Haluan oikeita miehiä!

Teotwawki

14

309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hat.sep.sut

ei se niitä itselleen halunnut.
      "hän haluaa MALLIENSA olevan oikeita miehiä"
      Nainenhan on muotibisneksessä mukana ja kyse on mielikuvista joita myydään, tai ....siis vaatteita myydään mielikuvilla.
      Se joka palkkaa, kai pystyy laittamaan speksit, jotka pitää täyttää?

• sen tajusin, mutta en malttanut olla laittamatta linkkiä, kun minusta se on niin absurdi.:-D)))

• hat.sep.sut
        Teotwawki kirjoitti:

sen tajusin, mutta en malttanut olla laittamatta linkkiä, kun minusta se on niin absurdi.:-D)))

pitäs tietää, että iltapäivälehdet just tekee absurdeja lööppejä?
        Ja irroittaa asiat järkevistä yhteyksistään...
        Kai meistä jokainen toivoo, monenlaisia, absurdejakin juttuja ;)))

• Hmmmm!
      No jos nuo poikaset joita sitten taas oli sillä parhaimmiston joukossa ovat niitä oikeita "miehiä" niin ihmettelen minä puolestani.
      Kauniita katsella kyllä mutta ei mun mieleni mukaisia.
      Joo, norjalaisvillapaita päällänsä oleva tavallinen turvallinen mies.
      Siinä mies minun makuuni.
      Vähän ahavoitunut ja elämää nähnyt, mutta sen kanssa sinut oleva.

• on vain yksi norjalainen villapaita ja senkin ex anoppi osti Virosta.:-)

• Isopieniissa@

valitat? Naisella on huulet, ja varmaan jotain muutakin mekon alla. Mikä ongelma?
      Hoikkuushan (ja huulet ja , ja...) johtuu vain miesten asettamista ulkonäköpaineista. Joten sitä saa mitä tilaa.
      Suu suppuun Teo ja iloitse kauniista ja vielä kauniimista naisista ympärilläsi, mediassa, AH!

Ai niin, jos miehistä puhutaan. Kai sulla on hauikset ja .............
      kunnossa ?

• 15 kg:n yhden käden puntti tuossa lattialla, jolla jumppaan lenkkeilyn lisäksi vähintään kolme kertaa viikossa, joten oma kroppani on kyllä kunnossa. Hieman liikaa painoa, mutta sehän on selvä, että lihakset painavat enemmän kuin läski.:-D)))

• ................

mies ei sanoisi noin.

• 0ree

Polttaa, juo, kiroilee, haisee pahalle, on väkivaltainen ja suloinen lökäpöksy. Ihannenainen: Oma äiti.

• 0ree kirjoitti:

Polttaa, juo, kiroilee, haisee pahalle, on väkivaltainen ja suloinen lökäpöksy. Ihannenainen: Oma äiti.

pitää paikkansa tuo viimeinen: olen aina etsinyt äitini kaltaista naista, mutta en ole löytänyt.:-D))))))))))

• Vähän kaikkea
        Teotwawki kirjoitti:

pitää paikkansa tuo viimeinen: olen aina etsinyt äitini kaltaista naista, mutta en ole löytänyt.:-D))))))))))

Onko naisesi koti-ihminen vai urheilija vai siltä väliltä?

• Vähän kaikkea kirjoitti:

Onko naisesi koti-ihminen vai urheilija vai siltä väliltä?

ei ole ketään, mutta näin ei suinkaan aina ole ollut.

• Tuskin niitä oikeita onkaan, aina on tehtävä jonkunlainen kompromissi niin miesten kuin naistenkin suhteen. Vakka kantensa valitsee, ei taida enää nykyään pitää paikkaansa. Sitäpaitsi jos ihan rehellinen olen, olen hurmaantunut tästä yksinolemisen riemusta ja ihmettelen mistä olen kehitellyt aikaa joskus miehillekin:))

Tuolla naamalla ei kannattaisi puhua mitään "oikeista miehistä", taitaa olla itsekin pumpattu ja imetty vähän sieltä sun täältä.

• saavat näyttää miten kauheilta tahansa. Dolly Parton sanoi kerran, että ette tiedä kuinka kalliiksi tulee, kun haluaa näyttää halvalta.:-XD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      44
      2043
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1650
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1434
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1416
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1295
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      9
      1281
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1078
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      971
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      952
    Aihe