Vapaa kuvaus

"Ei ole muuta Jumalaa kuin Abba,

Ja Jeesus on Hänen Poikansa;

Silti Pyhän Hengen kanssa,

Herra, meidän Jumalamme on yksi."

Aloituksia

121

Kommenttia

3449

1. Et+sitten+kertonut+että+mistä+tuo+perinne+löytyy+Raamatusta?++Määräsikö+Jumala+sen+Mooseksen+laissa?+Ja+vain+Juudan+heimolleko+(juutalaiset)?+Missä+Raamatussa+sanotaan+että+tuo+perinne+olisi+Jumalan+mielenmukainen+käytäntö?+Millä+ihmeen+perusteella+tuollainen+"perinne"+olisi+sovellettavissa,+ja+juuri+tuolla+tapaa+"Karitsan+häihin"?"Ilmestyskirja+kertoo,+että+Karitsan+häät+ovat+taivaassa+eikä+maan+päällä,+kuten+virheellisesti+väität."Virheellisesti?+Pötyä!+Edelleenkään+et+itse+antanut+Raamatun+kohtaa+jossa+selkeästi+ja+yksi+selitteisesti+ilmoitetaan:+"Karitsan+häät+ovat+taivaassa".
  2. "Kukaan+ei+kirjoittele+Pyhässä+Hengessä+törkeästi+kuin+sinä+George_L."Vai+törkeästi?+Onko+oikeasti+noin+herkkä+hipiä+ja+huono+itsetunto+että+ottaa+tunteisiin?+Minun+tarkoitukseni+ei+kuitenkaan+ole+ivata+tai+pilkata,+mutta+ei+ole+minun+ongelmani+jos+itse+koet+asiat+niin.+Se+on+oma+ongelmasi+ja+liittyy+omaan+henkiseen+vahvuuteesi.+Varmaan+Paavalikaan+ei+kirjoittanut+Pyhässä+Hengessä+kun+Raamatussa+uhkailee+"kuohimisella"?+Vai+eikä+ole+tuttu+raamatunpaikka+kun+ei+liity+tempaukseen,+ja+on+siten+vähän+sellaista+turhaa+tekstitä?"Sinussa+ei+näy+Pyhän+Hengen+hedelmät.+Pikemminkin+sinä+naurat+"Hahha"+kuin+piru."Vai+nyt+on+oikein+piru+kun+toteaa+harvinaisen+typerille+tulkinnoille+ja+mielipiteille+vain+että+"Hahha"?+Tuon+ennen+Vaivanaikaa+oleva+tempaus+oppi+popularisoitiin+vasta+alle+200+vuotta+sitten!+Ja+nyt+jos+siihen+ei+usko+niin+onin+piru,+eikä+näy+Pyhän+Hengen+hedelmät+jos+suhtautuu+kriittisesti+valheoppiin?!"Kun+kirjoittelet+tuollaista+ja+lisäksi+jaat+väärää+Mikael+Lindströmin+profetiaa,+niin+teet+syntiä."Sinä+et+kerro+sitä+mikä+on+syntiä,+vaan+Jumala.+Ja+jos+jokin+on+SINUN+mielestäsi+tai+tulkinnastasi+käsin+väärä+profetia,+niin+se+ei+tarkoita+että+se+olisi+sitä+Jumalan+näkökulmasta."Kuten+kirjoitettu+on,+niin+synnin+palkka+on+kuolema."Sitten+alat+vielä+kuolemantuomiota+jakelemaan+kun+ei+tietynlaiseen+tempaus+teoriaan+usko!"Missään+kohtaa+Raamatussa+ei+sanota,+että+Karitsan+häät+ovat+maan+päällä."+Itse+asiassa+sanotaan,+mutta+tempaus+saarnaajat+eivät+ole+tainneet+mainita+siitä?"Ilmestyskirjan+kronologia+viittaa+pikemminkin+siihen,+että+ne+ovat+taivaassa+ennen+Jeesukseen+paluuta."Oletuksena+tietenkin+että+juuri+se+sinun+tulkintasi+Ilmestyskirjassa+on+täysin+oikea+ja+100%+varma?"Sinä+viittaat+ex-vapaakirkkolaisen+Petri+Paavolan+tempausoppiin."Ai+onko+se+ihan+Paavolan+oppi?+Ihan+kuin+tämä+käsitys+joka+Paavolallakin+on+ei+olisi+ollut+kristikunnassa+jo+alusta+asti?"Itse+pidän+asiantuntevampana+vapaakirkkolaisena+Pekka+Sartolaa,+joka+opettaa+tempauksen+tapahtuvan+ennen+vaivanaikoja."No+niin,+tulihan+se+Sartolan+nimi+sieltä.+Eli+Sartolalta+omaksutta+tämä+oppi?+Ja+varmaan+Melleriltä+yms?+Sartolan+kirjoja+ilmeisesti+tullut+luettua+ja+puheita+kuunneltua+ja+omaksuttu+oppi+sieltä,+ja+sitten+kun+olet+itse+selaillut+Raamattua+ja+niitä+tiettyjä+paikkoja+tämän+opin+lasien+lävitse+niin+totta+kai+näet+niissä+paikoissa+sitten+sen+mitä+haluatkin.+Ja+ilmiselvästi+valikoit+mieleisesi+opettajan+kun+sanotkin+"Itse+pidän+asiantuntevampana...",+Raamattu+taas+varoittaa+sellaisesta:+"Sillä+aika+tulee,+jolloin+he+eivät+kärsi+tervettä+oppia,+vaan+omien+himojensa+mukaan+korvasyyhyynsä+haalivat+itselleen+opettajia+ja+kääntävät+korvansa+pois+totuudesta+ja+kääntyvät+taruihin."+[2.+Tim.+4:3-4]"Minä+olen+lisäksi+saanut+vahvistuksen+Pyhältä+Hengeltä,+että+jaat+väärä+profetiaa."Ja+taas+nostetaan+itseään+jalustalle+ja+painetaan+toisin+ajattelevat+alas+ja+poljetaan+jalkoihin..."Siteerasin+sellaisia+kohtia+Raamatusta,+jotka+liittyvät+aiheeseen."Eivät+suoranaisesti+liity.+Ja+turha+siteerata,+ihan+kun+en+niitä+tietäisi+tai+sitäkään+mitä+niistä+ajattelet."Toki+voit+laittaa+pääsi+pensaaseen+ja+kuvitella,+ettei+Raamatussa+ole+niitä+jakeita+tai+niissä+ei+lue+sitä,+mitä+niissä+lukee,+mutta+Raamattu+on+totuuden+lähde."Jaa+vai+olen+laittanut+päänikin+pensaaseen?+Sanoinko+itse+niin,+vai+kertoiko+Pyhä+Henki+senkin?+Ja+olenko+sanonut+etten+kuvittelisi+että+Raamatussa+ei+olisi+siteeraamiasi+kohtia?++Tai+ettei+niissä+lukisi+sitä+mitä+niissä+lukee?+No+ei+niissä+kyllä+ihan+sellaista+luekaan+miten+sinä+niitä+tulkitset..."Kirjoittamasi+historiikki..."Enhän+minä+ollut+sitä+historiikkia+kirjoittanut?+"...+ei+kumoa+Raamatun+opetusta+siitä,+että+Jeesus+tulee+hakemaan+luokseen+omansa+ennen+vaivan+aikoja."Raamattu+ei+opeta+noin.+Dispensationalistiset+saarnaajat++kylläkin+opettavat+noin+Raamatun+tulkintansa+pohjalta."Hän+vie+omansa+taivaaseen,+jossa+Isä+on."No+Raamattu+on+unohtanut+mainita+tuon+kokonaan.+Vaikka+sana+taivas+mainitaan+Raamatussa+noin+700+kertaa,+niin+missään+niistä+ei+puhuta+taivaaseen+menemisestä.+Jeesus+on+tulossa+Maan+päälle,+kuten+Isäkin+lopulta+on+-+ja+se+on+Raamatun+totuus+-+ja+oletan+että+tiedät+että+Raamattu+sanoo+niin,+ettei+tarvitse+lainata+kyseisiä+paikkoja."On+täysin+turha+eritellä+harhassa+olevien+kirkkojen+perinteitä,+koska+tempauskysymystä+tulee+tutkia+suoraan+Raamatusta,+eikä+vetää+johtopäätöksiä+siitä,+miten+kirkot+ovat+käsitelleet+asiaa."Kyllä+opin+historiaa+ja+sen+syntyvaihetta+tarvitsee+eritellä+että+ollaan+perillä+millaisissa+olosuhteissa+oppi+on+kehitelty+ja+miksi,+ja+miten+seurakunnat+ovat+käsitelleet+sitä+ja+ennen+kaikkea+miten+se+vaikuttaa+ihan+käytännössä+uskovien+elämään.+En+ole+kauheasti+kuullut+että+ennen+Vaivanaikaa+tempausta+odottavat+ihmiset+parantaisivat+sairaita,+ajaisivat+ulos+riivaajia+ja+herättäisivät+kuolleita+Jeesuksen+Nimessä.+Mutta+kai+se+tempaus+kysymyksestä+jankkaaminen+on+tärkeämpää...+Ja+tietysti+lopulliset+johtopäätökset+tehdään+Raamatusta.
  3. Tämän+kirjoituksen+oli+joku+aikaisemmin+kirjoittanut+näille+palstoille:”Väärän+ylöstempaus-opin+(ylöstempaus+tapahtuu+ennen+antikristuksen+ilmestymistä)+juuri+ja+tausta+on+katolisuudessa.+1500-luvulla+uskottiin+paavin+edustavan+antikristusta+ja+että+Rooman+katolinen+kirkko+(RKK)+on+antikristillinen+järjestö.+Jesuiitta+Francisco+Ribera+pyrki+torjumaan+väitteen+siitä,+että+paavi+olisi+antikristus+ja+että+Rooman+katolinen+kirkko+olisi+antikristillinen+järjestö.+Ribera+vaihtoi+Raamatun+opetuksen+järjestyksen+koskien+antikristuksen+ilmestymistä+ja+Jeesuksen+tulemusta.+Ribera+ajatteli,+että+kun+sanotaan+Jeesuksen+tulemuksen+tapahtuvan+ennen+antikristuksen+ilmestymistä,+niin+silloin+kukaan+ei+voisi+sanoa+ja+väittää+paavin+olevan+antikristus+ja+RKK:n+olevan+antikristillinen+järjestö.Jesuiitta+Manuel+(Emmanuel)+de+Lacunca+kehitti+1700-luvun+lopulla+jesuiittaoppia+sanoen+Jeesuksen+paluun+tapahtuvan+kaksi+kertaa,+ei+yhden+kerran.+Lacuncan+mukaan+Jeesuksen+ensimmäisessä+paluussa+tapahtuu+seurakunnan+ylöstempaus,+joka+pelastaa+maan+päällä+olevan+seurakunnan+tulevasta+antikristuksen+vihan+ajasta.+Lacuncan+mukaan+Jeesuksen+toisessa+paluussa+Jeesus+saapuu+tuomitsemaan+antikristuksen+sekä+maan+päällä+olevat+antikristuksen+seuraajat.Jesuiitta+Lacunca+julkaisi+1790-91+nimellä+Juan+Josafa+rabbi+Ben-Ezra+kirjan+nimeltään+Messiaan+tulemus+kunniassaan+ja+majesteetillisuudessaan+(The+Coming+of+the+Messiah+in+Glory+and+Majesty).+Lacunca+sanoi+olevansa+katolisuuteen+kääntynyt+juutalainen,+jotkut+sanovat+juutalaisuuteen+kääntymisen+olleen+näytöstä+ja+ettei+hän+olisi+ollut+alunperin+juutalainen.+Tähän+väitteeseen+en+ota+sen+enempää+kantaa.Skotlantilainen+presbyteeri+(Skotlannin+kirkko)+Edward+Irving,+jonka+sanottiin+olleen+helluntailaisuuden+ja+karismaattisten+liikkeiden+edelläkävijä+käänsi+Lacuncan+kirjan+espanjasta+englanniksi+vuonna+1827.+Lacuncan+opit+tekivät+suuren+vaikutuksen+Irvingiin,+jonka+seurauksena+Irving+ennusti+Jeesuksen+tulemuksen+tapahtuvan+1864.+1830-luvulla+Edward+Irving+meni+mukaan+Catholic+Apostolic+Church+nimiseen+uskonsuuntaan,+sillä+hän+joutui+eroamaan+Skotlannin+kirkosta+opetettuaan+harhaoppeja.+Catholic+Apostolic+Church+perusti+toimintansa+"Pyhän+Hengen+armolahjoihin".+Edward+Irving+sanoi+uskovansa+kuulleen+äänen+taivaasta,+joka+käski+hänen+alkaa+saarnaamaan+pyhien+salaisesta+ylöstempauksesta.Nuori+skotlantilainen+tyttö+nimeltään+Margaret+McDonald,+joka+oli+Irving+seurakunnan+jäsen+sai+"näyn"+1830,+jonka+mukaan+seurakunnan+salainen+ylöstempaus+tapahtuu+ennen+antikristuksen+ilmestymistä.+Margaret+lähetti+näkynsä+kirjeellä+Irvingille.1800-luvun+alussa+John+Nelson+Darby+omaksui+opetuksen,+jonka+mukaan+Jeesuksen+tulemus+tapahtuu+ennen+antikristuksen+ilmestymistä.Cyrus+Scofield+(1843-1921)+julkaisi+Scofield+Reference+Biblen+vuonna+1909.+Scofield+Reference+Biblen+alaviitteissä+on+opetus,+jonka+mukaan+Jeesus+tulee+ennen+suurta+ahdistusta+ja+seurakunnan+ylöstempaus+tapahtuu+ennen+antikristuksen+ilmestymistä.+Tällä+tavalla+alunperin+katolinen+valheopetus+Jeesuksen+tulemuksesta+sekä+ylöstempauksen+ajankohdasta+päätyi+protestanttien+ja+evankelisten+keskuuteen,+jonka+sinettinä+oli+opin+päätyminen+Scofield+Reference+Biblen+alaviitteisiin.”
  4. "Sinä+kirjoitat+ilkeästi+analysiksestä,+kun+hän+on+saanut+profetian,+ettei+Lindströmin+profetia+ole+Jumalasta."Ilkeästi?+No+meneekö+noin+helposti+tunteisiin?+Jotain+lumihiutaleitako+olette?+Eihän+tämä+ole+mitää+verrattuna+Paavalin+ja+Jeesuksen+kielen+käyttöön!"Analysis+on+antanut+tähän+saakka+parhaan+selityksen+siitä,+mitä+Raamattu+opettaa+tempauksesta.+Analysis+ei+irrota+jakeita+asiayhteydestä.""Et+ilmeisesti+halua+uskoa+Raamattua,+koska+se+ei+tue+sinun+omaa+mielipidettäsi+asiasta."Hahha+:D+sitten+heitetään+tuollainen+väite+itse+vittuiluna+ja+ilkeilynä!+Varmaan+Pyhä+Henki+taas+ohjeisti+kuinka+"harhaoppista"+ojennetaan?!Joopa+joo!+On+todellakin+varmasti+omasta+mielestäsi+kun+olet+samaa+mieltä+asiasta."Mitä+tulee+mainitsemiisi+Raamatun+opettajiin,+niin+ainakaan+Petri+Paavola+ei+ole+raitis+opettaja."No+niin,+otetaan+saatanan+taktiikat+heti+käyttöön...+eli+jos+et+pysty+hyökkämään+sanomaa+vastaan+niin+hyökkää+sanoman+esittäjää+vastaan.+Heti+aletaan+selittelemään+miksi+jotakuta+ei+tarvitse+kuunnella+ja+ottaa+todesta."Hänellä+on+Jehovan+todistajien+opeista+kopioitu+käsitys+Jumalan+olemuksesta.+Hän+opettaa+myös+kasteesta+väärin."Eli+miten?"Syytä+en+sen+enempää+tiedä,+mutta+tuollaisilla+opeilla,+sinne+ei+mahdu."Niin+myönnät+itsekin+että+syytä+et+tiedä,+mutta+hyökkäänpä+silti+häntä+vastaan,+sillä+"voinhan+minä+arvailla+ja+spekuloida+syytä+että+asettaisin+hänet+huonoon+valoon+niin+ettei+hänen+opetuksiaan+tarvi+ottaa+todesta"."Paavola+ei+ole+todellakaan+luotettava+lähdeviittaus,+joten+tuskin+hän+on+tempauksestakaan+opettanut+oikein."Niin+aivan,+anteeksi+kovasti+että+kaikki+muut+eivät+ole+täysin+oikeaoppisia+ja+erehtymättömiä+niin+kuin+te!+Ihme+että+ette+ole+vielä+päässeet+tulisilla+vaunuilla+suoraan+taivaaseen+kun+niin+erityisen+pyhiä,+hyviä+ja+oikeassa+olevia+olette!+Näyttäisihän+teillä+kuitenkin+olevan+jo+tuomiovalta+kaikkia+niitä+vastaan+jotka+eivät+usko+tempauksesta+samoin+kuin+te.+Siitä+tulee+nähtävästi+pelastus-kysmys+ja+uskon+kohde+ei+olekaan+enää+Jeesus,+vaan+se+koska+tempaus+tapahtuu."Kaikki+opetus+pitää+koetella+Raamatulla,+kuten+ananlysis+tekee.+Silloin+paljastuu,+kuka+on+eksyttäjä+ja+kuka+puhuu+totta."Tuotako+sanot+koetteluksi?+Oletko+todella+ihan+tosissasi?+Tuollainenko+on+Raamatulla+koettelua?+Voi+hyvänen+aika+kuinka+hukassa+olette!+Ja+älkää+nyt+todella+väittäkö+että+te+oikeasti+mitään+koettelisitte+mitään!+Jos+joku+puhuu+tempauksesta+samaan+sävyyn+kuin+te,+nin+huudatte+"hallelujaa"+ja+"aamen",+mutta+jos+yhtään+kritiikkiä+tulee+niin+se+on+saman+tien+saatanasta+ja+harhaoppia.+Että+te+oikeasti+nöyrällä+mielellä+tutki+että+"voisinko+olla+väärässä(?)"."Sinulla+ei+näytä+olevan+asiallista+lähdekritiikkiä,+kun+kaivelet+netistä+yhden+sun+toisen+eksyttäjän+kirjoituksia."Aivan+niin...+kaikki+jotka+esittävät+kritiikkiä+teidän+tempaus-opillenne+ovat+automaattisesti+eksyttäjiä?+Näin+ollen+teidän+mielestänne+ei+siis+ole+olemassakaan+mitään+"asiallista+lähdekritiikkiä"+kun+kaikki+teidän+oppianne+vastustavat+ovat+harhaoppisia,+eksyttäjiä+ja+demonin+riivaamia...
  5. Raamatusta+käy+tosiaan+selkeästi+ilmi+että+taivaita+on+vähintään+kolme.++Mutta+rabbit+jaottelevat+käsitykset+seitsemästä+taivaasta+jotenkin+seuraavaan+tapaan:1.+Taivas+”Vilon”+on+alin+taivas+eli+se+mikä+tunnetaan+ilmakehänä+++++++-+tässä+voi+huomioida+vielä+sen+että+kreikan+kielessä+on+kaksi+sanaa+ilmakehälle,+alemmalle+ja+korkeammalle.+Ja+näin+UT:ssakin+ilmakehä+jakautuu+kahteen+eri+osaan.2.+Taivas+”Rakila”+on+puolestaan+taivaan+kansi,+avaruus,+kuu+ja+tähdet3.+Taivas+”Shehakim”+paratiisi,+paikka+jossa+jauhetaan+mannaa+hurskaille,+rabbien+käyttämä+heprealainen+termi4.+Taivas+”Sebol”+ylhäinen+Jerusalem+ja+alttari,+ne+tavataan+mm+Ilmestyskirjassa5.+Taivas+”Maon”+se+ymmärretään+palvelevien+henkien+ja+enkelten+taivaana6.+Taivas+”Machon”+lumen+ja+sateenkaaren+varastokammio,+lähes+sama+kuin+Rakila+ja+viittaa+siis+atmosfääriimme7.+Taivas+”Aravot”+siellä+asuu+oikeus,+vanhurskaus,+hyveet,+elämä+ja+rauha.+Viittaa+siis+Jumalan+ominaisuuksiin+ja+se+vastaa+lähinnä+kuvausta+uskovien+lopullisesta+määränpäästä+(Uudet+taivaat+ja+uusi+maa)Ja+sanotaan+että+kolme+ensimmäistä+taivasta+edustavat+maailmankaikkeutta+ja+muut+neljä+olisivat+luonteeltaan+sekä+hengellisiä+että+fyysisiä.+Ja+niinkin+sanotaan+että+vain+kolmessa++näistä+seitsemässä+taivaassa+olisi+asukkaita,+elämää.+Näistä+löytyy+enemmän+tietoa+rabbien+ja+juutalaisten+kirjoituksissa+ja+mainintoina+joissakin+kristittyjen+kirjoissa.+Käsitykseni+mukaan+juutalaiset+pystyvät+erittelemään+nämä+kaikki+taivaat+Raamatusta.+Mutta+tämä+nyt+on+vain+tällaista+lisätietoa,+ei+pelastukseen+vaikuttavaa+asiaa+jota+kauheasti+kannattaisi+pohtia.
  6. "Sinulta+tuli+takaisin+asiaton+vastaus."No+tirauta+nyt+vielä+krokotiilin+kyyneleitä..."Et+pystynyt+viittaamaan+yhteenkään+Raamatun+paikkaan+väitteittesi+tueksi."-+No+mitä+minä+väitin?+Mihin+olisi+pitänyt+viitata.+Jos+olet+uskova+sinun+pitäisi+tuntea+KOKO+Raamattu,+eikä+vain+yksittäisiä+paikkoja+sieltä+täältä+otettuina,+jonkun+opin+tueksi."Et+pystynyt+muuhun+kuin+purkamaan+omaa+pahaa+oloasi+ja+kertomaan+vain+omista+lihallisista+mielipiteistäsi,"Ei+minulla+ole+minkäänlaista+pahaa+oloa!+Pyhä+Henkikö+antoi+sinulle+tuollaisen+diagnoosin?+Ja+Pyhä+Henkikö+käski+alkaa+tuolla+lailla+panettelemaan?+Vai+oikein+"omia+lihallisia+mielipiteitä",+niin+mikä+mielipiteeni+oli+lihallista/syntistä+ja+miten/miksi?"koska+sinun+harhaoppisi+ja+jakamasi+profetia+on+osoitettu+vääräksi+Jumalan+Sanalla+ja+Pyhän+Hengen+ilmoituksella,+josta+minä+todistan."No+et+sinä+kyllä+mistään+ole+todistanut?+Kopioinut+vain+raamatunpaikkoja+sieltä+täältä...+Millä+tavalla+se+on+osoitettu+vääräksi+että+tempaus+tapahtuu+vasta+Vaivanajan+lopussa?+Et+ole+osoittanut+sitä+Jumalan+Sanalla,+ETKÄ+Pyhän+Hengen+ilmoituksella."Toistan+sinulle+vielä+kerran+sen+asia,+että+Pyhä+Henki+ilmoitti+minulle,"Hyvähän+se+on+aina+vedota+siihen+että+juuri+sinulle+on+annettu+oikea+ilmoitus+Pyhän+Hengen+toimesta+ja+jos+kanssasi+on+eri+mieltä,+niin+olet+harhaoppinen,+saatanan+vallassa+ja+joudut+helvettiin."Ilmestyskirjan+alkuluvuissa+on+lukuisia+kohtia,+missä+kuvataan+pelastuneiden+ihmisten+elämää+taivaassa."-+Toki,+ja+sanotaan+muun+muassa,+että+heitä+tulee+sieltä+suuresta+ahdistuksesta,+kun+kokevat+marttyyrikuoleman+Vaivanaikana.+Kuolleet+uskovat+menevät+tietysti+ns.+(3.)+taivaaseen/paratiisiin,+mutta+siellä+odotetaan+ensimmäistä+(vanhurskaiden)+ylösnousemusta."Karitsan+häistäkin+puhutaan+ennen+Jeesuksen+paluuta."Karitsan+häät+tulevat+olemaan+Maan+päällä+1000-vuotisen+kuningaskunnan+aluksi.+Missään+Raamatussa+ei+sanota,+että+Karitsan+häät+olisivat+taivaassa.+Taivaaseen+pääsy+oppi+on+kreikkalaisesta+filosofiasta+peräisin+olevaa+harhaoppia,+kun+kirkkoisä+halusivat+hävittää+kristinuskon+juutalaiset+juuret+ja+selittää+Jumalan+kuningaskunnan+ja+Israelin+jne+ilman+juutalaisia."+Näin+olen+taas+kyennyt+osoittamaan,+että+sinun+juttusi+ovat+harhaoppia."Et+ole+kyennyt+"OSOITTAMAAN"+yhtään+mitään+(muuta+kuin+omassa+mielikuvituksessasi)+-+ETKÄ+varsinkaan+"taas".++Hahha!