Asperger järjesti eutanasioita HC-ATM lapsille!!

Naisasialooser11

7

157

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nihhhhhhhh

Eikös se kuitenkin mennyt niin, että Hans Asperger säästi kuitenkin aspergerit eli lievästi autistiset?

• tyypillinenätmi

Kannattaa ottaa opiksi, ettei äänestä persuja. Persut ovat aina ensimmäisenä rankaisemassa kovasti seksuaalirikollisia. Mitenkä persut suhtautuvat autistisiin ihmisiin, joilla sosiaalinen ymmärryskyky on heikompi ja sen takia autistisen ihmisen lähestyminen naiseen voidaan tulkita ahdisteluksi, vaikka autisti ei olisi tarkoittanut mitään. Hän on vain kiinnostunut naisesta, mutta nainen kokee asian vastenmielisenä. Onko kyse silloin ahdistelua? Miehet, jotka ovat parisuhdemarkkioilla alinta tasoa, ovat ilman muuta vähiten haluttuja. On luonnollista, että naiset eivät odota, että alimman tason miehet tekevät heihin tutustumisyrityksiä. Olen aivan varma, että pissikset sisimmässään toivovatkin, ettei alimman tason miehiä olisikaan olemassa. Eivät vain myönnä sitä. Kyllä minäkin olen peruskoulussa saanut tytöiltä kuulla sanoja: "tapa ittes". Ne olivatkin niitä tyttöjä, joilla oli koulun kingejä pokaystävinä. Persut käytännössä haluavat entistä enemmän vaan valtaa ytmeille, jolloin on yksinkertaista, että alimman tason ihmisiin ei yhteiskunnan varoja laiteta. Tämän takia persujen politiikka on pokkeavia ihmisiä kohtaan yksinkertaisesti: rangaistus rangaistus rangaistus. On toki olemassa vakaviakin rikoksia, kuin murha, törkeä pahoinpitely, törkeä raiskaus, törkeä lapsen seksuaalinen hyväksi käyttö. Toki näissä tuomiot pitääkin olla kovia. Sitten on olemassa alemman tason miehiä, joita ei parisuhdemarkkinoilla haluta ja sanomattakin selvää, että jos tällainen mies lähestyy naista, se koetaan vastenmielisenä. Nämä miehet ovat kilttejä heteroita, jotka ovat kiinnostuneita täysikäisistä vähintään 18 vuotta täyttäneistä naisista, eivätkä koskaan pakottaisi naista mihinkään. Heidän lähestymisensä koetaan kuitenkin vastenmieliseksi, koska heiltä puuttuu seksuaalista palkitsemisvaltaa. Sanaa "seksuaalinen palkitsemisvalta" käyttää Henry Laasanen.
      Lähinnä ongelma, jos lakeja aletaan tiukentaa, on sanomattakin selvä, että näistä alemman tason miehistä tehdään lopulta seksuaalirikollisia, joita persut sitten haluavat vain rangaista. Siis taistelkaa sen asian eteen, että laki tulee jatkossakin sallimaan riittävästi poikkeavaa käyttäytymistä parisuhdemarkkinoilla, koska muuten käy niin, että nämä alemman tason miehet, joilla ei muutenkaan ole riittäviä resursseja naisten nankintaan, jäävät täydellisesti poks parisuhdemarkkinoilta. Tätähän ainakin osa pissiksistä ja ytmeistä sisimmässään toivookin. Oen kyllä varma siitä, että jos maailmassa sais päättää ytmit ja pissikset, lopulta mentäisiin tuohon poikkeavien yksilöiden surmaamiseen, jota tuo Aspergerkin näytti järjestävän.

• Kuvottava tyyppi. Toisen ihmisarvosta ja kohtalosta päättämisessä ei ole mitään kunnioitettavaa.

• Niinpä just. Mutta naisasialuuseri onkin itse joku autistinen, kun hänellä tuntuu olevan niin pakkomielle noista atm-jutuista.

Muutenkin todella sairasta tollainen viattomien ihmisten ja lasten tappaminen. Eipä sitä naisasialuuseri voi itse mitenkään tietää, että minkälainen tulevaisuus näillä tapetuilla lapsilla olisi ollut edessään, tiedä vaikka olisivat saaneet elämässään lapsia ja lapsenlapsia ja eläneet oikein hyvää ja onnellista elämää.

• tyypillinenätmi

Niin juuri. Tämän takia mä täällä niin paljon olenkin muutaman päivän kirjoitellut pitkiä tekstejä, koska alemman tason miehillä on alhainen ihmisarvo, jota ei tunnuta oikein ymmärtävän. Helposti syyllistetään "ahdistelijaa", vaikka täytyis vaivautua edes hetkeks miettimään, millainen tapaus kulloinkin on kyseessä. Alemman tason miehet ovat kilttejä, mutta samalla heidän lähestymisensä naiseen on ei toivottua. Joidenkin mielestä kyseessä on silloin ahdistelu, jolloin syytetään alemman tason miestä. Itse olen saanut kokea nämä sanat naisen suusta: "ÄLÄ TULE ENÄÄ KOSKAAN JUTTELEE MULLE". En ole siis tässä tilanteessa kourinut, enkä ehdottanut seksiä. Olen vain yrittänyt päästä juttelee. Kyllä tuollainen käytös todella harmittaa, kun sitä miettii, että mitä mä oikein tein väärin. Herää tämä kauhun ajatus, että tuomio ahdistelusta tulee, kuin salama kirkkaalta taivaalta.
        Tuossa mielenkiintoinen artikkeli oikeustajusta.
        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000951781.html
        Näin juuri: ”Yleistä oikeudentuntoa ei ole olemassa, kuten ei ole ”yleistä” käsitystä valtiollisten ongelmien ratkaisemisesta. Demokratia on yksi keino ajatusten ja tuntojen hajonnan huomioon ottamiseksi."
        Lisäksi tämä: "Kemppinen huomauttaa myös, että viimeiset sata vuotta osa kansasta on pitänyt rangaistuksia liian lievinä ja osa liian ankarina, olivat ne kuinka lieviä tai ankaria tahansa."
        Minä olen ehdottomasti sitä mieltä, että alemman tason miehiin suhtaudutaan parisuhdemarkkinoilla liian ankarasti, vaikka he eivät syyllistyisikään varsinaiseen ahdistelurikokseen. Ätmit ovat kilttejä, joten eivät he naista kovin helposti kouri tai ehdottele naiselle esimerkiksi "päiväpanoa", kuten joku bussikuski on tehnyt ja sai siitä syytteen kunnianloukkauksesta.
        Tämä vaan pitäisi ymmärtää, että jos ihmiseltä puuttuu seksuaalista palkitsemisvaltaa, hänen lähestyminen koetaan helposti vastenmieliseksi. Tällainen ihminen saa helposti muilta erityisesti vastakkaiselta sukupuolelta ankaran "tuomion". Tällainen ihminen ei yleensä ole koskaan elämässä tehnyt mitään oikeaa rikosta, mutta pm siitä huolimatta koko elämänsä joutunut kokee syrjintää vain sen takia, koska puuttuu seksuaalista palkitsemisvaltaa.
        Mua kyllä tavattomasti pöyristyttää tuo Sampo Terhon temppu Aku Louhimiehelle. Aku Louhimieskään ei ole tehnyt mitään oikeeta rikosta!
        https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000005616863.html

Näillä pitkillä keskusteluilla pyrin siis nostaa esiin tämän sokeuden alemman tason miehiin. On syytä herätä tähän ongelmaan, jotta ei enää koskaan uudelleen mentäis tuohon, mitä esimerkiksi tuo Asperger teki. Jos maailmassa "poikkeevat" yksilöt koetaan taakkana, tuo Hans Aspergerin tapa on yksinkertainen tapa ratkaista ongelma, Taistelkaamme siis, että näin ei tule enää koskaan tapahtumaan maailmassa.
        Tosiasiat on nämä, että persuissa isompi osa kannattaa kuolemanrangaistusta kuin vihreissä. Kannattaa siis miettiä tarkkaan, kumpaa puoluetta äänestätte. Vihreät ajavat paremmin homojen oikeuksia kuin persut. Homouskin on asia, jolle ihminen ei voi mitään. Hyvä, että suomessa on homoavioliitot sallittu. Itse olen hetero, mutta siitä huolimatta pidän erityisen hyvänä asiana, että suomessa on homoavioliitot sallittuja.

• tyypillinenätmi
        DarkFear kirjoitti:

Niinpä just. Mutta naisasialuuseri onkin itse joku autistinen, kun hänellä tuntuu olevan niin pakkomielle noista atm-jutuista.

Muutenkin todella sairasta tollainen viattomien ihmisten ja lasten tappaminen. Eipä sitä naisasialuuseri voi itse mitenkään tietää, että minkälainen tulevaisuus näillä tapetuilla lapsilla olisi ollut edessään, tiedä vaikka olisivat saaneet elämässään lapsia ja lapsenlapsia ja eläneet oikein hyvää ja onnellista elämää.

Poikkeavien yksilöiden syrjintä muutenkin. Mistä tietää, kuinka onnellista elämää joku "poikkeava" tulee elämään myöhemmin, jos tuemme häntä ongelmissa. Ätmit nyt ovat poikkeavia selvästi siinä, että heillä on äärimmäisen vähän tai ei ollenkaan seksuaalista palkitsemisvaltaa. Siksi naiset kokee ätmit lähestymisen vastenmielisenä. Ätmi voi kuitenkin kehittää erilaisia taitoja, jolloin seksuaalinen palkitsemisvalta voi ajan mittaan lisääntyä ja ätmillä on mahdollisuus onnelliseen elämään. Tämän takia en kannata persuja, koska tämä puolue ei anna ätmeille kovin paljoa mahdollisuuksia kehitää tätä seksuaalista palkitsemisvaltaa. Jos ätmi mokaa naisen kanssa, persut ajattelevat vain, että rangaistus rangaistus rangaistus. Sampo Terhokin rankaisi Aku Louhimiestä, vaikka Louhimies ei ollut syyllistynyt mihinkään rikokseen.

• geenigynekologi

Hitlerin "arjalaismytologia" vois tulla n.1000-luvun arabikauppiaista,

jotka nimesivät udmurtit sanalla: ar

shit finski onkin arjalainen Fin Majo ja Fin minor geeneillä

jota finskeillä on 95%

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      50
      2069
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1660
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1444
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1426
    5. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1334
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1295
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1088
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      994
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      972
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    Aihe