Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tulisilla
profiilit
tulisilla
tulisilla
Vapaa kuvaus
Aloituksia
30
Kommenttia
3657
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
mulle telkassa.
Mitä kauniimpia asuntoja ihananmpia ympäristöjä niin sitä rikkinäisempiä ihmisiä ja sotkuisempia suhteita.
Ne ei ole noi leffojen ja sarjojen ohjaajat ollenkaan tietoisia sun ajatuksista.
Tänäänkin katsoin pari juttua jossa mun mielestä ois pitänyt elää vain onnellisia ihmisiä, mutta ei huusivat ja tappoivatkin toisiaan.
13.11.2010 17:01
No jos nyt joulupukista (pukeista) puhutaan, niin parhaillaan olen niitä nähnyt kaupungilla neljä yhtäaikaa mutta muoria en yhtäkään. Missäs se sitten oli ja onko niitä muita kuin yksi. Hyvät taitaa olla oltavat sillä, vai miten se meni :))
13.11.2010 13:07
Kenelle mikäkin on typerää.
Ja kylläpä vaan tuntuu olevan niitäkin jotka avaa, koska saan vastauksia laittamiini linkkeihin :))
13.11.2010 12:57
Hmmmm!
No jos nuo poikaset joita sitten taas oli sillä parhaimmiston joukossa ovat niitä oikeita "miehiä" niin ihmettelen minä puolestani.
Kauniita katsella kyllä mutta ei mun mieleni mukaisia.
Joo, norjalaisvillapaita päällänsä oleva tavallinen turvallinen mies.
Siinä mies minun makuuni.
Vähän ahavoitunut ja elämää nähnyt, mutta sen kanssa sinut oleva.
13.11.2010 11:33
Tiesin että huomaat :))
Edulla on paljon hyviä kappaleita mutta Zen Kafelta löysin aloittajalle sopivan kappaleen:
http://www.youtube.com/watch?v=WjotX1Bw4xg&feature=related
13.11.2010 11:20
Löytypä siitä viereltä tälläinen. En ollut ennen kuullutkaan, tosin en ole muutenkaan kuunnellut Matin lauluja juurikaan:
http://www.youtube.com/watch?v=NGhHU4amEQU&feature=related
13.11.2010 11:00
Musiikki ketjut on siitä hyviä että ne jotka ei tykkää musiikista voi ne ohittaa.
Useat valittaa taas linkityksistä muissa ketjuissa.
Ei täällä voi joka mielen mukaan mennä. Itse nautin musiikki ketjuista.
13.11.2010 10:22
Mitä synkkää minussa on?
Olenhan Marraskuun lapsi ja onnellinen sellainen.
http://www.youtube.com/watch?v=us8dNfjRLEQ&feature=related
13.11.2010 10:15
Kiitos, samoin sinne.
Tunnen taas olevani tulisilla hiilillä kunnes saan soitettua yhden tärkeän puhelun.
Rantaan ei viitsi tulisille nyt mennä kun sataa, mutta kyllä sitä varmaan vielä syksyn mittaan sinnekin pääsee :))
Lauloin kuorossa kouluaikana ja kirkossa oli mahtavaa laulaa.
Aikuisena kuuluin sellaiseen pieneen kuoroon joka esiintyi pienille yleisöille siellä sun täällä.
Mutta nyt jos pitäis mennä laulamaan ei ihan heti onnistuis kun en ole sitä harrastanut ja kyllä se vaatii kuitenkin sen jatkuvan laulamisen että ääni kulkee puhtaasti ja oikein.
Issekseni joskus hoilailen jotain ja silloin sen heti huomaa, on kuin varis raakkuis :))
13.11.2010 09:54
Ette ole riidoissa, mutta hän ei ole soittanut.
No oletko sinä itse soittanut hänelle?
Oma äitini aina odotti että häneen pidetään yhteyttä. Usein sanoin soita itse jos siltä tuntuu.
Kait se on mahdollista pitää yhteyttä toisinkin päin, jos ei kerran mitään riitoja ole.
13.11.2010 09:23
Mitä vielä, vai tylsää ja synkkää.
Vettä tuli kun saavista kun kävelin töistä kotio, sateenvarjoa ei voinut käyttää kun tuuli riepotteli.
Mutta antaa sataa:
http://www.youtube.com/watch?v=rmCpOKtN8ME
12.11.2010 23:20
Laitanpa kappaleen tonne musiikki ketjuun kun en viitsi kahteen paikkaan laittaa.
12.11.2010 23:17
Ja mie oon tainnut jäädä jostain paitsi kun lueskelin ketjua tänne asti.
Melkein laulatti muakin kun tuolla sateessa kävelin äsken kotiin. Varjokin oli mutta kun tuuli heitteli suuntaan jos toiseenkin niin laitoin pois ja annoin sateen kastella.
Hyvä etten hypähdellyt niin kuin siinä "laulaen sateessa" ja sekin ero siihen oli etten ole oikein rakastunut.
Mutta laulatti kuiteskin.
12.11.2010 23:05
Tuli mieleen Kaamanen. Siellä vois olla Saame, Suomi, Norja ja Venäjä.
12.11.2010 12:04
Tässä on todella kaunis maisema ja vanhat ikkunat. minä en osaa asua talossa jossa ei ole verhoja. Haluan ne eteen yöllä kun on pimeää. Kesän ajan onkin sellaiset yksinäiset verhot vain toisella puolella.
Jotkut ei tykkää verhoista, ystäväni oli aikoinaan sellainen. Hänen ikkunoissaan ei ollut verhoja ja minusta oli kuin keskentekoinen asunto.
Mutta nämähän ovat vain makukysymyksiä enkä häntä alkanut opettamaan. niinkun en ketään.
Jokainen saa elää omansalaisessa kodissa.
12.11.2010 11:21
Niin ja minä päätin laittaa heinäkuussa tuon punaisen divaanini punaisen seinaän viereen. Onneksi siinä oli tapettia jossa on paljon valkoista.
Systerin tyttö oli sitä mieltä että punaisen seinän voi maalata uudeleen, mutta minä en halunut. Olen siihen seinään tyytyväinen vieläkin :))
12.11.2010 11:17
No eiks ne verhotkin kuulu siihen sisustukseen?
Tai sitten et ollut aikoinaan onnellinen.
Tai....
Minkälainen on mielestäsi sitten hyvä sisustus?
Muotilehdet repis alta aikayksikön mun asuntoni seinistä lattiaan, siksi en koskaan haluaisi ammatti sisutajaa. Monet niiden tekemistä kodeista on olleet hirveitä kun olen niitä katsellut.
Jokunen helmi joskus mahtunut joukkoon.
12.11.2010 10:36
Voisin lähteä sun kaveriksi ja laulella itkuvirsiä, kun olen siinä oikeastaan aika hyvä.
Sitten kun olis se vitsikierros niin pitäisin sitä kolehti hattua ja nauraisin oikeissa paikoissa, tai pitäisin niitä lappuja joissa lukee naurua, hihitystä jne. jos ne ei osais ite.
Mennääks kimppaan?
11.11.2010 22:44
No jos sitten lukisit mitä kirjoitan, TUNNEN monen polven satadilaisia, en sanonut olevani stadilainen.
Mitä en ole.
Ja nyt en jaksa sun kanssas kun en kerkeekään, pitää mennä töihin.
11.11.2010 12:09
Älähän yleistä, he ajattelevat omilla aivoillaan eivätkä kaikki hyväksy.
Ethän sinäkään hyväksy erilaisuutta, se on täällä nähty.
11.11.2010 12:02
175 / 183