Vapaa kuvaus

Aloituksia

30

Kommenttia

3657

1. Hyvää sunnutaita sinnekin.
    Täällä on pilvistä mutta upea päivä muuten ollut.
    Tossa metsikössä talon vieressä kulkee polkuja ristiin rastiin.
    Tänäänkin tuntui että kaikki kaupunkilaiset on lähteneet liikkeelle.
    Vaikka tulis kuinka lunta niin hetkessä ne polut on parempia kun jalkakäytävät.
    Rantaa pitkin kulkee yks ja metsässä risteilee monta.
    Yks latukin siellä menee, omia reittejään.
    Olin tänään kameran kanssa kun yleensä kuljen siellä ilman mitään

Äsken meinasin menettää hermoni, ihan vähän vaan :))
    Sulake paloi ja kun yritin vaihtaa toista ei meinannut lähteä pelaamaan.
    Ensimmäinen kokeilu oli liian isokantanen, no eihän se sinne mennyt.
    Mittari on vielä semmoisessa paikassa että sinne joutuu kiipeämään, tietysti.
    No etsin ja löysin toisen oikean amppeerisen, ja oikealla kannalla.
    Eikun vänkäämään paikoilleen. No ensin ei mienaanut mennä jengoilleen. Siten meni ja huokasin helpotuksesta, turhan aikaisin. Ei lähtenyt pelittämään.
    Kirosin ja menin rauhottumaan, söin. Konkkasin vielä kerran sinne ylös että mikä hiivatti nyt mättää.
    Kiersin sitä uudestaan ja kas se ei ollutkaan mennyt pohjaan, vaikka ensin siltä tuntui.
    Noo alatulon jälkeen jännityksellä pistin koneen pyörimään ja....... (rummutusta), se lähti päälle. Huraa, hyvä minä :)))))))
    Meinasin nimittäin että kohta pitää mennä talonmiestä kysymään apuun että onko tässä talossa jotain sellaista mitä en ymmärrä.
    Ja sehän olis nauranut kun olis tullut ja vaan kääntänyt sen paikoilleen.
    Ei olis ollut eka kerta kun olis mulle päässyt hymyilemään.
    Niin että mielenkiintoista on toisinaan elämä :)))
  2. Samoinhan itse tuota arkeologin unelmaa ole matkoilla ja jopa kaivauksilla vapaaehtoisena toteuttanut.
    Ja siitä kait se mun unelma ihan lapsuudesta sinne Egyptiin pääsyyn on lähtenyt.
    No nyt meni se reissu mönkään mutta välimeren risteilyllä pn monta historiallista retkeä ja niistä kyllä meinaan nauttia.
    Ja sitten taidenäyttelyt on yksi harrastus.
    Ja tietysti museot, niitähän on suomessakin paljon.
    Että kyllä mahdollisuuksia löytyy.