Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ageless_stranger
profiilit
ageless_stranger
ageless_stranger
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
599
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Itse+olen+havainnoinut+kyllä+täysin+päinvastaista:+rumille+ja+lihaville+naisille+löytyy+aina+ottajansa,+ainakin+seksiin.+Itse+en+ole+naamasta+mitenkään+erityisen+ruma,+mutta+ylipainoa+on+noin+viisikymmentä+kiloa+joten+en+kiinnosta+ketään.+Olen+tosin+lisäksi+äärimmäisen+epäsosiaalinen+ja+ujo.+Lihavaa+miestä+kuvataan+yleensä+nallekarhuksi+vain+silloin+kun+tämä+on+lisäksi+lihaksikas.+Itsellä+taas+ei+ole+lihaksia+nimeksikään.
15.05.2018 18:45
Jutun+juju+on+varmaan+siinä,+että+nämä+heteroina+itseään+mainostavat+eivät+koe+mitään+romanttisia+tunteita+samaa+sukupuolta+kohtaan+eli+ovat+siis+heteroromanttisia.+Monta+miestä+myös+kiihottaa+pelkästään+penis+eikä+muu+miehen+vartalo+aiheuta+mitään+tuntemuksia.
"Romanttinen+suuntautuminen+liitetään+usein+seksuaaliseen+suuntautumiseen,+vaikkakin+nämä+suuntautumiset+ovat+toisistaan+riippumattomia.+Näin+esimerkiksi+on+mahdollista+olla+heteroromanttinen+biseksuaali,+jolloin+tuntee+romanttisia+tunteita+vastakkaista+sukupuolta+kohtaan+ja+seksuaalista+vetoa+kahta+tai+useampaa+sukupuolta+kohtaan.+Kahden+ihmisen+romanttinen+suhde+ei+siis+automaattisesti+tarkoita,+että+osapuolet+tuntisivat+myös+seksuaalista+vetoa+toisiaan+kohtaan."+-+Wikipedia
15.05.2018 18:09
"kaksi+naistahan+eivät+voi+sanan+varsinaisessa+merkityksessä+yhtyä+toisiinsa,+joten+sukupuolitautienkaan+leviämisen+riskiä+tuskin+pahemmin+voi+olla?"
Sukupuolitaudit+leviävät+helposti+myös+suuseksin+välityksellä.
15.05.2018 18:02
Ei+tosiaan+ole+ainakaan+jos+pelkästä+seksistä+on+kyse.
07.05.2018 20:02
"Perussuomalaisille+taas+hyvinkin+monille+vihreät+arvot+ovat+tärkeitä+ja+kannattavat+sisimmässään+paljon+vihreää+arvomaailmaa"
Voitko+antaa+jonkun+konkreettisen+esimerkin+kuinka+persut+ovat+edistäneet+luonnonsuojelua+Suomessa?+Ainakin+mitä+vaalikoneita+katselee+niin+kysymyksessä+"pitääkö+luonnonsuojelua+edistää+jos+se+on+ristiriidassa+työpaikkojen+luomisen+kanssa"+yleensä+vihreät+ovat+niitä+jotka+hanakammin+vastaavat+kyllä+ja+persut+ei.+Persut+olivat+myös+se+puolue+joka+omassa+puolueohjelmassaan+rinnasti+ilmastotieteen+luista+ennustamiseen.+On+toki+vihreilläkin+luonnonsuojelun+kannalta+kestämättömiä+ajatuksia+kuten+hallitsemattoman+maahanmuuton+tukeminen+ja+ydinvoimavastaisuus,+mutta+en+näe,+että+heille+luonnonsuojelu+itsessään+on+kirosana+niin+kuin+monen+muun+puolueen+jäsenelle.
22.04.2018 18:55
Kuvottava+tyyppi.+Toisen+ihmisarvosta+ja+kohtalosta+päättämisessä+ei+ole+mitään+kunnioitettavaa.
22.04.2018 18:00
Joo+😂
22.04.2018 17:47
Mulla+suurin+syy+huonoon+keskittymiskykyyn+taitaa+olla+älypuhelinriippuvuus.+Mutta+alkoholiakin+olisi+kyllä+hyvä+vähentää,+vaikka+katsonkin+olevani+vain+kohtuukäyttäjä.
22.04.2018 17:44
Onhan+tuokin+käynyt+mielessä+ja+olen+ollut+kirjastossa+harjoittelussakin+ja+saanut+hyvää+palautetta.+Mutta+olen+aina+ollut+hidas+lukemaan+ja+nykyään+en+saa+huonon+keskittymiskyvyn+takia+luettua+oikeastaan+ollenkaan+mitään+pitempiä+tekstejä+niin+ei+tuosta+kai+mitään+tulisi.+Mutta+nykyään+olen+harjoittelussa+alalla+jossa+perfektionismista+on+myös+aika+lailla+hyötyä+ja+aion+ehkä+jatkaa+tästä+opintoihin+kun+harjoittelu+vaikuttaa+menneen+sen+verran+hyvin.
22.04.2018 17:33
Jos+on+linnoittautunut+kotiinsa+ja+tämän+lisäksi+ruma+niin+ei+tuossa+ole+mitään+käsittämätöntä.+En+minä+ainakaan+ole+mitään+selibaattia+koskaan+tavoitellut,+mutta+tässä+sitä+ollaan+edelleen+kokematon+31-vuotiaana.+Varmaan+kahden+naisen+kanssa+olisi+ollut+elämän+aikana+mahdollisuus+menettää+poikuus,+mutta+kun+eivät+viehättäneet+kumpikaan+omaa+silmää+niin+annoin+asian+olla.
22.04.2018 17:26
Juu.
22.04.2018 17:14
Vaativaa+persoonallisuusjäiriötä+ei+ole+siis+diagnosoitu,+vaan+pelkästään+piirteitä+siitä.+En+ole+koskaan+tyytyväinen+mihinkään+saavutukseeni+vaan+ajattelen+aina,+että+olisin+voinut+tehdä+asiat+paljon+paremmin.+Olen+myös+ylitunnollinen+ja+jossain+määrin+joustamaton.
22.04.2018 17:10
Vaikeutta+luottaa+ihmisiin+ja+avautua+näille,+koska+tuntee+epävarmuuden+ja+alemmuuden+tunteita+muita+kohtaan.
22.04.2018 16:51
Keskivaikea+masennus,+estynyt+persoonallisuushäiriö+ja+piirteitä+vaativasta+persoonallisuushäiriöstä.
22.04.2018 16:43
Käyty+jo+3+vuotta+eikä+ole+ollut+apua.
22.04.2018 16:05
Ja+Susanna+Koskiko+ei+sitten+ole+ääripään+ajattelija?+:D+Paremman+näköinen+kyllä+kuin+Li,+mutta+ajatusmaailmaltaan+kylmä+kuin+jääkaappi.
22.04.2018 15:51
Kyllä+koen.+En+ole+tehnyt+elämäni+aikana+palkkatyötä+kuin+muutaman+kuukauden+(kaiken+näköisissä+harjoitteluissa+olen+kyllä+ollut+jatkuvasti),+mulla+ei+ole+ollut+kavereita+kymmeneen+vuoteen+eikä+parisuhdetta+ikinä.+Harrastuksetkin+on+jääneet+parin+viime+vuoden+aikana.+Nykyään+vapaa-ajan+(työharjoittelun+ulkopuolella)+lähinnä+vain+makaan+neljän+seinän+sisällä+ja+surffailen+netissä.
22.04.2018 15:44
Jonkin+verran+bi-curious.+Jotkut+penikset+viehättää,+mutta+miehen+vartalo+ei+muuten+sytytä.+Voisin+kokeilla+suuseksiä+miehen+kanssa.+Tarjouksiakin+on+kyllä+tullut,+mutta+olen+niin+tautikammoinen+etten+ole+viitsinyt+noihin+tarttua.
Ikää+31+vuotta.+HC-ATM
22.04.2018 15:27
Eiväthän+homot+tee+mitään+mikä+tuollaista+homottelua+edesauttaisi.+Ei+heitä+omasta+olemassaolostaan+saa+syyttää.
10.02.2018 17:48
Mitä+syytä+ätmillä+muka+on+vihata+homoja?+Omasta+mielestä+se+on+vaan+hyvä+mitä+vähemmän+on+kilpailijoita+heteroparisuhdemarkkinoilla.+Homot+ovat+kaikin+puolin+harmittomia+itselleni.+Jos+joku+niistä+tulisi+iskemään+niin+kieltäytyisin+kohteliaasti+ja+jatkaisin+elämääni.
10.02.2018 16:09
9 / 30