Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tulisilla
profiilit
tulisilla
tulisilla
Vapaa kuvaus
Aloituksia
30
Kommenttia
3657
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Taitaapa ollakin Alangon pojan sävellys tuo tunnari.
Eli sitä mahtavaa kappaletta ei olis jos ei Ismo Alanko olis ensin tehnyt sävellystä :))
19.12.2010 11:09
Viime yönä matkustelin siellä sun täällä ja tuli taas uusia ideoita, uni on hyvää aikaa kun voi mennä ihan minne vaan:)
Hector on mun ikuinen suosikkini. Kasettien aikaan mulla oli kaikki sen ekat mutta en ole enää viitsinyt niitä kaikkia hommata cd:nä, nykyään kuuntelen paljon "kadonneet lapset" levyä.
Mutta tässä Liisa pien levyltä: Lasikevät/ Surullinen Liisa
http://www.youtube.com/watch?v=XpkeAuDweEw
19.12.2010 10:12
No nyt täytyy sanoa että oikein kovasti ja ihan kauheasti yritin löytää tosta alemmasta edes jotain joka iskis muhun mutta ei.
Jos sanoisin että voisin joskus alkaa pitämään moisesta niin varmaan valehtelisin.
Mutta onneksi kaikenlaista on, niin on jokaiselle.
Ja ainakin yritin....siis todella kaikkeni :)
19.12.2010 10:03
Sulla onkin ollut ja on sitten edessäkin oikein kunnon lenkkiä.
Tähän aikaan vuodesta jos saa ajella syrjäkylillä ja vielä pimeessä niin siinä pitää olla tarkkana.
Olet kyllä ansainnut kaatumisen vaikkakin talvikengillä sinne sängynpohjalle.
Jos sitten keväämmällä tai kesällä ne saappaat jalassa niin kuittaa kyllä kaiken :))
Niin ja selvisithän sitten kuitenkin tuolta kauppareissulta mikä kyllä on varmasti vallan mainio juttu :)
18.12.2010 15:52
Siis munhan ei tarvii tuhlata aikaani enää pyrameedeihin siellä.
Kiitos paljon tosi hyvästä luennosta :))))))))))
18.12.2010 15:45
Hyvää Joulua sinulle myös!
Minulla ei ole mitään määrättyä rahamäärää, mutta yksi lahja joka menee vuoden päästä pukinkonttiin on jo ostettu :))
18.12.2010 15:24
Mistähän sinä sitten sen tiedät, kuljetko Pirrejuupaksen perässä vakoilemassa mitä se tekee?
18.12.2010 15:09
Onhan asunnottomissa muitakin kun pultsareita, jopa perheellisiä ihmisiä.
Ja niinkun sulle vastas toi edellinen ei kirkon yksin ole vastuu.
Ja toiseklseen on paljon ihmisiä näissä laitapuolen kulkijoissa jotka ei halua asua kerrostaloissa, eikä niistäkään kaikki ole juovia.
Olen vienyt ruokaa kehäkolmosen asukeille jotka ei lähtis pois sieltä.
Kaikista ei ole asumaan yhteiskunnan vaatimalla tavalla.
Kunhan kulkee siellä mukana niin avautuu silmät näkemään ja kuulemaan ja paljon :))
18.12.2010 14:36
Nousi karvat pystyyn, todella.
Taidamopa jättää koko sokoksen ja ne muut sen liikkeet käyttämättä.
Tosin erittäin vähän olen käynyt tähänkään asti.
Ja keskustassa oleva sokoksen liike onkin kauppakeskuksessa jossa on ilmainen wc :))
18.12.2010 13:40
Ihan hyvä vaihtoehto ja meillä juuri paljon käytetty.
Tapana mulla on vaan systerin tytön porukoille laittaa joku konvehtirasia ja siihen mukaan rahakirje.
Omia lapsia kun ei ole.
18.12.2010 13:28
Helsingissä tekee katulähetystyö ja muissakin kaupungeissa juuri pultasareiden keskellä erittäin hyvää työtä. Siellä on kirkon diakonia työntekijöitä ja pappeja.
Diakoniatyö muutenkin kirkon sisällä tekee erittäin paljon työtä ihmisten keskellä jotka jäis yksin jos ne työt lopetettais.
Kirkko on paljon enemmän kuin nyt on annettu ymmärtää.
On puututtu pelkkiin kirkon negatiivisiin puoliin, ja unohdettu ne pienimmät joiden keskellä kirkko toimii.
18.12.2010 13:17
Egypti on jälleen yhtenä kartalla.
Sittenhän olis sekin lapsuuden unelma toteutettu.
Itseasiassa en vielä tiedä edes talviloman ajankohtaa, on vaan niin sellainen olo että jotain uutta pitäis löytää.
Lehdessä oli Pariisiin kevään matka ja sitä kattelin toinen siinä lehdessä oli Praha.
Mutta saas nähdä nyt.
Kanariallakaan en ole koskaan käynyt joten pistetään ajatuksiin :))
18.12.2010 12:47
Niinpä, eikös sen pitäisi innostaa elämään elämäänsä täysillä kun tietää että joku päivä kaikki loppuu. Ja sitä päivää ei yleensäkään kukaan tiedä koska se tapahtuu.
Mitä sitten on täysillä eläminen se on jokaisen itse kohdallaan mietittävä.
Mulle se on tässä hetkessä elämistä ja unelmointia. Eli en jaksa vanhoissa kurjissa jutuissa muhia, enkä kanna katkeruutta menneisyyttä kohtaan.
Olen itselleni armollinen monissa asioissa, kun tiedän parhaani yrittäneeni, aina ei kuitenkaan tulos ole sellainen kun haluaisin.
Nyt nautin vain olemisesta ja käyn maate kun väsyttää. Sen verran raskas viikko on takana etten vaadi itseltäni tämän viikonlopun aikana yhtään mitään.
Ja minustahan ei jää jälkeen mitään edes lapsissa, joten, mitä sitten? :))
18.12.2010 12:33
No tässä mun yks ikuisia joululauluja ja vielä laulajana iki-ihana Tapio Heinonen, Sylvian joululaulu:
http://www.youtube.com/watch?v=4WQ5OOWxYXI&feature=related
18.12.2010 12:11
No jos sulla on kiirusta niin mulla on senkin eestä rauhaisaa ja Joulu saa tulla ihan vapaasti.
Tuon sun laittaman linkin jälkeen kuljin monta esitystä samasta kappaleesta mutta pysähdyin näiden kolmen tenorin kohdalle koska...... he lauloivat Pariisissa ja se on yksi paikka missä haluaisin käydä on mun listallani talvilomareissulle.
Joten tässä:
http://www.youtube.com/watch?v=HLv5FVl7MpQ&feature=related
18.12.2010 12:04
Tää ei ole Pasia mutta sopii tähän perään kuin nenä päähän.
Muhun osuu tälläinen musiikki, kun nää on niiiiin melankolisia.
Päivi Portaankorva ja balladi elokuvasta Klaani:
http://www.youtube.com/watch?v=yAr5CX0P8zM&feature=related
18.12.2010 11:51
Mullakin on silliä läpi vuoden mutta myös jouluna.
Samoin on lohta silloin tällöin läpi vuoden.
Karjalanpaistiakin teen keskellä vuotta kun haluttaa.
Melkein kaikkea on läpi vuoden, paitsi lanttulaatikko taitaa olla niitä joita en tee keskellä vuotta.
Ajat on muuttuneet.
17.12.2010 22:13
En tykkää lipeäkalasta.
Silliä ja lohta on joulupöydässä.
17.12.2010 22:05
Vähän toisenlaista.
Ajattele kuinka vaikeaa oliskaan olla tonttumies:
http://www.youtube.com/watch?v=x3x1ysDkXUM&feature=related
17.12.2010 21:51
Ihania vanhoja kuvia oli siinä mukana.
Tässä mun yksi vakio joululauluista, Näin sydämeeni Joulun teen:
http://www.youtube.com/watch?v=Ki0mVpIs0zE&feature=related