Vapaa kuvaus

● Mua on vaikee miellyttää. Oikealla asenteella ja verbaliikalla se on kuitenkin mahdollista.

°º© Puolihullu KizzaNainen 🐈 ©º°
°º© NojatuoliNudisti (R.I.P. sohva) ©º°
°º© Villasukkaholisti 🧦©º°
°º© Luulen, etten ole sellainen, miltä näytän ©º°
**** Valkoviinissä (kuohuviinikin käy) Marinoitu Savolainen KurmeeHerkku****
****** Auto- ja Uimaliiton IhanneNainen, vara- ja pelastusrenkaita joka lähtöön, (luomu)turvatyynyistä nyt puhumattakaan*******
***** Pesun, huuhtelun, linkouksen ja kuivauksen kestävä SavoNainen***
****** Mahottoman Ihqu Leveepersiinen Fiimeil ****

🐈‍⬛********************** 🐈‍⬛ **********************🐈‍⬛

* Pieniä miehiä ei tueta ( eikä poikiakaan ).
* Isoja Egoja ei tueta.
* Alamittaisia, tarkoittipa se mitä hyvänsä, ei tueta.
Ma 22.3.2010 klo 8:50 : PiäryNä liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 200001 minuutin ajan..
Ti 27.11.2012 klo 9:02 : PiäryNä liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 300025 minuutin ajan..
Ti 3.10.2017 klo 9.08: PiäryNä liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 401297 minuutin ajan..
Pe 11.9.2020 klo 14.41: PiäryNä liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 500007 minuutin ajan..
... Ei vissiin poistu sätistä kulumallakaan, vaikka joskus niin olette luulleet......

Aloituksia

15

Kommenttia

74

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Meidän neiti on kans painokäyrässä +2 käyrällä, pituudessa -1 käyrällä (pituus 5 kk neuvolassa 62 cm, paino 7,6 kg). Eli reisimakkaroita löytyy ja kaksoisleukaa ja pyöreät posket! Ja kyllä mä annan lapselleni niin paljon ruokaa kun tahtoo ja sitä ruokaa kun tahtoo. Eiköhän tuota nykyaikana lapsetkin ehdi pohtimaan omaa kroppaansa liiankin kanssa.... Meidänkin neuvolan täti vaan aina sanoo miten kivaa on käsitellä tuollaista palleroista ;o)