Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ageless_stranger
profiilit
ageless_stranger
ageless_stranger
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
599
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minä+en+ainakaan+osaa+hymyillä+luontevasti+kuvissa+ja+elämäni+on+niin+päin+persettä,+että+ei+ole+oikein+hymyn+aihettakaan.+Jos+ihmisten+vakavat+naamat+häiritsee+noin+paljon+niin+ehkä+sitten+ei+kannattaisi+pyöriä+noissa+palveluissa.
30.07.2017 18:10
Edelleenkään+sää+et+pääse+toisen+pään+sisälle+ja+pysty+tietämään+sen+henkisen+tuskan+määrää+vaikka+faktat+olis+mitkä.
30.07.2017 17:59
"Lukekaa+mitä+kaikkee+kauheutta+muut+ovat+saaneet+kokea+ja+huomaatte+että+pikkuset+ovat+teidän+"murheenne"".
Ei+ihmisten+henkisen+kärsimyksen+määrää+voi+vertailla+toisiinsa.+Toisen+pikku+juttu+on+toiselle+valtava+asia.+Tämä+kun+menisi+sinullekin+kaaliin.
30.07.2017 14:43
Mutta+se+elävä+olento+ei+ole+vielä+ihminen.+Olisi+parempi,+että+te+abortin+vastustajat+keskittäisitte+voimanne+sen+miettimiseen+millä+jo+elävien+elämä+saadaan+paremmaksi+ettekä+murehtisi+syntymättömien+puolesta.
30.07.2017 14:39
Ateistina+minä+ainakin+joudun+helvettiin+joka+tapauksessa+jos+sellainen+on+olemassa+eli+on+sama+tapanko+itseni+vai+en.
30.07.2017 14:36
Onko+se+kansanpetturuutta,+että+tajuaa,+että+ihmiskunta+ei+voi+enää+globaalien+ongelmien+keskellä+jakautua+vain+omaa+etuaan+ajaviin+kansoihin+tai+olemme+mennyttä?+Ja+mitä+helvettiä+on+rotupetturuus?
30.07.2017 14:16
Omasta+veljestäni+on+kyllä+kasvanut+naisettomuuden+myötä+täysverinen+naisvihaaja+ja+koko+ajan+hän+on+myöskin+oikeistohenkisempi+vaikka+vielä+muutama+vuosi+sitten+olimme+kummatkin+hyvin+vihervasemmistolaisia.+On+hullaantunut+täysin+MGTOW-aatteesta+ja+katselee+kaiken+aikaa+naisvihaa+tihkuvia+videoita+Youtubesta.+Ei+kyllä+tästä+huolimatta+tietääkseni+kannata+myöskään+persuja+vaikka+arvomaailma+koko+ajan+enemmän+heitä+muistuttaakin.+Itsekään+en+tosin+ole+kaikissa+asioissa+samaa+mieltä+Vihreiden+tai+Vasemmistoliiton+kanssa.+Mm.+ydinvoiman+vastustaminen+ja+ylimitoitetun+maahanmuuton+tukeminen+on+minusta+aika+hölmöä,+mutta+taas+useimmissa+muissa+kysymyksissä+olen+heidän+kanssaan+samoilla+linjoilla.
30.07.2017 14:11
Olen+30-vuotias+ja+voisin+seurustella+noin+kymmenen+vuotta+vanhemman+naisen+kanssa,+mutta+mieluummin+itseäni+reilusti+nuoremman,+koska+olen+kokematon+parisuhdeasioissa.+Toisaalta+olen+kuitenkin+aina+tullut+paremmin+toimeen+ikäistäni+vanhempien+kanssa.
30.07.2017 00:13
Kyllä+mää+haluaisin,+että+meillä+olis+vielä+reilusti+lisää+elinaikaa+kun+kaiken+tämänhetkisen+tietämyksemme+mukaan+olemme+maailmankaikkeuden+ainoa+älyllinen+olento.+Olisi+hienoa,+että+saisimme+edes+kehitettyä+kaiken+teorian+ennen+tuhoamme+tai+mahdollisesti+otettua+yhteyden+johonkin+muuhun+älykkääseen+sivilisaatioon+ennen+sitä.+Muuten+tuo+tämänhetkinen+ihmisen+aiheuttama+sukupuuttoaalto+tuntuu+entistäkin+turhemmalta.
29.07.2017 23:52
Kyllä+on+sokea+usko+yhteen+narsistiseen+psykopaattiin+joka+viis+veisaa+tieteestä.+Mitä+enemmän+sun+kaltaisia+sekopäitä+on+niin+sitä+nopeammin+tämä+ihmiskunta+on+mennyttä.+Ellei+tuo+teksti+sitten+ollut+trollausta.
29.07.2017 13:04
Suunnilleen+päivittäin+itsekin+mietin+ja+varmaan+noin+kymmenen+vuotta+jatkunut.+En+vaan+pääse+mihkään+siitä+ajatuksesta,+että+itsemurha+ei+olisi+huonompi+ratkaisu+kuin+elämä+tälläisenä+mitään+aikaansaamattomana+sossupummina+jolla+ei+ole+kävereita,+puolisoa,+harrastuksia+eikä+oikeestaan+mitään+muuta+syytä+elää+kuin+velvollisuus+perhettä+kohtaan.+Itsemurhayrityksiä+mulla+ei+ole+vielä+ollut.
28.07.2017 23:20
Ehkä+ne+on+mukavia,+lepposia+luonteita+eikä+sellaisia+nipottajia+niin+kuin+fitness-intoilijat+tai+korkeammin+koulutetut.
28.07.2017 14:01
Juu,+taas+ilman+naista+tämäkin+viikonloppu.+Baareissa+en+viihdy+ja+seksi+tuntemattoman+kanssa+tuntuu+muutenkin+melko+häiritsevältä+ajatukselta+vaikka+eihän+mulle+sellaista+mahdollisuutta+tuliskaan+vaikka+baariin+menisin.+Tuskinpa+näin+sosiaalisesti+rajoittunut+siellä+pääsisi+puhumaan+edes+miesten+kanssa+ja+vaikka+pääsiskin+niin+jurrissa+musiikin+pauhatessa+kovalla+tuskin+mihin+kovin+syvälliseen+keskusteluun+pääsee.+Small+talk+taas+ei+ole+mun+juttu.
28.07.2017 13:57
Kiitos+tiedosta!+Olen+Naamakirjassa+ja+siellä+oon+liittynyt+erilaisiin+yksinäisyysryhmiin+ja+saanut+muutaman+juttukaverinkin,+mutta+nuo+ihmissuhteet+ovat+hiljenneet+pikkuhiljaa+olemattomiin.+Mulle+voi+kyllä+pistää+yksityisviestiä+täältä+profiilin+kautta,+mutta+ihan+heti+en+ala+oikeaa+henkilöllisyyttäni+paljastamaan.
28.07.2017 13:48
Niin+ja+toiseen+kysymykseen+en+osaa+vastata+kun+ei+ole+mitään+kokemusta.+Kyllähän+läheisyyttä,+seksiä+ja+yhteistä+tekemistä+kaipaa,+mutta+kun+on+tottunut+elämään+näin+pitkään+omien+sääntöjen+mukaan+niin+vaikeaa+se+varmaan+olisi+tottua+yhteiselämään+parisuhteessa.+Olisin+kuitenkin+valmia+kokeilemaan+mitä+tuosta+tulisi+jos+joku+viehättävä+nainen+antaisi+tähän+mahdollisuuden.
28.07.2017 13:42
30,5+vuotta.
28.07.2017 13:38
Varmaan+kolme+vuotta+sitten.
27.07.2017 22:09
Mulla+on+jo+siellä+profiili+ja+hiljaista+on+ollut+sielläkin.+Joko+naama+mättää+tai+teksti+on+paska.+Epäilen+kyllä+kumpaakin.+Parempaa+esittelytekstiä+en+kyllä+osaa+runoilla+eli+tuolla+on+mentävä.
27.07.2017 15:31
Usein+olen+teille+uskoville+kyllä+kateellinen+siitä,+että+elämässänne+on+jokin+suurempi+tarkoitus.+Mutta+minulla+ei+taas+toisaalta+ole+helvetinpelkoa+tai+synninpelkoa+riesanani+ja+olen+sillä+tavoin+vapaa.+Tuosta+sun+tekstistäs+saa+sen+kuvan,+että+ateismi+johtaa+itsetuhoisuuteen+ja+monella+näin+voi+kyllä+ollakin+jos+ajautuu+liikaa+pohtimaan+elämän+olemusta,+mutta+tunnen+myös+monia+ateisteja,+jotka+ovat+hyvinkin+tyytyväisiä+elämäänsä.+Ehkä+kaikki+eivät+tarvi+mitään+suurempaa+tarkoitusta+elämälleen.+En+varmaan+itsekään+tarvitsisi+jos+tämä+elämä+olisi+kulkenut+vähän+eri+rataa+ja+voisin+elää+sellaista+suht.+tavallista+elämää+josta+joskus+nuorempana+unelmoin.+Mutta+kun+kaikki+on+mennyt+päin+helvettiä+niin+en+nää+järkeä+tämän+kärsimyksen+jatkamisessa.
On+totta+että+en+voisi+kuoltuani+enää+nauttia+siitä,+että+olisin+jäänyt+historiankirjoihin,+mutta+lämmittäisipä+tuo+ajatus+edes+sen+aikaa+kun+eläisi+ja+voisi+ajatella,+että+tulevat+sukupolvet+näkevät+mussa+jotain+muutakin+kuin+luuserin+joka+aikansa+käytti+yhteiskunnan+varoja+antamatta+mitään+vastinetta.
27.07.2017 13:38
Minä+olen+realisti.+Tiedostan+oman+tasoni+sen+perusteella+mitä+profiilejani+katsotaan+ja+tykätään++nettideittisivuilla+ja+kuinka+paljon+saan+flirttiä/aloitteita+irl.+Eli+hiljaista+on.+Ja+kun+vielä+listaan+ominaisuuteni+niin+on+selvää,+että+olen+hc-ätämi.
27.07.2017 09:48
15 / 30