Vapaa kuvaus

Musta on kutkuttavaa keskustella asioista, jotka on ihmisillä mielessä, mutta joista ei puhuta.. ;P

Aloituksia

68

Kommenttia

4279

1. "Tavallinen ahne akka taas vaatii mieheltä autoa, omistusasuntoa, kesämökkiä, etenlänmatkoja, jne. tai muuten ei kelpaa"

Mites se taas meni, "ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa".

Jos haussa on sellainen suhde, että kuvio on kertomasi mukainen, niin sehän on vain valinta kysymys, eikö vain?
  2. =D....
  3. "Aika iso osa ihmisistä jollain tasolla ymmärtää että kouluammuskelun suorittaneellakin ihmisellä ihmisarvo."

En minäkään ihan "enkeli tai jeesus" ole varsinkaan, kun puhutaan narsisteista/psykopaateista tmv., nämä ihmiset satuuvat pärjäämään nykymaailmassa, itseä ei haittaa niin kauan, kuin satuttavat toisiaan, silloin tulistun kun ne kohdistavat sen ihmiseen, joka ei kuulu edellä mainittun ryhmään, nämä "hullut" saavat pahaa jälkeä aikaisekseen, ilman minkään näköistä omantunnon tuskaa, koska sitä ei ole, ainakaan muita kohtaan, ihmiset ovat vain jo niin tottuneet tähän ja hyväksyneet sen, eli kävelevät ohi eivätkä puutu tilanteeseen, vaikka näkevät mitä tapahtuu......

En itsekään arvosta tai pidä niistä asioista mitkä maailmaa ohjaa, mutta sen kanssa pitää oppia elämään, voi antaa äänensä kuulua, eikä osallistu siihen, vaan elää sellaista elämää mikä itsestään tuntuu oikealta.......

Kaikille hulluille jotka päätyvät summittaiseen joukkomurhaan, olisi ollut vaihtoehtoja, he vaan olivat päätteneet haluta jotain "kuin lapsi tikkaria" ja kun eivät saaneet, niin oikeuttavat tekonsa järjettömällä teolla, joku taisi sanoakin, että kuuluisuutta haettiin, mikä varmasti pitää paikkaansa, ei nämä mitään "kilttejä & herkkiä" ole, kiltit ja herkät eivät tuollaista maallista p*skaa niin paljon arvosta vaan ihan muita asioita.....

Tsori, et tuli epäselvää tekstiä ajatusvirtana, mut nyt sapettaa ja pahasti....
  4. Koska olet "kiltti". ;)
  5. Ei ole kaikki. =D
  6. ...voi kyllä olla, että en taida olla sinänsä ujo, itse olen varmastikin kokemuksista viisastuneena ainakin skeptisesti fiksumpi, en tarkoita negatiivisellä tavalla vaan positiivisellä, sekä se että itselle on aina ollut tietyt jutut, minkä takia vaikka lähtisikin hieman "peliin" mukaan, niin luontaisesti vetäydyn helposti, jos huomaan tilanteen oudoksi tai tulee sellainen olo, että "tää ei oo mun juttu".