Vapaa kuvaus

Olen kiva ja huumorintajuinen urheiluhullu. Tuutko jutskaa? Kotieläimet: koira Koulutus: Yliopisto/korkeakoulu Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: En ole kiinnostunut lapsista

Aloituksia

32

Kommenttia

386

1. Omaisten hoidettava vanhukset!

Ihmettelenpähän vaan, miksei porukka hoida vanhuksiaan? Aikoinaan he hoitivat lapsiaan ja mahdollisia lapsenlapsiaan, mu
    Vanhustenhoito
    135
    3728
  2. Olenko alistettu?

Haluaisin nyt rehellisen mielipiteen tuntemattomilta ihmisiltä koskien avioliitoani. Olenko alistetussa asemassa? Elän
    Avioliitto
    39
    1685
  3. Päihde- ja mielenterveyslaki

Suomessa lain mukaan mielenterveydellisesti sairas ihminen voidaan kolmen lääkärin päätöksellä (M1-lähete, M2-tarkkailu
    Maailman menoa
    31
    1416
  4. Terra Nova, 1. kausi

Suomessakin pian käynnistyy nimekkään ohjaajan Spilbergin sarja "Terra Nova". Olen nähnyt tämän sarjan ensimmäisen tuota
    Tv-sarjat
    32
    1384
  5. Velkajärjestely on laillista varastamista

Kun ihminen ylivelkaantuu, niin hän käytännössä varastaa. Jos hän päättää elää yhteiskunnan tukien varassa ja täten suoj
    Lainat ja velka
    32
    1375
  6. Aurinkomatkat rahastaa liikaa

Olimme lomalla Turkin Alanyassa aviomieheni kanssa kaksin ajalla 13.8.-27.8.2011, hotellissa Grand Zaman Garden Park, pa
    Yleistä Turkista
    31
    1187
  7. Ärsyttävimmät aasit

Moi aspat! Mikä on teidän miellestä ärsyttävintä asiakkaan käytöksessä? Minua aikoinani, kun vielä aspal-hommissa olin,
    Asiakaspalvelutyö
    8
    1072
  8. "Koirasi on VAARALLINEN!"

Ovatko muutkin koirien omistajat huomanneet, että jostain syystä somalit suorastan pelkäävät koiria? Monta monituista ke
    Yleistä koirista
    28
    723
  9. Kalliit eläinlääkärinkäynnit

Paljon nykyään puhutaan eläinlääkäreiden kalleudesta ja siitä, että lemmikit jäävät ilman hoitoa omistajan taloudellisen
    Yleistä koirista
    26
    715
  10. Lama

Lamasta uutisoidaan kaikki päivät ja näkyyhän se huono aika Suomessakin jo; lomautuksia on tullut oikein olan takaa ja t
    Yleistä taloudesta
    13
    676
  11. Rox Farm

Mitäs paljon puhutulle Rox Farmille kuuluu tällä hetkellä? Onko joku siellä käynyt tai ottanut pentua, kokemuksia?
    Yleistä koirista
    3
    604
  12. Väliaikainen hylkääminen

Hyväksyttekö niin sanottua lapsen väliaikaista hylkäämistä? Eli, jos perheen oma taloudellinen tilanne on niin huono, et
    Yleistä kasvatuksesta
    8
    574
  13. M-market

Oletteko jo tutustuneet tähän uuteen ketjuun? Mitä mieltä siitä olette?
    Ruokaostokset
    5
    440
  14. Sami paras

Mun mielestä paras on Sami Helenius, joka on myös halliyseva Suomen mestari. Ehdotan, että hänelle annetaan yksinoikeude
    Tanssii tähtien kanssa
    1
    352
  15. Mielikuvituksen uhrit

Lueskelin näitä kirjoituksia täällä ja jäi sellainen mielikuva, että on muodikasta olla "uskonnon uhri". Joku on kasvanu
    Uskontojen uhrit
    4
    319
  16. Hyviä grillejä pk-seudulla

Onkohan pääkaupunkiseuduölla hyviä grillejä, joissa ei myytäisi sitä ylirasvaista ja oksettavan löyhää perusmässöä, karv
    Pikaruoka
    4
    310
  17. Nettihuutokaupat

On aika helppo kusettaa tavallista kansaa, kun selittää tarpeeksi ympäripyöreesti asiat. Eikö? 11.6.2009 Otin esimerkik
    1
    266
  18. Venäjän olympialaiset

Nyt ne sitten alkoivat; Venäjän riumujuhlat. Osalle venäläisistä olympialaiset merkitsevät suurta riemua ja ylpeyttä, ku
    Maailman menoa
    37
    258
  19. Tehdään yhdessä loppu AirFinlandin huijaukselle!

http://www.adressit.com/airfinlandin_harhauttava_mainonta Pistäkääpä nimeä alle!
    Yleistä matkailusta
    6
    230
  20. All Inclusive

Monet kyselevät täällä All Inclusivesta (AI), joten perustetaanpa yhteinen keskustelu, johon kerätään tämän vaihtoehdon
    Alanya
    0
    225