Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tulisilla
profiilit
tulisilla
tulisilla
Vapaa kuvaus
Aloituksia
30
Kommenttia
3657
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitos!
Nyt on taas hampaat siinä kunnossa että vuoden saa odottaa seuraavaa kutsua.
On sekin meillä hyvin hoidettu, joka paikassa ei hampaita pääse ihmiset hoidattamaan niin kun meillä.
Ja moni muu asiakin on niin hyvin ettei paljon valittaa pitäis.
Mutta sen huomasin tänään taas tuolla kierrellessä että aikoinaan olin hyvin pienestä onnellinen.
Mutta mitä enemmän saa sitä enemmän haluaa. Ja saavutetuista eduista on helkkarin vaikea luopua, vaikkei se periaatteessa veis alaskaan.
Näitä on todella hyvä mietiskellä välillä kun tulee tunne että on kaltoin kohdeltu elämässä.
Kun elämä ei todellisuudessa ole reilua, monenkaan kohdalla.
08.11.2010 17:25
Kyllähän lääketiede hyvääkin keksii, joskin toisinaan niiden suhteen tulee eteen niitä eettisiä kysymyksiä: mikä on oikein?
Jaa pitempään ja terveempänä, ja sitten tuleekin eteen se että kun terveitä vanhuksia on paljon ja kuitenkin aina tehdään uusia ihmisiä niin se väestö kasvaa väkisin ja sitten tulee kysymykseen se että riittääkö ruoka, ja kenelle se riittää kun sen jonkun on oltava se köyhä että me voidaan hyvin.
Vai miten se tuolla menikään.
Nää on tois jänniä kysymyksiä, onneks mun ei tarvi tehdä päätöksiä, muuta kun itsestäni.
Ja siitä teknologiasta vielä sen verran että onneks se on mennyt tuolla hammashoidossa eteenpäin koska lähden nyt hammaslääkäriin. Tosin ei reikiä ollut yhtään mutta hammaskiveä riittää meikäläisellä joka vuosi sen verran että joudun poistattamaan.
Joten vastaskohan tää kysymykseesi vähän :))
08.11.2010 12:07
Ei se maailmanloppu ole mun mielestä mikään pahin uhkakuva.
Jokainen täältä kuolee joskus, mitä välii jos siinä menee koko popula enää sitten on?
Pahempaa on minusta että jos tänne jäisi ihmisiä jonkun tsernobylin tapaisen laskeuman ansiosta, joka kohdistuisi koko maapalloon.
Jatkuvasti jossain mietitään suurempia sota-aseita ja enemmän pahaa tekeviä.
Ihminen jäisikin henkiin mutta sairaana ja enemmän vaan sairastuvampana, ruoka olis pilalla ja vesi mutta henki vaan pihisisi vuosia kenties tavalla tai toisella. Ehkäpä vielä jostain kumman syystä kykenisi siittämään uusia tulokkaita jne.
Ja vielä minusta sen verran että kyllä elän ihan täysillä en pelkää mitään sen kummmempaa :))
Sinä vaan aloit ketjun joka alkoi mun päässäni pyörimään tähän suuntaan, vaikket kenties tätä hakenutkaan :))
08.11.2010 11:41
Heh, ihminen minä olen kyllä itsellenikin joskus yllätys. Onneksi usein positiiviseen suuntaan nykyään.
Ja sitä maailmanloppua en minä pelkää kun se tulee kuitenkin munkin kohdalle joskus, ja onneks on sovittu omien kanssa että missään letkuissa ei pidetä, vihannesta ei minusta kasvateta.
08.11.2010 11:21
En pysy, enkä haluakaan pysyä.
Jatkuvia muutoksia tulee ihan väkisin niitä joita on pakko omaksua.
Kaikki muu saa jäädä.
Koko ajan enemmän ja ylöspäin muutoksia ja muutoksia.
Mitä tapahtuu kun loppu sille kaikelle tulee?
Koska pakko on jossain vaiheessa tulla, kaikki ei voi koko ajan enentyä, välillä on myös tyhjennyttävä.
08.11.2010 10:58
Katsoin äsken dokumentin Espoon Tuomarilan muutoksista vuosien aikana ja siinä lauloivat tätä upeaa kappaletta yhdessä kohtaa lopussa. Upea kyllä on elokuvakin josta kappale on.
Nuotiotunnelmia:
http://www.youtube.com/watch?v=cdlysG6BVQQ
07.11.2010 19:45
Samaa mieltä kanssasi!
07.11.2010 13:07
Eikä kandeekaan. Idiootteja sieltä vaan niistä viesteistä löytyy, ei sen kummempaa.
07.11.2010 12:54
Lueskelin noita ketjuja, jo eilisillasta on muutkin saaneet ihan samoja nimityksiä osalleen.
Että aikas pitkä hatutus on hänellä tällä kertaa meneillään.
07.11.2010 12:41
Minä unohdan käyttää hymiöitä ja usein otetaan mun päässäni oleva käänteinen huumori tosissaan.
Oikeesti olen huomannut usein tullut otettavani turhan vakavasti kun huumori on kuitenkin usein sellaista että pitäis tuntea ihminen ennenkuin sen tajuaa.
Oikeestikin elävässä elämässä saatan heittää vakavalla naamalla jotain joka on tarkoitettu huumoriksi ja siinä sitten joutuu selittelemään, usein kyllä jätän sitten selittämättä kun porukassa on aina joku kuitenkin joka tajuaa jujuni.
07.11.2010 12:16
No joo, tää olikin itsetutkistelun pyhäseutu joka alkaa olla voiton puolella ja nyt on taas hyvä ja iloinen mieli. Vielä on huomenna vapaata, joten taidan käydä shoppaamassa itselleni jotain mukavaa ja nyt keitän itselleni hyvät päiväkahvit :))
07.11.2010 12:11
On paljon asioit joille ei voi itse mitään, ja jos antaa niiden vaikuttaa omaan tilaan niin se on voi voi..
Tänään katselin ikkunasta ja mietin onko joku toinen vastuussa mun pääni sisässä olevasta olosta ja niin vaikealta kun se tuntuu tunnustaa niin ei ole. Olis paljon helpompi syyttää muita mutta se olis itsepetosta joka johtais aina vaan pahempaan oloon.
07.11.2010 10:39
Nyt taisit laittaa ihan väärälle ihmiselle ton lausees.
k/k ei ole niitä täällä jotka haukkuu, ja kyllä minä ainakin ymmärrän hyvin mistä on kysymys.
07.11.2010 09:25
Mutta jos sillä vastaantulijallakin olis myrtsi aamu niin siinä vois tapahtua vaikka mitä.
Ite yritän koko ajan hakea elämääni hyvää ja kaunista kun jurppii.
Kääntelin tuossa äsken kahvia juodessakin noita juttuja päässäni siihen malliin että kuitenkin kaikki on hyvin ja elämä sentään vielä ihan ok.
Kun vaan sais sen tonne paksuun kalloon.
Sanoin taas itselleni työkaverin lausuman lauseen "mitä välii" kunhan hommat pelaa, tosin tää kone sotkee taas ja pyörittää palloa tossa kesken kirjoittamisen, eli ei meinaa pelata.
No mutta kuitenkin hyvää tätä päivää sulle :))
07.11.2010 09:21
Laitoin tuubin hakukenttään seksikästä musiikkia ja tulos oli tämä :))
Musiikki kuuluu kaikille ja tämä sai hyvälle tuulelle:
http://www.youtube.com/watch?v=aCxDZRJKkqY
06.11.2010 18:18
Nyt ei tunnu auttavan tuokaan.
Koska on tilanteesta kysymys jossa on monta kokkaajaa ja kukaan ei ota vastuuta mistään.
Vaikka ajattelin kuinka kauniita ja hyviä niin takaisin tuli pashaa.
Vielä en anna periksi mutta on tullut mieleen että taas pitää tehdä muutos elämässä, ehkä olen jo nähnyt kaiken mitä tuossa asiassa voin löytää.
Mutta KÄRSINvällisesti vielä pari kuukautta, jos jotain aukeis.
06.11.2010 14:59
Ja nyt mulle tuli yksi kysymys mieleen niin Miksi!
Kärsivällisyys on hyve?
Kun minä haluan kaiken jo eilen niin miksi mun pitää vaan kasvattaa tätä kärsivällisyyttä.
Miksi sen alussa on Kärsi, miksei se voi olla vaikka ilo, tai kiva tai hauska.
Kuka keksi että kärsiminen on jalostavaa?
Tää kuukaudesta toiseen kestävä kärsivällisyyden kasvatus alkaa jo tympiä kun kuitenkin tulee vain päin näköä koko ajan ja muut sanoo että älä nyt tee mitään harkitsematonta Ole vain KÄRSIVÄLLINEN kyllä se siitä iloksi muuttuu..
Ja PAH.
06.11.2010 14:37
No joo, kyllä miekin uskon että oon :))
Vapaapäivä tänää huomenna ja vielä ylihuomennakin on mulla.
Ajatus oli lähteä reissuun tänään mutta kun siellä toisessa päässä ei oltais niin en yksin viitti sinne mennä olemaan.
Mitäs se nyt olikaan iältään se vanhin ihminen joka kuoli menneellä viikolla, muistaakseni 114 vuotta jos ei ihan vikaan mene.
Sinnekin asti jos eläis niin näkis vielä monta muutosta tässä elämässä, jos järki olis mukana kaikki vuodet.
Toisaalta kun vuodet ei ole saman mittaisia kaikissa maailman kolkissa niin mistä sen oikean iän sitten lopultakaan tietää.
06.11.2010 14:29
No jos ajatellaan että järki lähtee aivoista niin kait se on tuo kallo joka järjen vatainen, ainakin aivotärähdyksissä.
Kysymyksesi on siitä hyvä että jonkin verran kävin tutkimassa aivojuttuja tuolla googlessa :)
Minullahan on kysymyksiä aina pää täynnä, mutta ei ne useinkaan niin kovin kinkkisiä ole, kunhan mietiskelen huvikseni.
Mutta oikeasti kun en enää muista niin miksi tuli kesä- ja talviaika.
Ei niistä kellojen siirroista ole mitään iloa tavallisessa elämässä.
Eikä huvita lähteä sitäkään googlettamaan.
06.11.2010 09:16
Minähän minä ;)) Kyllä se varmaan läpi tulee kirjoituksista kun kirjoitan niin kun ennenkin.
Tänään onkin hyvä pitää hiljainen harras päivä, siihen on pyhä vielä sopiva.
06.11.2010 08:36
177 / 183