Mitäs siihen sanotte?
Olen miesten vieressä nukkuva homoperse
13
345
Vastaukset
"Aikaisemmin etsin oikeaa naista. Nyt en enää ole niin kranttu".
N.N.hermano.chocha kirjoitti:
Oletteko veljexiä?
https://www.youtube.com/watch?v=y_geQ7S47-UHuomaa: Sitaatti ei ollut PalstaTrollin.
Vaan nytpä laitankin marssimusiikkia stereoihin, Jääkärimarssista on hyvä aloittaa.
- chocha.maricon
Meit oli poikia raitilla viis
oli tyttöjä myös, muttei välitetty niist
https://www.youtube.com/watch?v=61Gnigbn6fw - perseet_repiää
Tulit kaapista. Kyykmanin broidin veli on mikä on. 44.Div on kohtalotoverisi.
koittakaa pärjätä asian kanssa. - Karvamies
Oikein hyvä, jotta palstamies löysi oman seksuaalisuutensa. Aiotko muuten seurata näitä "euroviisuja", ei älä vastaa. Näin se maailma pikkuhiljaa muuttuu paremmaksi paikaksi.
- hehehkuultua
J mies tykkää nukkua miesten vieressä.
Ei se ole nykyään enää niin moitittavaa. Joten kaikessa rauhassa.
- Bacardilogo
shit tulen tutimaan Jaanan viereen ens yänä lepsutelemaan
Kyllä se on miehen hankalampi mies löytää, kuin miehen löytää nainen. Oli ätmi tai ei.
- kaappipuppeli
Gay puppelin tunnistaa minkkilaukusta
- niveahomo
ageless_stranger kirjoitti:
Ei tosiaan ole ainakaan jos pelkästä seksistä on kyse.
myöhään tunnistaa tyrmästippoja tarjonnen homon
ku unesta havahtuu ilman housuja ja perseensilmä
on jo voideltu Nivealla ja sidottu kahleilla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa452053En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91291
- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7981- 81972
- 20959