Missä

...

Siis mua on alkanut ihmetyttämään, minne kaiki mustilaiset on hävinneet. Niitä ei oikein näe missään, joskus soskupäivän jälkeen marketissa ehkä. Ja HTZA ei sekään kirjoittele palstoille, kun on katkolla.

Mutta kun mustilainen on periaatteessa sama asia kuin intialainen. Ja niitä nyt on jokunen miljardi maapallon väestöstä. Siis miksi ne ei kirjoittele tänne, suomen suurimmalle keskustelupalstalle?

=DW=

66

549

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin romanipariskunnan Pernajan ABC-asemalla, ostivat Hesburgerista kerroshampurilaiset.

Jos heillä on ongelmia kirjoittamisen kanssa, tämä on vain epäily, ei varma tieto.

• Hymy;))

on erilaiset lapset itsellämme. Jotka hyvin helposti tämä yhteiskunta diskimiroi ja syrjäyttää myöskin... Itse katson että, minulla ei ole naisena varaa tällaiseen asennoitumiseen. Romanikulttuurista jotain tiedän. Ei elämänsä ole Suomessa suinkaan ole helppoa. On aina helppo yksipuolisesti syyttää mutta, täytyisi tietää sitten myös se asian toinen puoli. Näin keskustelemalla ongelmat eivät poistu eikä niihin mitään rakentavaa synny....siksi en herjaa. Myös romanilapset ovat lähellä omaa sydäntäni. Kaksi nyt nuorta miestä varsinkin...Sattuu todella lukea jotain tällaista. Nämä nuoret miehet olivat aikanaan joka päivä lapsena olessaan luonani...joten olen oppinut suhtautumaan tähän asiaan ehkä hieman toisin. Varsinkun tiedän että, he oppivat siinä missä muutkin....

tsau: Friidu

• Hymy;)) kirjoitti:

on erilaiset lapset itsellämme. Jotka hyvin helposti tämä yhteiskunta diskimiroi ja syrjäyttää myöskin... Itse katson että, minulla ei ole naisena varaa tällaiseen asennoitumiseen. Romanikulttuurista jotain tiedän. Ei elämänsä ole Suomessa suinkaan ole helppoa. On aina helppo yksipuolisesti syyttää mutta, täytyisi tietää sitten myös se asian toinen puoli. Näin keskustelemalla ongelmat eivät poistu eikä niihin mitään rakentavaa synny....siksi en herjaa. Myös romanilapset ovat lähellä omaa sydäntäni. Kaksi nyt nuorta miestä varsinkin...Sattuu todella lukea jotain tällaista. Nämä nuoret miehet olivat aikanaan joka päivä lapsena olessaan luonani...joten olen oppinut suhtautumaan tähän asiaan ehkä hieman toisin. Varsinkun tiedän että, he oppivat siinä missä muutkin....

ole montaakaan vuotta, kun jostain lehdestä luin jutun romaniperheen pojasta, joka oli sukunsa ensimmäiisenä saanut peruskoulun käytyä ja sai jopa todistuksen.
        Eiväthän kaikki valkolaisetkaan osaa kirjoittaa, ainakaan oikein.
        Olen työskennellyt myös romaniperheissä ja tiedän heidän elämästään ja tavoistaan jonkin verran.

• Hymy;))
        Anceli kirjoitti:

ole montaakaan vuotta, kun jostain lehdestä luin jutun romaniperheen pojasta, joka oli sukunsa ensimmäiisenä saanut peruskoulun käytyä ja sai jopa todistuksen.
        Eiväthän kaikki valkolaisetkaan osaa kirjoittaa, ainakaan oikein.
        Olen työskennellyt myös romaniperheissä ja tiedän heidän elämästään ja tavoistaan jonkin verran.

minäkin jonkin verran tähän sukuun tutustuin. Ongelma on usein monisyinen ja tahoinen. Kun koulunkäynti jää kesken. Nämä kaverit pääsivät onneksi sen peruskoulun loppuun..mutta, kun se näköalattomuus sitten jatkuukin peruskoulun jälkeen...Näiden kundien faija on hyvä ystäväni vieläkin. Tosin vain harvoin törmäämme mekään enää...Asuimme 12 vuotta lähes naapureina. Silloinkuin nuo lapset olivat pieniä olivat he sekä heidän serkkunsa;)) paljon meillä leikkimässä eikä mitään ongelmia näiden lasten kanssa tullut koskaan hyvin kasvatettuja ja erittäin oppivaisia kavereita kaikki kolme.....Auttaisin nyt jos, voisin. En pysty siksi tuomitsemaan...Siitä minusta ei ole... Nämä lapset opettivat minua hyväksymään erilaisuuden hyväksymällä myös itse erilaisuuden. Se oli ensiarvoisen tärkeää meille kaikille. Tuo suhde lastemme välillä silloin kun he olivat yhdessä oli todella upea...muistoina minullakin sydämessä sellaisia yhteisiä retkiä ja hetkiä näiden kanssa joita ei onneksi kukaan voi ottaa minulta pois;)) Eräänlaisia kultakimpaleita sydämessäni aina...mukani nyt kannan.

tsau:Friidu

• Hymy;)) kirjoitti:

Olen istunut satoja tunteja tyksin kahviossa ,paikassa josta näkee sairaalan parkkipaikalle.
        Ei oteta nyt kantaa ihonväriin vaan autoiluun ja sen sääntöihin.
        Siinä on 4 inva paikkaa yleensä tyhjinä tai pysäköiti luvalla varustetun auton käytössä.
        Kun pihaan ajaa romaani autollaan se auto suuntaa empimättä invaruutuun,autossa ei ole invatunnusta.
        Olen todennut sen kotiin mennessä kun joudun kävelemään siitä ohi.
        Miksi näin.
        Jos voisit vastata minulle miksi autolla liikkuminen ja pysäköinti sääntöjen noudattamatta jättäminen on heidän kulttuurissaan täysin hunninkolla.
        Käytetäänkö hampaatonta virkamieskuntaa hyväksi ja tehdään mitä halutaan rotusortoon vetoamalla.

• koti-kiusattu kirjoitti:

Olen istunut satoja tunteja tyksin kahviossa ,paikassa josta näkee sairaalan parkkipaikalle.
        Ei oteta nyt kantaa ihonväriin vaan autoiluun ja sen sääntöihin.
        Siinä on 4 inva paikkaa yleensä tyhjinä tai pysäköiti luvalla varustetun auton käytössä.
        Kun pihaan ajaa romaani autollaan se auto suuntaa empimättä invaruutuun,autossa ei ole invatunnusta.
        Olen todennut sen kotiin mennessä kun joudun kävelemään siitä ohi.
        Miksi näin.
        Jos voisit vastata minulle miksi autolla liikkuminen ja pysäköinti sääntöjen noudattamatta jättäminen on heidän kulttuurissaan täysin hunninkolla.
        Käytetäänkö hampaatonta virkamieskuntaa hyväksi ja tehdään mitä halutaan rotusortoon vetoamalla.

tuo "hyvätapainen romaani", mutta ei ollut ivallista naurua, vaan sellaista vapautunutta hörötystä. ;))
        Rotusortoon vetoaminen on yleistä tämän kansaosan keskuudessa ja hulmuhelmoihin mahtuu piiloon ainakin 11 kahvipakettia, se on todistettu.
        Tästä tulee varmaan taas sanomista, mutta minäpä en välitä, vaan uhmaan kohtaloani.

• Ehkä ne on kaikki sitten tulleet tänne.
      Täällä näkee koko maailman kaikki väestöt päivittäin.
      Ja kieliäkin kuuluu naapurimaista lähtien tonne toiselle puolelle maapallon.

• Hymy:))

tänne mahtuu eikä ihmetellä muitakaan;))) Täällä romanit ovat kyllä aina olleet ensimmäiset ja suurin osa tulivat tuossa vuosisadan vaihteessa. Joten ei mitään ihmettelemistä. Täällä kyllä alkuperäiset Stadilaiset itse suhtautuvat romaneihin niin että, he kuuluvat tänne siinä missä valtaväestöenkin....ihmettelen aloitusta? Mikä on tämän jutun pointti? Onko menossa nyt joku diskimirointi buumi ikään. Jako parempiin ja ei parempaan väestönosiin? Johtuuko tämä keskustelu nyt tästä talouslaman seurauksista. Vai mistä?

• Hymy:)) kirjoitti:

tänne mahtuu eikä ihmetellä muitakaan;))) Täällä romanit ovat kyllä aina olleet ensimmäiset ja suurin osa tulivat tuossa vuosisadan vaihteessa. Joten ei mitään ihmettelemistä. Täällä kyllä alkuperäiset Stadilaiset itse suhtautuvat romaneihin niin että, he kuuluvat tänne siinä missä valtaväestöenkin....ihmettelen aloitusta? Mikä on tämän jutun pointti? Onko menossa nyt joku diskimirointi buumi ikään. Jako parempiin ja ei parempaan väestönosiin? Johtuuko tämä keskustelu nyt tästä talouslaman seurauksista. Vai mistä?

Tunnen monenpolven stadilaisia henk. kohtasesti ja niinkuin ihmisiä yleensä on heissä kaikenlaisia ja kaikenlaisilla ajatusmalleilla olevia.
        Eivät he ole ja ajattele niinkuin sinä vaan ihan omilla aivoillaan.
        Enkä minäkään kirjoita kenenkään muun sormilla kun ihan vaan omillani muut paikkakuntalaiset saavat vastata omista ajatuksistaan.

tulisilla kirjoitti:

Tunnen monenpolven stadilaisia henk. kohtasesti ja niinkuin ihmisiä yleensä on heissä kaikenlaisia ja kaikenlaisilla ajatusmalleilla olevia.
        Enkä minäkään kirjoita kenenkään muun sormilla kun ihan vaan omillani muut paikkakuntalaiset saavat vastata omista ajatuksistaan.

koska se kuuluu Stadilaisuuteen hyväksyminen. Tänne muualta tulleet ovat tiukkapipoisempia. Sen verran minäkin olen ihmisiin tutustunut ja myös keskustellut tästä huomattavasti itseäni vanhempien ihmisten kanssa jotka täällä ovat useamman polven ajan jo asuneet....Minä voin tämän todeta myöskin muiden tuntemani ihmisten puolesta. En ole yksin ajatuksieni kanssa... Toki heitäkin löytyy jotka halkovat pilkkuja;))) mutta heitähän täälläkin riittää... Tapani on katsella maailmaa ehkä hieman laveammin. Suo anteeksi...

• Hymy:)) kirjoitti:

koska se kuuluu Stadilaisuuteen hyväksyminen. Tänne muualta tulleet ovat tiukkapipoisempia. Sen verran minäkin olen ihmisiin tutustunut ja myös keskustellut tästä huomattavasti itseäni vanhempien ihmisten kanssa jotka täällä ovat useamman polven ajan jo asuneet....Minä voin tämän todeta myöskin muiden tuntemani ihmisten puolesta. En ole yksin ajatuksieni kanssa... Toki heitäkin löytyy jotka halkovat pilkkuja;))) mutta heitähän täälläkin riittää... Tapani on katsella maailmaa ehkä hieman laveammin. Suo anteeksi...

Älähän yleistä, he ajattelevat omilla aivoillaan eivätkä kaikki hyväksy.
        Ethän sinäkään hyväksy erilaisuutta, se on täällä nähty.

• Hymy;))
        tulisilla kirjoitti:

minua aina hymyilyttää täällä yksi sellainen kirjoitusvirhe joka säännöllisesti toistuu jota monenpolven Stadilaiset eivät suinkaan itse missään nimessä tekisi. Vaikka muuten kirjoitusvirheitä tekisin;))) Voin paljastaa. Se on jatkuvasti tämä jos, olet monen polven aito Stadilainen. Kuten minäkin olen neljännen polven ja kundini viidennen... on tämä.Et koskaan etkä missään kirjoita Stadia pienellä alkukirjaimella. Vaan aina Isolla. Syy on tämä Stadi on samakuin Helsinki. Ethän kirjoita Helsinkiään pienellä;))) Tämä on niitä asioita jotka opitaan ensimmäisenä...muut asiat sitten sen jälkeen;))) Älä ota tosissasi en voinut olla laittamatta;))) snadi takapiru minussakin iski....;)))

• Hymy;)) kirjoitti:

minua aina hymyilyttää täällä yksi sellainen kirjoitusvirhe joka säännöllisesti toistuu jota monenpolven Stadilaiset eivät suinkaan itse missään nimessä tekisi. Vaikka muuten kirjoitusvirheitä tekisin;))) Voin paljastaa. Se on jatkuvasti tämä jos, olet monen polven aito Stadilainen. Kuten minäkin olen neljännen polven ja kundini viidennen... on tämä.Et koskaan etkä missään kirjoita Stadia pienellä alkukirjaimella. Vaan aina Isolla. Syy on tämä Stadi on samakuin Helsinki. Ethän kirjoita Helsinkiään pienellä;))) Tämä on niitä asioita jotka opitaan ensimmäisenä...muut asiat sitten sen jälkeen;))) Älä ota tosissasi en voinut olla laittamatta;))) snadi takapiru minussakin iski....;)))

No jos sitten lukisit mitä kirjoitan, TUNNEN monen polven satadilaisia, en sanonut olevani stadilainen.
        Mitä en ole.
        Ja nyt en jaksa sun kanssas kun en kerkeekään, pitää mennä töihin.

tulisilla kirjoitti:

Älähän yleistä, he ajattelevat omilla aivoillaan eivätkä kaikki hyväksy.
        Ethän sinäkään hyväksy erilaisuutta, se on täällä nähty.

Erilaisuutta? Kerro. Toki. Olen toki erimieltä mutta, en ole koskaan kyllä ollut täällä tuomitsemassa erilaisuutta. Puolustanut kylläkin itseäni. Moneltakin ilkeämieliseltä hyökkäykseltä vuosien mittaan...;))) Olenko sanonut jotain sellaista etteivät ihmiset ajattelisi omilla aivoillaan? Sehän on niin itsestään selvä totuus ainakin minulle itselleni...että, en moista viitsi edes kirjoittaa;)))

• Hymy;))
        tulisilla kirjoitti:

No jos sitten lukisit mitä kirjoitan, TUNNEN monen polven satadilaisia, en sanonut olevani stadilainen.
        Mitä en ole.
        Ja nyt en jaksa sun kanssas kun en kerkeekään, pitää mennä töihin.

enemmän;))) niitä kun on myös omissa sukulaisissani molemmin puolin pelkästään...ja koko lukumäärää vaikea edes arvioida. Täällä kun asunut ikäni. Minäkin. Ja ympäri tätä Stadia;)))

Hyvää työpäivää sinulle.

• PERTTI _
    • viivatiina

näkyy ja kuuluu ainakin meilläpäin no voi ja hatsansaako on katkolla ihan nyt jo tuli ikävä minun lemppari mieheni ja nytkö en hänestä saa lukea täällä enää mitään :((((

lempparimies on tavoitettavissa enää toisin keinoin. Ymmärrän kyllä häntä. Minäkin yritän;)) parhaani mukaan lähteä. Onneksi tuohon lemppariin saa yhteyden;)))

DW on kyllä kirjoitustyylitään ja mielipiteiltään aivan erilainen. Miksi täällä aina kirjoittajat halutaan ikäänkuin niputtaa? yhdeksi ja samaksi. Niinkauan kun minäkin täällä olen ollut HTZA on aina HTZA hänelle tuo oman nimimerkinkäyttö oli kyllä kunniasia. DW:kin aina käyttänyt urhoollisesti omaa merkkiään...mitä nyt väliin tuon DW:n jättänyt ja siirtynyt pelkästään näihin... kolmeen ...;seen.

Tämä palsta on taas niin negatiivinen ettei täällä kirjoittajat viihdy. Ehkä joskus sitten. Kun tämä negatiivisuus täällä hieman laskee....

Tähänkin minun komenttiini nyt tulee ikäviä huomautuksia aivan riittämiin...jos, ei muuta niin miinusmerkkejä;))) Tarkoitus on täällä ilmeisesti joillakin saada kirjoittajat joista ei itse pidä häipymään lopullisesti.;))

• ketä fuulaat

HTZA sinun aliaksesi
      mökkimaisemissa
      käsiala on samallainen
      katkole sinukin pitää saada

• Hatsa ei riskeeraa julkisivuaan sanomalla suoraan, eikä hän ole valmis seisomaan sanojensa takana. DW taas panee itsensä likoon ilmaisemalla selvästi mitä ajattelee ja seisoo sanojensa takana, silloinkin, kun ei tiedä tarpeeksi asiasta. Kaksi täysin erilaista ihmistyyppiä.

• fuulaa vaa
        sedna2003 kirjoitti:

Hatsa ei riskeeraa julkisivuaan sanomalla suoraan, eikä hän ole valmis seisomaan sanojensa takana. DW taas panee itsensä likoon ilmaisemalla selvästi mitä ajattelee ja seisoo sanojensa takana, silloinkin, kun ei tiedä tarpeeksi asiasta. Kaksi täysin erilaista ihmistyyppiä.

äijässä
        älä mee halpaan

• fuulaa vaa kirjoitti:

äijässä
        älä mee halpaan

Herkkäuskoisuuden ja vainoharhan välissä on kultainen keskitie, jossa on tilaa järjenkäytölle.

• sheikkaa fuulaa
        sedna2003 kirjoitti:

Herkkäuskoisuuden ja vainoharhan välissä on kultainen keskitie, jossa on tilaa järjenkäytölle.

htza.n hyvin kun uskalat vannoa tietost nimeen?

• sheikkaa fuulaa kirjoitti:

htza.n hyvin kun uskalat vannoa tietost nimeen?

Ensinnäkään en vanno mitään, eikä mua ihan kauheesti kiinnosta noi neiti etsiväleikit, joiden kohteena on joku elähtänyt casanova. Ihminen ilmentää itseään kirjoituksissa aina riippumatta siitä, mitä yrittää esittää.

• fuulaa jou
        sedna2003 kirjoitti:

Ensinnäkään en vanno mitään, eikä mua ihan kauheesti kiinnosta noi neiti etsiväleikit, joiden kohteena on joku elähtänyt casanova. Ihminen ilmentää itseään kirjoituksissa aina riippumatta siitä, mitä yrittää esittää.

elähtäny kasanova suuttu siul ny

• Hymy;))
        fuulaa jou kirjoitti:

elähtäny kasanova suuttu siul ny

Hatsa on täällä monen muukin kuin ainoastaan minun henkilökohtainen ystävä. Joten puhuhan nyt vähän suulla pienemällä. Itse puhuin eilen viimeksi Hatsan kanssa puhelimitse. Suruksi voin tämän sanoa. Että, hän on päättänyt nyt jättää kirjoittamisen. Täällä ihmiset myös kun pitkään kirjoittavat vuosi toisensa kanssa. Ystävystyvät tämän palstan ulkopuolella myöskin. Joten olenhan nyt....se kirjoittaako Hatsa sitten joskus....sehän on hänen asiansa. Toivoisin nyt että, jättäisit hyvän ystäväni rauhaan. Mollaa nyt vaikka minua...jos mieli tekee.;))) Minäkin olen tätä palstaa monen iloksi jättämässä...Se vaan vähän vaikeaa kun tänne monta vuotta on kirjoitellut;))) Lienee joku kumma läheisriippuvaissuhde piru vie...syntynyt;))) Vierotusklinikalle itse tästä palstasta joutuisin;)))

• stondis pöndellä
        Hymy;)) kirjoitti:

Hatsa on täällä monen muukin kuin ainoastaan minun henkilökohtainen ystävä. Joten puhuhan nyt vähän suulla pienemällä. Itse puhuin eilen viimeksi Hatsan kanssa puhelimitse. Suruksi voin tämän sanoa. Että, hän on päättänyt nyt jättää kirjoittamisen. Täällä ihmiset myös kun pitkään kirjoittavat vuosi toisensa kanssa. Ystävystyvät tämän palstan ulkopuolella myöskin. Joten olenhan nyt....se kirjoittaako Hatsa sitten joskus....sehän on hänen asiansa. Toivoisin nyt että, jättäisit hyvän ystäväni rauhaan. Mollaa nyt vaikka minua...jos mieli tekee.;))) Minäkin olen tätä palstaa monen iloksi jättämässä...Se vaan vähän vaikeaa kun tänne monta vuotta on kirjoitellut;))) Lienee joku kumma läheisriippuvaissuhde piru vie...syntynyt;))) Vierotusklinikalle itse tästä palstasta joutuisin;)))

jos näin on
        akkojen housutki kuivaa
        kerro puhelimessa
        ei kaivata

• ei kaivata ei
        stondis pöndellä kirjoitti:

jos näin on
        akkojen housutki kuivaa
        kerro puhelimessa
        ei kaivata

tää oli parasta tänään ;))) Samat terveiset lähtee täältäkin.

• Hymy;))
        stondis pöndellä kirjoitti:

jos näin on
        akkojen housutki kuivaa
        kerro puhelimessa
        ei kaivata

en ole tällaisten viestien viejä. Ottakaako sinua jotenkin henkilökohtaisesti kupoliin...Vai mistä pipo kiristää. Tuskin Hatsa välittää tämäntyyppisistä nimittömistä herjoista. Oikein ainakin sanookin että, tämä on vain palsta. Ei muuta. Itse en ihmettele ettei täällä halua kirjoittaa . Ja ihmetellä ei tarvitse jos en minäkään. Sehän tämän paskanjauhamisen tarkoitus lienee. Siinä kyllä voi sanoa että, pitkäaikainen työtulos saadaan vihdoin päätökseen ainakin omalta osalta....Taidan liittyä Hatsan tavoin täältä veks... Paskanjauhanta ei ole keskustelua vaan pelkkää ala-arvoista provosointia aina...nooh...jos, sinulle siitä tuli hyvä mieli;))) niin mikäs siinä.... Olet varmaan itseesi kovin tyytyväinen? Sanon sinulle yhden asian paskanjauhannan osaa kuka tahansa tämän ikäinen ihminen....siitä ei pitäisi olla ylpeä... Mutta, osata keskustella? Kas...siihen pystyy vain harva. Tälläkin huuhaa-palstalla joka tästä on valitettavasti tullut. Täältä lähtenyt monia hyviä keskustelijoita....Enkä ihmettele henkilökohtaisesti yhtään...kun taso halutaan pitää tällä tasolla.. Että siitä, vaan. Antoisia keskusteluhetkiä jatkossakin sinulle toivoo...

• Hymy;))
        Hymy;)) kirjoitti:

en ole tällaisten viestien viejä. Ottakaako sinua jotenkin henkilökohtaisesti kupoliin...Vai mistä pipo kiristää. Tuskin Hatsa välittää tämäntyyppisistä nimittömistä herjoista. Oikein ainakin sanookin että, tämä on vain palsta. Ei muuta. Itse en ihmettele ettei täällä halua kirjoittaa . Ja ihmetellä ei tarvitse jos en minäkään. Sehän tämän paskanjauhamisen tarkoitus lienee. Siinä kyllä voi sanoa että, pitkäaikainen työtulos saadaan vihdoin päätökseen ainakin omalta osalta....Taidan liittyä Hatsan tavoin täältä veks... Paskanjauhanta ei ole keskustelua vaan pelkkää ala-arvoista provosointia aina...nooh...jos, sinulle siitä tuli hyvä mieli;))) niin mikäs siinä.... Olet varmaan itseesi kovin tyytyväinen? Sanon sinulle yhden asian paskanjauhannan osaa kuka tahansa tämän ikäinen ihminen....siitä ei pitäisi olla ylpeä... Mutta, osata keskustella? Kas...siihen pystyy vain harva. Tälläkin huuhaa-palstalla joka tästä on valitettavasti tullut. Täältä lähtenyt monia hyviä keskustelijoita....Enkä ihmettele henkilökohtaisesti yhtään...kun taso halutaan pitää tällä tasolla.. Että siitä, vaan. Antoisia keskusteluhetkiä jatkossakin sinulle toivoo...

ei viitsi toistaa. siis molemmille puskiksille.

• pus pus puskis
        Hymy;)) kirjoitti:

ja TAASKO sää poistut palstalta. oot sie melkonen paskanjauhaja.

• pas*anjauhajaminäkin
        Hymy;)) kirjoitti:

ei viitsi toistaa. siis molemmille puskiksille.

täällä on jokainen. En tunne sinua, sinä et minua.

Paskaa jauhaa täällä jokainen, niin sinäkin, kuin muutkin., Mitä muita kannatttaa haukkua, itseään vain voi muuttaa.

pus pus puskis kirjoitti:

ja TAASKO sää poistut palstalta. oot sie melkonen paskanjauhaja.

joko palata, ja kirjoittaa tai poistua. Älä ota tätä palstaa henkilökohteisesti. En tunne sinua etkä sinä minua. Joten sillä ei lienee väliä pitäisi olla kirjoitanko tänne vai enkö?

Ainakaan itselleni ei ole merkitystä läpytätkö täällä puskista paskaa muiden niskaan vai et? Minua vain tympii. Uskallan toisin kuin sinä sanoa sen nimimerkilläni. No, raukoilla on raukkojen tavat keskustelussakin. Mitä pelkäät? Kun et uskalla kirjoittaa niin että, sinut tunnistettaisiin? Tämähän on pelkkä huuhaa-palstalla. Jossa, keskustelun sijaan keskitytään aina tähän toisten nimimerkkien mollaamiiseen. Vai ottaako sinua päähän kun häivyn;))) Etsi rauhassa itsellesi uusi kohde?))) Eikai sinua suututa kun et voi sitten enää minua mollata? Jos, minä en tänne kirjoita? Gamoon.... Älä nyt viitsi turhaan masentua...löydät kyllä jonku toisen aivan varmasti.

• Hymy;))
        pas*anjauhajaminäkin kirjoitti:

täällä on jokainen. En tunne sinua, sinä et minua.

Paskaa jauhaa täällä jokainen, niin sinäkin, kuin muutkin., Mitä muita kannatttaa haukkua, itseään vain voi muuttaa.

olen siihen liian tosikko. Vain niiden kanssa joilla tiedän olevan samanlainen huumorintaju olen voinut kirjoittaa muutakin. Sinä voit pää-asiassa jauhaa sitä skeidaa en tule estämään millään tavoin. Minä vain sain tarpeekseni. Riittääkö. Tämä palsta saa jäädä minun puolestani. Kirjoitin rehellisesti että, tosin pirun vaikea päästä eroon...eikä sekään ollut skeidaa. Vaan ihan totta. Kuitenkin hyvän ystävän tuella sekin onnistuu...;))) Sen verran monta vuotta täällä minäkin olen kirjoitellut. Miten tämä keskustelu muuten siirtyi Hatsaan ja minuun....aloitushan oli jotain vallan muuta? *Eiköhän se kerro tästä palstan tasosta....kirjoittajat täällä aina mieliaihe ja heidän mollaamisensa;))) Ai helvetti mutta, nyt tympii oikeesti....

• ---
        Hymy;)) kirjoitti:

olen siihen liian tosikko. Vain niiden kanssa joilla tiedän olevan samanlainen huumorintaju olen voinut kirjoittaa muutakin. Sinä voit pää-asiassa jauhaa sitä skeidaa en tule estämään millään tavoin. Minä vain sain tarpeekseni. Riittääkö. Tämä palsta saa jäädä minun puolestani. Kirjoitin rehellisesti että, tosin pirun vaikea päästä eroon...eikä sekään ollut skeidaa. Vaan ihan totta. Kuitenkin hyvän ystävän tuella sekin onnistuu...;))) Sen verran monta vuotta täällä minäkin olen kirjoitellut. Miten tämä keskustelu muuten siirtyi Hatsaan ja minuun....aloitushan oli jotain vallan muuta? *Eiköhän se kerro tästä palstan tasosta....kirjoittajat täällä aina mieliaihe ja heidän mollaamisensa;))) Ai helvetti mutta, nyt tympii oikeesti....

Luehan aloitus uudelleen.

• pas*anjauhaja
        Hymy;)) kirjoitti:

kehtaat haukkua minua, vaikken ole koskaan ennen vastannut sinulle? Älä luule itsestäsi liikoja.

Minua et kiinnosta sinä, eikä sinun hatsasi, sen kus pidät itselläsi, mutta tee jotain muuta, kuin hauku jatkuvasti muita kirjoittajia, kiitos!!!!!!!!!!!!!!!!

• Hymy;))
        pas*anjauhaja kirjoitti:

kehtaat haukkua minua, vaikken ole koskaan ennen vastannut sinulle? Älä luule itsestäsi liikoja.

Minua et kiinnosta sinä, eikä sinun hatsasi, sen kus pidät itselläsi, mutta tee jotain muuta, kuin hauku jatkuvasti muita kirjoittajia, kiitos!!!!!!!!!!!!!!!!

Etkö osaa lukea vai oletko muuten vaan dille? itse syytit ensin minua paskanjauhaksi?))) Mitä oikein haluat?. Keskusteletko aina tuolla samalla nimimerkillä ei se mitään))) itse kyllä miettisin kaksi kertaa ottaisinko vastaavan nimimerkin itselleni. Nooh, jokaisella on makunsa. Ehkä se todella kertoo sinusta kaiken oleellisen;))) En voi mitään mutta, nimimerkkisi.....saa minut nyt hekottamaan. Lupaathan pitää itselläsi tuon kuvaavan nimimerkin jatkossakin. Kun puskista tulet väliin ketjuihin;))) On todella hauska... Hauskoja ja antoisia keskusteluhetkiä sinulle jatkossakin tällä palstalla;))) se vaan ole ikävä kyllä minä joka vastaan vaan ehkä joku kaltaisesi..;)))toinen paskanjauhaja;))))

• Hymy;))
        --- kirjoitti:

Luehan aloitus uudelleen.

ainostaan tähän skeidaan jota täällä jälleen heitetään sekä minun itseni että, ystäväni Hatsan päälle....

Ancelille jo vastaisin aiheeseen liittyen. En viitsi toistaa. Aina voi kysyä. Saa sitten sellaisen vastauksen kun aloituksen tasokin. Älä odota liikoja. *Ainakaan minulta. En keskity nyt muuhun...kun skeidaan....koska, se on täällä aina mielipuheenaihe kuitenkin;))) toisten kirjoittajien mollaaminen. Siis en vastaa enää pitkään....koska tästä ilmeisesti tulee jälleen pitkästä aikaa todella pitkä ketju...kuhan kaikki skeidanheittäjät saapuvat innokkaina paikalle;)))....mutta, minua ei silloin täällä enää näy;))) joten jatkakaa antoisaa keskustelua...vastaisuudessakin. Minulle alkaa riittämään. Sekä tämä ketju että, tämä palsta. Mukavavaa skeidanheittämistä ja Oikein Skeidamaista Joulua Teille kaikille tasapuolisesti ja menestystä tulevalle Uudelle *Vuodelle 2011. Vielä lopuksi toivotan;

• paskanjauhaja--
        Hymy;)) kirjoitti:

Etkö osaa lukea vai oletko muuten vaan dille? itse syytit ensin minua paskanjauhaksi?))) Mitä oikein haluat?. Keskusteletko aina tuolla samalla nimimerkillä ei se mitään))) itse kyllä miettisin kaksi kertaa ottaisinko vastaavan nimimerkin itselleni. Nooh, jokaisella on makunsa. Ehkä se todella kertoo sinusta kaiken oleellisen;))) En voi mitään mutta, nimimerkkisi.....saa minut nyt hekottamaan. Lupaathan pitää itselläsi tuon kuvaavan nimimerkin jatkossakin. Kun puskista tulet väliin ketjuihin;))) On todella hauska... Hauskoja ja antoisia keskusteluhetkiä sinulle jatkossakin tällä palstalla;))) se vaan ole ikävä kyllä minä joka vastaan vaan ehkä joku kaltaisesi..;)))toinen paskanjauhaja;))))

kirjoittamaan yhtään viestiä muita haukkumatta?

Tuskin minun ÄO:ni jää omasi alle.

Lopetan paskanjauhamisen, joka oli minun nimimerkkini. Etkö sitä kyennyt älyämään, sinuahan se ei koskenut ollenkaan. Elämäni ei rakennu tämän palstan varaan.

• hat.sep.sut
        ei kaivata ei kirjoitti:

tää oli parasta tänään ;))) Samat terveiset lähtee täältäkin.

että tämä on taas yks miehen leikkejä...en ole tavoitettavissa, jollet soita ja jos soitat, en vastaa ;)))
        Numeroa viljellään silti ahkerasti palstalla?
        Joskus mietin, onko pojat poikia, loppuun asti?
        Naisista hölmöimmät sit jaksaa huokailla...

• ---
        Hymy;)) kirjoitti:

ainostaan tähän skeidaan jota täällä jälleen heitetään sekä minun itseni että, ystäväni Hatsan päälle....

Ancelille jo vastaisin aiheeseen liittyen. En viitsi toistaa. Aina voi kysyä. Saa sitten sellaisen vastauksen kun aloituksen tasokin. Älä odota liikoja. *Ainakaan minulta. En keskity nyt muuhun...kun skeidaan....koska, se on täällä aina mielipuheenaihe kuitenkin;))) toisten kirjoittajien mollaaminen. Siis en vastaa enää pitkään....koska tästä ilmeisesti tulee jälleen pitkästä aikaa todella pitkä ketju...kuhan kaikki skeidanheittäjät saapuvat innokkaina paikalle;)))....mutta, minua ei silloin täällä enää näy;))) joten jatkakaa antoisaa keskustelua...vastaisuudessakin. Minulle alkaa riittämään. Sekä tämä ketju että, tämä palsta. Mukavavaa skeidanheittämistä ja Oikein Skeidamaista Joulua Teille kaikille tasapuolisesti ja menestystä tulevalle Uudelle *Vuodelle 2011. Vielä lopuksi toivotan;

Aivan niin, sitähän sä.

Aloituksessa nyt kuisteki jo tämä ystäväsi mainittiin ja ketjun riehumisen aloitit sä, myönnä se kerrankin rehellisesti.

• !!!!!
        Hymy:)) kirjoitti:

joko palata, ja kirjoittaa tai poistua. Älä ota tätä palstaa henkilökohteisesti. En tunne sinua etkä sinä minua. Joten sillä ei lienee väliä pitäisi olla kirjoitanko tänne vai enkö?

Ainakaan itselleni ei ole merkitystä läpytätkö täällä puskista paskaa muiden niskaan vai et? Minua vain tympii. Uskallan toisin kuin sinä sanoa sen nimimerkilläni. No, raukoilla on raukkojen tavat keskustelussakin. Mitä pelkäät? Kun et uskalla kirjoittaa niin että, sinut tunnistettaisiin? Tämähän on pelkkä huuhaa-palstalla. Jossa, keskustelun sijaan keskitytään aina tähän toisten nimimerkkien mollaamiiseen. Vai ottaako sinua päähän kun häivyn;))) Etsi rauhassa itsellesi uusi kohde?))) Eikai sinua suututa kun et voi sitten enää minua mollata? Jos, minä en tänne kirjoita? Gamoon.... Älä nyt viitsi turhaan masentua...löydät kyllä jonku toisen aivan varmasti.

friidu teki itselleen vastausten rimpsun
        näin sinut huomataan!

• nakrattaa hitosti
        hat.sep.sut kirjoitti:

että tämä on taas yks miehen leikkejä...en ole tavoitettavissa, jollet soita ja jos soitat, en vastaa ;)))
        Numeroa viljellään silti ahkerasti palstalla?
        Joskus mietin, onko pojat poikia, loppuun asti?
        Naisista hölmöimmät sit jaksaa huokailla...

ja varmaan sivusta seuraa kaivataanko häntä takaisin. Lapsellista peliä, olisiko aika ajanut miehen ohi.
        Seuraneito pitää mielenkiintoa yllä jos kuitenkin.......

• hat.sep.sut
        nakrattaa hitosti kirjoitti:

ja varmaan sivusta seuraa kaivataanko häntä takaisin. Lapsellista peliä, olisiko aika ajanut miehen ohi.
        Seuraneito pitää mielenkiintoa yllä jos kuitenkin.......

Ei se mies missään poissa ole ;)))
        Yrittää vedellä naruista vaan ;) huonohkolla menestyksellä, jotenkin on tullut kuva, että huolella tehty teatteri on murenemassa?

• nakrattaa hitosti
        hat.sep.sut kirjoitti:

Ei se mies missään poissa ole ;)))
        Yrittää vedellä naruista vaan ;) huonohkolla menestyksellä, jotenkin on tullut kuva, että huolella tehty teatteri on murenemassa?

Suuren luokan teatteriesitys menossa, päästiin eturiviin seuraamaan esitystä.
        Kohta taputetaan raivokkaasti.

• hat.sep.sut

Suuren luokan teatteriesitys menossa, päästiin eturiviin seuraamaan esitystä.
        Kohta taputetaan raivokkaasti.

ylilyönnit täällä jo olleen, luulen et rauhottuu nyt jo ;)))

• nakrattaa hitosti
        hat.sep.sut kirjoitti:

ylilyönnit täällä jo olleen, luulen et rauhottuu nyt jo ;)))

olin valmistautunut pitkään sessioon ;))

• hat.sep.sut

olin valmistautunut pitkään sessioon ;))

kaikkihan me ollaan ihmisiä vaan ja ehkä kuitenkin pitäs keskittyä enemmän aiheisiin kuin ihmisiin..
        Se joka nostaa ittensä jalustalle, tulee raskaimmin alas...

• nakrattaa hitosti
        hat.sep.sut kirjoitti:

kaikkihan me ollaan ihmisiä vaan ja ehkä kuitenkin pitäs keskittyä enemmän aiheisiin kuin ihmisiin..

ihan oikeasti pitäisi keskustella asioista ja jos joku on itsensä jalustalle nostanut ja sieltä alas kupsahtaa, se on oma syy. Osaavathan ihmiset täällä ajatella ja hoksaavat kaikenlaista.
        Parasta on jos palsta pärjää paremmin ilman johtotähtenä itseään pitänyttä, se koskee kipeästi.

• Alestuloa
        hat.sep.sut kirjoitti:

nähä millon sinä läsähät alas, ku noin rumia puhut ja vihijailet toisista.

• hat.sep.sut

ihan oikeasti pitäisi keskustella asioista ja jos joku on itsensä jalustalle nostanut ja sieltä alas kupsahtaa, se on oma syy. Osaavathan ihmiset täällä ajatella ja hoksaavat kaikenlaista.
        Parasta on jos palsta pärjää paremmin ilman johtotähtenä itseään pitänyttä, se koskee kipeästi.

johtotähtiä.
        On naurettavaa että joku edes ajattelis niin.
        Ja "johtotähtikin" on yksinäinen jos muille ei sovi, se mihin keskustelua yritetään väkisin viedä.
        Tai sitä koitetaan kahlita marmattamalla sättäilystä tai siitä että joku asia on jo joskus läpi puhuttu.
        Palsta elää, ihmiset vaihtuu, mutta voi olla, että aiheet silti pysyy samana...
        Ei kukaan voi "johtaa" mitään..
        Nöyrästi voi laittaa juttuja tänne ja toivoa että ne kiinnostaa muitakin, jos ei, niin se on voi voi...
        Niin se käy sammakollekin, kurnuta liikaa ja puhkeat omaan tärkeytees...

Ihmiset, ne hoksaa liikaakin ;)

• hat.sep.sut
        Alestuloa kirjoitti:

nähä millon sinä läsähät alas, ku noin rumia puhut ja vihijailet toisista.

sitten minun päänsärkyni, jokainen makaa kuin petaa...

• .
        hat.sep.sut kirjoitti:

sitten minun päänsärkyni, jokainen makaa kuin petaa...

onneksi onki. Oot petannu itelle kovat makuuset vittuillessasi muile ihmetellen misi ne sulle suuttuu.

• hat.sep.sut
        . kirjoitti:

onneksi onki. Oot petannu itelle kovat makuuset vittuillessasi muile ihmetellen misi ne sulle suuttuu.

rohkeena puskassa ;)
        Tiiäkkö mitä?
        En ole huomannut että täällä suhtauduttais kehenkään kovin ihanasti ja sit vielä...
        Tiiäkkö mitä?
        Tää palsta on niin pieni murunen elämää, et on ihan sama miten täällä ihmiset suhtautuu. En ole alunperinkään tullut tänne ystäviä tekeen ;))) vaan rupatteleen.
        Jollekin sellaselle joka tääl on 24/7 se saattas olla vakavampi juttu...;(

Nyt muuten turhautumisen saattaa jo ihan haistaa... ;)))

• hat.sep.sut kirjoitti:

rohkeena puskassa ;)
        Tiiäkkö mitä?
        En ole huomannut että täällä suhtauduttais kehenkään kovin ihanasti ja sit vielä...
        Tiiäkkö mitä?
        Tää palsta on niin pieni murunen elämää, et on ihan sama miten täällä ihmiset suhtautuu. En ole alunperinkään tullut tänne ystäviä tekeen ;))) vaan rupatteleen.
        Jollekin sellaselle joka tääl on 24/7 se saattas olla vakavampi juttu...;(

Nyt muuten turhautumisen saattaa jo ihan haistaa... ;)))

Mille haisee turhautuminen?
        Pelko maistuu rauralle mut hatutuksen haju alko kiinostamaan.

• hat.sep.sut
        koti-kiusattu kirjoitti:

Mille haisee turhautuminen?
        Pelko maistuu rauralle mut hatutuksen haju alko kiinostamaan.

kuin tuskan hiki, lemahtaa, hielle ;))
        Kun vääntää ja vääntää,mut ei vaan onnistu ;))))

• hat.sep.sut kirjoitti:

kuin tuskan hiki, lemahtaa, hielle ;))
        Kun vääntää ja vääntää,mut ei vaan onnistu ;))))

tainnuttaa porukan, kun on näin hiljaista ;)

• Kaupunkilainen

Tervetuloa Helsingin Tallinnanaukiolle! Siellä päivystää jatkuvasti pienempi tai isompi ryhmä tumman heimon jäseniä.

• mammamiajapaskaläjä

viitsi avata suutaan idioottien keskuselupalstalla, ajattelen minä. Sehämntämä on, vai mitä?

• näin näin se on

vahvisti sen, että asia on näin.

• mammamiaj...
        näin näin se on kirjoitti:

vahvisti sen, että asia on näin.

on o vuosia, kun täällä vallitsi järki.

Eihän tämä ole enää mitään muuta, kuin nikillisten chattikanava. Ja siihen ei tee mieli yhtyä.

• kysyn vaan
        mammamiaj... kirjoitti:

on o vuosia, kun täällä vallitsi järki.

Eihän tämä ole enää mitään muuta, kuin nikillisten chattikanava. Ja siihen ei tee mieli yhtyä.

että fiksummat pääsevät täältä pois, kuten sinäkin voisit mennä. Miksi olet täällä?

• mammamiaj... mammami
        kysyn vaan kirjoitti:

että fiksummat pääsevät täältä pois, kuten sinäkin voisit mennä. Miksi olet täällä?

se sinulle kuuluu. Nauran kuutamoon.

• äskeinen kirj.
        mammamiaj... mammami kirjoitti:

se sinulle kuuluu. Nauran kuutamoon.

ihmettelen vain, kuinka viihdyt näin huonossa seurassa. Itse painuisin etsimään parempaa.

• mammamiaj...
        äskeinen kirj. kirjoitti:

ihmettelen vain, kuinka viihdyt näin huonossa seurassa. Itse painuisin etsimään parempaa.

vuodessa tästä tulee tyhmä tapa.

• jabadabaduutsonni

edessäsi, sinä vain et heitä tunnista, kun he eivät enää käytä pussihousuja ja jatsisaappaita, eivätkä naiset perinteistä kansallispukuaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1779
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1598
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1404
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1358
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1275
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1141
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1048
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      951
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      899
    Aihe