kuljet galleroissa vakoilemassa, miksi?
Pirrejuupas
20
688
Vastaukset
- -----
ja mitävarten se gallero on, jos ei tutustumista varten??
- 60+60
vietiä jos haluaa tutustua.
Kun puskissa lurkkii, on tarkoitus vakoilu, ei muuta - ???
60+60 kirjoitti:
vietiä jos haluaa tutustua.
Kun puskissa lurkkii, on tarkoitus vakoilu, ei muutaMiksi itse kirjoitat puskasta jos omaat rekatun nicin? Ja eihän silloin kukaan liiku puskissa kun jää jälki kuka on Minä sivullasi käynyt. Galleriaa ei ole tietääkseni enää. Sinä voit yksityisasetuksissa päättää kuka saa sivujasi käydä lukemassa, opettele uudet käyttöohjeet nyt ensimmäiseksi.
Minä en ymmärrä et miksi pitäisi mitään kirjoittaa? Voithan käydä kurkkaamassa myös heidän Minä sivuillaan jotka ovat poikenneet sivullasi.
Voit myös sulkea koko sivustosi, jos et halua siellä kenenkään poikkeavan. Ihmettelen edelleenkin että puskasta huutelet, korventaako syöntä ettet ollut viestin arvoinen?
mikä vika minussa on?
käymään meilläkin.
hunksz kirjoitti:
ei kukaan kuuluisuus käy koskaan?
Taidamme, K/K, olla jotenkin outoja?
H.niitä likaisia vanhoja ukkoja, susta en tierä mut mä olin eilen saunassa.
koti-kiusattu kirjoitti:
niitä likaisia vanhoja ukkoja, susta en tierä mut mä olin eilen saunassa.
Minä pytyllä pierä.
Oli Serlaa siellä.
Voisi tyttöset vierä.
Net kun ei, rumaa luontoain tierä.
:)hunksz kirjoitti:
Minä pytyllä pierä.
Oli Serlaa siellä.
Voisi tyttöset vierä.
Net kun ei, rumaa luontoain tierä.
:)Olet sä sitten kelvollinen kurkittavaksi.
- originel pakkaakka
MUTTA miehän oon koko ajan nytkin käymässä teillä , siis sieltä 50 aseman pysäkiltä;)
- Korppis
Mikä on sinun Minä sivuston tarkoitus?
Minun sivustolle on kaikki tervetulleita. En koe vakoiluksi jos joku vierailee tykkään jos vielä vistin heittävät jälkeensä. siellä "gallerossa" vakoillaan??!!
Voisin kans alkaa käymään, mut en osaa??????että minttupuuta pitää opettaa ihan heti.
Kaikenlainen vakoilu olisi suloista.
Hei! Vain minttupuu saa kokeilla tätä kotona.- *minttupuu*
hunksz kirjoitti:
että minttupuuta pitää opettaa ihan heti.
Kaikenlainen vakoilu olisi suloista.
Hei! Vain minttupuu saa kokeilla tätä kotona.oon vakoillutkin.............
- Pirre*
ihan säikähin, - no nyt jo naurattaa :), ja vastaan että ihan huvin vuoksi..eikös se ole yleisesti tunnettua että savo-karjalaisia suku juureksia omaava on hieman utelias ja etenkin tiedonhaluinen..:)
P.s. ja miepä kysyn miksi se Sinua häiritsee?peukkumies Pirre!!
Se sano sulle, että oot ainoo joka on käynyt galleriassa, jossa oli ilmottanu iäkseen 13vee.
Mäkin kyllä tiesin siinä vaiheessa jo, et siel lukee ikänä 13, sen pääsi näkemään kirjautumattakin.
:DDDDDDDDDD
Mistähän sinä sitten sen tiedät, kuljetko Pirrejuupaksen perässä vakoilemassa mitä se tekee?
- original pakkasakka
SINÄKIN , BRUUTTUKSENI , hyppäsit SIIHEN junaan;) Ja minä jäin tänne uppo outojen kanssa ! Pääsisköhän pluhvilla , noin niinko mie(nauraa kihertää..) ! MOIPS!
- t.l.
Ehtoota, myöhäistä sellaista. Kait ne galleriat on tarkoitettu katteltaviksi, kun ovat julkisia. Ne saa näkymättömiinkin halutessaan. Mä käyn kurkkimassa myös ihan vaan uteliaisuuttani :). Mut mun galleriassani ei ole käyty ja nekin jotka on käyny, niin heistäkään en tiedä keitä mahtavat olla, kun mitään ei näy.
Ja mites tiedät, että gallerioissa, siis monikossa? On sitä pitänyt Jonkun Muunkin vakoilla, heh. Mut tuskinpa ihan vakavissas tätä kysyt, luulen niin.
Mukavaa joulun aikaa - hurriet
takiasi menin ja rekisteröidyin. Päästäkseni vakoilemaan sinua...kunhan kerrot nikkisi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?482120Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6902090- 1222001
- 771699
- 481678
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2391555- 311321
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201269Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,171155Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381097