Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tulisilla
profiilit
tulisilla
tulisilla
Vapaa kuvaus
Aloituksia
30
Kommenttia
3657
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Syntymääni en lähtis kokeilemaan uusiksi, en koskaan.
Silloin meinattiin kuolla molemmat sekä minä että äiti. Eli se oli todella traumaattinen, enkä siitä halua uusintaa.
Luin kyllä juuri tuosta primaaliterapiastakin joskus.
31.12.2010 18:19
Ite oon lähtenyt tälle tielle aikoinaan uteliasuudesta, ja sitten löytänyt ihmisiä joiden kanssa olen jatkanut tiellä.
Mulle tää kaikki on hauskaa ja samalla opin aina itsestäni uusia juttuja.
Uskon siihen että ihmisen kroppa parantaa itsensä niin pitkälle kun on mahdollista itse ja nää kaikki on apuna siihen.
Mulla on sellaine ajatus kaikkien näiden ns. energiahoitojen kanssa että kun ihminen rentoutuu niin mitä vaan voi tapahtua.
Toisaalta myös se että on paljon sinkkuja, yksinäisiä ihmisiä että joku kosketus hoito auttaa siinä kun joku pillerikin.
Ja monissa näissä on vaatteet päällä ettei tarvi riisua itseään.
Mutta kannattaa kokeilla, ei siinä mitään menetäkään.
30.12.2010 12:08
Tässä mun uudenvuoden toivotus palstalaisille:
http://www.youtube.com/watch?v=us8dNfjRLEQ
30.12.2010 12:00
No joo, löytyy kyllä googlesta.
Se on semmonen lihaksia rentouttava hoitomuoto.
Se ei ole mitään kovaa hierontaa vaan lähinnä sellaista herättelevää.
Ihmisen menneisyyhän on meidän kropassa tavalla tai toisella. Kun jotain tapahtuu niin lihakset usein kiristyy, siis jotain pahaa.
Mun matka tossa terapiassa vei jonnekin kurjiin juttuihin, jotka sain sitten puhua sen hoidon aikana pois.
Se hoitaja näki mun kasvoita kun jotain tuli mileen, ja heti kysyi mitä nyt tapahtui. Ja se ei todellakaan koskenut se hoito.
En osaa sen kummemmin selittää mutta mulle se oli hyvä juttu ja se mun hoitaja oli tosi hyvä.
Monissa näistä hoitomuodoista riippuu paljon minkälaisen hoitajan saa osakaeen. Jos kemiat ei kohtaa niin en mene toista kertaa sellaiselle hoitoon. Pitää olla tietty luottamus ihmiseen vaikka on tuntematonkin. Toisaalta tuntematon ihminen on tavallaan parempi kun se ei tiedä historiaa ja silloin se osaa tulkita kaikkea toisella tavalla.
No toi meni nyt jo yli sun kysymyksen mutta vain kokeilemalla voi tietää miltä mikäkin tuntuu.
30.12.2010 10:55
Voi hyvinkin olla ettei tapahdu mitään.
olen itse käynyt reikissä niin paljon että kaikenlaista kokemusta löytyy, ja aina se ei tunnu yhtään missään.
Itse kävin ykköskurssin siitä ja olen sitä antanut mun siskolle kun sillä oli kovat kivut eikä nukkunut kunnolla ja seuraavana yönä oli saanut nukuttua paremmin.
Jokunen ystäväkin on käynyt mun luona rentoutumassa sen tiimoilta.
30.12.2010 10:43
Nythän aloit mun "kielilläni puhumaan" :))))
Suosittelen varautumaan itkuun jos Roseniin menet. Mulla aukes sellaiset padot ettei uskois.
Ekaks kokeilin kun kaveri luki sitä alaa ja kävin hänellä harjoitus asiakkaana.
Mutta innostuin siitä menemään ammattilaiselle ja johan alkoi tapahtumaan. Muistoja menneisyydestä eikä kaikki kovin mukavia.
Toisella tutulla olin kupattavana, mutta se oli kuivakuppausta, se vanhan aikanen on vielä kokeilematta mutta varmaan sinnekin joskus vielä menen.
Shiatsussa mulle kävi köpelösti vaikka sen teki ihan ammattilainen, tulin niin kipeäksi etten toista kertaa sinne mene.
Aarrekarttoja olen aina silloin tällöin väsännyt ja saanut aikaankin unelmien toteutumista, joten kannatan kyllä :))
NLP-kurssin sellaisen viikonlopun mittaisen kävin joskus. Se oli hauskaa miettiä elämäänsä siltä kannalta.
Mutta vuorotyö verottaa mihinkään oikein todella satsaamasta.
Noista muista en sano sanaakaan vaan sitten lisään sellaiset kun Reiki-hoito ja Cammalot Seichem Niitä tekee mun yks tuttu jolla käyn hoidoissa.
Ai niin ja sitten aivan ihana hoito on toi Navajo- terapia. siinä on rummutuskin mukana.
Itse olen taas tulevana kesänä miettinyt pitäiskö mennä Tai Chi kurssille, mutta se jää nähtäväksi.
Tässä minun ajatukseni tällä erää.
Hyvää tulevaa vuotta sinulle mitä sitten päätätkin tehdä, vaikka luulen että et kenties näille suunnille kuitenkaan. Vaan ehkä kannattaa kokeilla :))))
Terv. Yks "huuhaan" kulkija :))))))
30.12.2010 09:41
Jatkomietelmä:)
Jos ihminen elää satavuotiaaksi ja ajatellaan nyt että ensimmäinen rakastuminen on vaikka 15 vuotiaana, ja ikä koska ei enää saisi rakastua, tai kannattaisi olisi 50 vuotta. Niin rakastamisen aikaa ei jäisi kun vaivaiset 35 vuotta.
Jäisi 65 vuotta elää, miten?
Eli ehdottomasti olen sitä mieltä että kyllä kannattaa rakastua, jos siihen itse voi vaikuttaa.
Mutta luulen, kuten täällä on jokunen jo sanonut ehkäpä se ei olekaan niin yksinkertaista.
28.12.2010 20:27
Laiskuus on mulla ainakin suoraan sanottuna yks syy etten aina tee niitä hyvä ratkaisuja.
Töitten ja väsymyksen taakse on hyvä mennä ettei tarvi, vaan kantaa sitten huonoa omaatuntoa.
Ja kaikenlisäksi kun siitä laiskuudesta jne. tulee kierre ettei jaksa sitäkään vähää, mut kun :(
Mä laitoin toissapäivänä pullon pohjan kiinni. Sain jouluna sellaisen pullon joka oli täynnä suklaakonvehteja, nyt se on puolillaan ja saa olla. Pistin pohjan kiinni :))
28.12.2010 19:50
Kiitos nauruista.
Näin sieluni silmillä millä ilmeillä katsottais jos tuolla kulkiessaan yhtäkkiä heittäntyis pää edllä hankeen.
Tai siis kumartuis niin että pää vaan olis siellä hangessa :))))))))))
28.12.2010 18:21
Kesä tulee kolisten.
Kun vaan pääsis helpolla ton kevään ohi, se on mulle joskus vaikeaa aikaa.
Onneks ei aina kuitenkaan.
28.12.2010 17:54
On muutes kumma että minä, joka EN tykkää kuumasta kesästä, saan kanssaihmisiä alas löylyistä.
Sitä paitsi oikein siihen kaikkeen kunnon sauna elämään kuuluu myös se saunan lämmitys, vesien kanto, niiden laittelu sopivaksi.
Että jos kaikkineen riitistä puhutaan niin se vie aikaa, ja rakkautta.
Pitää keskustella saunatontun kanssa, sitä ei missään nimessä saa unohtaa.
Olen ollut usein ja useissa paikoissa saunamajuri, vaikka miehiäkin olis ollut paikalla :))
Lentosuukko!
28.12.2010 17:52
Kunnon saunottelun jälkeen illalla kun käy nukkumaan niin uni niin syvää ja voimaannuttavaa, että vaikka sieltä unesta ei meinaa jaksaa nousta, niin sitten kun on saanut ekan kahvikupin, tuntee että aivan uusi ihminen lähtee liikkeelle.
Voi sanoa että on sieluaan myöten puhdistunut.
28.12.2010 17:31
Sull on mun luanto, vaikka olenkin talvi-ihminenkin ja nautin näistä ilmoista täällä.
Mutta kyllä sauna ja nimenomaan kesällä on mahtavaa.
Ja terassilla istuminen, vielä jos käy tietysti uimassakin samalla.
Ja sekin ettei sinne saunaan todellakaan mennä ihan kenen kanssa tahansa, pitää olla samalla aaltopituuella ihmisen.
Mutta mulle kyllä sopii ihan yksinkin siellä oleskelu.
Ja löylyyn ja vilvoittelemaan ja löylyyn ja vilvoittelemaan :)
28.12.2010 16:56
Kiitos fiiliksistä, tunsin ihan sellaisen lämpöisen tuulahduksen.
Puulämpö on parasta lämpöä, sinä onnellinen :))
28.12.2010 16:44
Olet sulkemassa ovia takanasi jotta uudet alut lähtevät liikkeelle.
Usein kun joutuu luopumaan asioista ei tule ajatelleeksi että se alku uuteen.
Itku tekee hyvää, kyyneleet puhdistaa sielua, ja sen raskaan olon jälkeen joka usein ensin tulee onkin sitten hyvän helpotuksen aika.
28.12.2010 16:42
Kiitos samoin sinne :))
28.12.2010 16:38
Joo, kyllä luontoa riittää :))
En "juhli" yleisiä juhlia varmaan ollenkaan.
Mutta kun tulee juhlafiilis niin sitten tehdään kakkua ja laitetaan parasta pöytään.
Äidin kanssa tehtiin niin ja se jäi mulle päälle.
Ja oikeastaan se juhlafiilis tulee hyvin harvoin.
Paras päivä on arkipäivä.
Siksi kait noi juhlavaatteet on vaan tuolla kaapissa, ei juurikaan käytössä.
28.12.2010 16:34
Kattelet vaan rohkeesti jompaa kumpaa silmiin, ei siinä muukaan auta :)
27.12.2010 16:22
Vai tekemisen makua :)
Pentuna tykkäsin kun äiti teki kakkua syödä sitä taikinaa (no, kyllä vieläkin kun itse teen).
On muuten hyvää.
Toi sun tyylis sopiikin varmaan raavaalle miehelle paremmin, vaikka kyllä ne miehet jotka teeveessä herkkuja tekee aikas pieniä mittoja käyttää.
27.12.2010 16:21
Ja keskelle et kyllä änkee mutta kottonin toiselle puolelle saat mennä :)
27.12.2010 16:05
163 / 183