Vapaa kuvaus

Aloituksia

30

Kommenttia

3657

1. Ite oon lähtenyt tälle tielle aikoinaan uteliasuudesta, ja sitten löytänyt ihmisiä joiden kanssa olen jatkanut tiellä.
    Mulle tää kaikki on hauskaa ja samalla opin aina itsestäni uusia juttuja.
    Uskon siihen että ihmisen kroppa parantaa itsensä niin pitkälle kun on mahdollista itse ja nää kaikki on apuna siihen.
    Mulla on sellaine ajatus kaikkien näiden ns. energiahoitojen kanssa että kun ihminen rentoutuu niin mitä vaan voi tapahtua.
    Toisaalta myös se että on paljon sinkkuja, yksinäisiä ihmisiä että joku kosketus hoito auttaa siinä kun joku pillerikin.
    Ja monissa näissä on vaatteet päällä ettei tarvi riisua itseään.
    Mutta kannattaa kokeilla, ei siinä mitään menetäkään.
  2. Nythän aloit mun "kielilläni puhumaan" :))))
    Suosittelen varautumaan itkuun jos Roseniin menet. Mulla aukes sellaiset padot ettei uskois.
    Ekaks kokeilin kun kaveri luki sitä alaa ja kävin hänellä harjoitus asiakkaana.
    Mutta innostuin siitä menemään ammattilaiselle ja johan alkoi tapahtumaan. Muistoja menneisyydestä eikä kaikki kovin mukavia.

Toisella tutulla olin kupattavana, mutta se oli kuivakuppausta, se vanhan aikanen on vielä kokeilematta mutta varmaan sinnekin joskus vielä menen.

Shiatsussa mulle kävi köpelösti vaikka sen teki ihan ammattilainen, tulin niin kipeäksi etten toista kertaa sinne mene.

Aarrekarttoja olen aina silloin tällöin väsännyt ja saanut aikaankin unelmien toteutumista, joten kannatan kyllä :))

NLP-kurssin sellaisen viikonlopun mittaisen kävin joskus. Se oli hauskaa miettiä elämäänsä siltä kannalta.
    Mutta vuorotyö verottaa mihinkään oikein todella satsaamasta.

Noista muista en sano sanaakaan vaan sitten lisään sellaiset kun Reiki-hoito ja Cammalot Seichem Niitä tekee mun yks tuttu jolla käyn hoidoissa.

Ai niin ja sitten aivan ihana hoito on toi Navajo- terapia. siinä on rummutuskin mukana.

Itse olen taas tulevana kesänä miettinyt pitäiskö mennä Tai Chi kurssille, mutta se jää nähtäväksi.

Tässä minun ajatukseni tällä erää.
    Hyvää tulevaa vuotta sinulle mitä sitten päätätkin tehdä, vaikka luulen että et kenties näille suunnille kuitenkaan. Vaan ehkä kannattaa kokeilla :))))

Terv. Yks "huuhaan" kulkija :))))))
  3. Kiitos samoin sinne :))
  4. Ja keskelle et kyllä änkee mutta kottonin toiselle puolelle saat mennä :)