Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ainakin+on+helpompi+rakastaa+itseään+rakastettuna+ja+onnellisena+:)
Kyllä+jokainen+elää+elämäänsä+oman+itsensä+kautta,+oma+minä+on+läheisin+ja+tärkein,+kun+itse+voi+hyvin+riittää+jakaa+hyvää+oloa++muillekin.+Silti+antaisin+ainoan+henkeni+jos+se+pelastaisi+oman+lapsen+elämän.
23.08.2016 10:11
Mukava+lukea+viestisi++:)
23.08.2016 09:46
Kyllä+se+siitä,+ei+hetkessä.+Saman+olen+kokenut.+
Tämäkin+aamu+on+ihana,+ei+kiirettä+minnekään,+työt+teen+sitten+kun+on+aikaa+tuntuu+siltä.+
Keitin+kaakota+pitkästä+aikaa,+luin+Joensuulaisen+kirjoittajan+omakustannuskirjaa.
23.08.2016 09:44
Voisin+syödä+mansikkatikkuja+joissa+on+suklaakuorrutus+päällä+vaikka+miten+monta.+En+saa+rauhaa+ennekuin+kaikki+on+syöty.
22.08.2016 18:08
Onneksi+olkoon+:)
Minä+taas+lihon+kesäisin+jäätelö+on+herkkuani,+lisäksi+pulla+maistuu.+Talvella+tulee+oltua+peremmin+herkuttelematta.
Onneksi+ei+grillituotteet+ole+maistuneet+tänä+kesänä.+Kanaa+ja+kalaa+vähän.
22.08.2016 17:16
Ei+itse+huomaa+muutosta+kun+näkee+naamansa+peilistä+päivittäin.
Olen+ainakin+lyhentynyt+ja+painoakin+on+jonkin+verran+enemmän+kuin+kolmekymppisenä.+Naama+on+säilynyt+aika+hyvänä+ikäisekseni,+eikä+painoakaan+ole+häiritsevästi.+
Henkisesti+olen+muuttunut+paljon,+olin+hiljainen,+eräät+sanoivat+ylpeän+näköinen+nuorempana,+johtui+vain+siitä+ei+tuntunut+olevan+mitään+sanottavaa.+Nyt+osaan+olla+räväkkä,+minuun+saa+helposti+kontaktin,+kuitenkin+vain+liukenen+pois+jos+joku+alkaa+tulla+liikaa+reviirilleni.+On+muutama+nuoruuden+ystävä+joiden+kans+ei+enää+olisi+mitään+yhteistä.
Poikani+koulukaveri+pysäytti+autonsa+viereeni+mökkitiellä+kävellessäni,+kysyi+mitä+kuuluu+ja+sanoi+lempinimeni.
Ajattelin+kuka+tuo+keski-ikäinen+tyyppi+oikein+on.+Ei+auttanut+kuin+kysyä,+hän+kävi+meillä+vielä+teini-iässäkin+lähes+päivittäin.+
Oli+ikäistään+vanhemman+näköinen.+
Monessa+ikäisessäni+on+jotain+kaukaisesti+tuttua,+saa+miettiä+pitkään+kuka++tuokin+on.
22.08.2016 12:28
Siinä+suhteessa+ymmärrän+urheilua+että+siinä+pyörii+suuret+rahat.
En+katso+urheilua+telkkarista,+mikään+laji+ei+kiinnosta.
Minulle+on+samantekevää+heittääkö+joku+keppiä+sentin+enemmän+kuin+toinen+vai+jahtaako+raavaat+miehet+tosissaan+pientä+kiekkoa+jäällä,+ym.+vastaavaa.
Kuntourheilu+on+ok.
Jokainen+tehköön+kuten+hyväksi+näkee.
22.08.2016 09:20
Kyllä+elämän+olosuhteet+vaikuttavat+mielialaan.+
Ei+kaikki+alakulo+ole+masennusta+joka+on+vakava+kuolemaan+johtava+sairaus+hoitamattomana.
Väsymys+ja+unenpuute+yhdessä+vaikeiden+elämäntilanteiden+kanssa+vaikutti+minuun+niin+että+ei+juuri+mikään+kiinnostanut.
Minun+ratkaisuni+oli+vaatia+hoidetavalleni+hoitopaikka+ainakin+kahdeksi+viikoksi,+tilasin+äkkilähdön+mahdollisimman+kauas.+
Ensimmäinen+viikko+meni+yleensä+nukkuessa,+tulin+siihen+tulokseen+että+ei+kannata+lähteä+kalliille+reissulle+jos+ei+lepää+ennen+lähtöä.+
Nyt+tiedän+että+en+ollut+oikeasti+masentunut,+väsynyt+ja+stressaantunut+ja+surun+murtama+kylläkin.+Suru+kulkee+mukana+loppuelämän,+ei+menee+tuntia+etten+ajattelisi+poikaamme+joka+joutui+lähtemään+ennen+meitä.
Silti+herään+uuteen+aamuun+hyvillä+mielin+ja+tunnen+olevani+lähes+onnellinen.
21.08.2016 22:02
En+ole+aikoihin+miettinyt+elämän+tarkoitusta,+olen+vain+elellyt+ja+nauttinut+vapaista+eläkepäivistä.+
Koskaan+ei+ole+ollut+näin+huoletonta+ja+helppoa.
Aika+usein+tulee+mieleen+kuinka+lyhyt+aikamme+täällä+on,+juuri+kun+on+oppinut+elämään,+löytänyt+oman+elämänsä+hyvät+puolet,+aika+tahtoo+loppua.+Muuten+ikääntyminen+ei+ole+ollut+vaikeaa.
Ajattelin+istuttaa+omenapuun,+tuli+mieleen+että+vieläköhän+ehdin+syödä+omenia+puusta.
21.08.2016 17:15
Näinhän+se+taitaa+olla,+Jos+kukaan+ei+rakasta+voi+olla+että+ei+itsekään+pysty+rakastamaa+itseään.+Aidon+rakkauden+kokeminen+tekee+hyvän+olon+ja+varmaan+tykkää+itsestäänkin+enemmän.
21.08.2016 10:36
Myös+minulla+oli+vilkas+yö+unien+suhteen.+Ihan+väsyneenä+heräsin,+harmi+että+en+laittanut+muistiin+uniani,+ne+unohtuvat+nopeasti.
21.08.2016 09:36
Olen+monesti+kuullut+sanottavan+että+jos+ei+rakasta+itseään,+ei+voi+rakastaa+muitakaan.+
Minä+välillä+kovia+kokeneena+tunnen+itseänikin+kohtaan+myötätuntoa+ja+rakkautta.+Ei+se+keneltäkään+ole+pois.+
Myös+tekemiini+virheisiin+suhtaudun+armollisesti,+ehkä+silloin+voi+ymmärtää+paremmin+toistenkin+tekemiä+virheitä.
21.08.2016 09:33
Monesti+huvittaa+kun+tulee+eräältä+kosmetiikkafirmalta+kirjeitä.+Niissä+on+useimmiten+voiteita+"taistelussa+ryppyjä+vastaan"+:)+Varmaan+tietävät+ikäni+ja+haluavat+auttaa+sodassa.+
Oikeasti+en+ryppyjä+pelkää,+naama+ja+kroppa+muuttuvat+kun+vuosia+tulee,+niin+käy+jokaiselle.
21.08.2016 08:34
Muistellessani+menneitä+aikoja+16-vuotiaan+näkökulmasta+niin+vähän+ilkeät+komeat+kollit+olivat+suosittuja+tyttöjen+keskuudessa.+
Itse+olin+kaikkea+muuta+kuin+hippi,+olin+se+hiljainen+kiltti+tyttö.
Kiltti+olen+vieläkin,+hiljainen+en.
Olen+aina+ollut+vastavirtaan+menijä,+usein+on+tullut+kuraa+niskaan.+Olen+vaistomaisesti+heikomman+puolella+oman+ymmärrykseni+mukaan.
En+valitettavasti+aina+ymmärrä+mitä+tarkoitat+viesteilläsi+täällä.
Kukaan+ei+ole+sanonut+että+olen+yksinkertainen,+ehkä+pohjalaisena+aika+suoraviivainen.
20.08.2016 17:46
Kyllä+kotona+puhuminenkin+auttaa.+
Poikamme+kuului+suosittuihin+koulussa,+puhuin+hänelle+pienestä+pitäen+että+jos+huomaat+että+jotain+kaveria+kiusataan+niin+puolusta+häntä.+
Poika+otti+asian+omakseen+toi+meille+kotiinkin+kavereitaan+joita+oli+kiusattu,+ei+varmasti+kiusannut+ketään.
Itseäni+kiusattiin+koulussa+kun+olin+herkkä+punastumaan,+en+ole+enää.+
Ikävä+maku+siitä+jäi+vaikka+melko+lievää+oli.
20.08.2016 15:33
Kiitos+tiedoista++:)
20.08.2016 15:03
Kiitos+Paloma+hienoista+kannanotoista++<3
20.08.2016 09:25
Kyllä+pitäisi+kalkinsaanti+olla+kohdallaan.+Syön+päivittäin+pitkään++kaksi+Calcichew+D3+tablettia.+Maitotuotteitakin+käytän+kohtalaisen+paljon.+
Myös+Piimaata+olen+syönyt+vuosia,+ainakin+kuvittelen+sen+vahvistavan+hiuksia.+
Eräällä+ystävättärelläni+on+rakennekynnet,+Olen+epäillyt+kestäisitköhän+minun+käytössäni.
20.08.2016 08:39
En+ole+kuullutkaan+akryylipinnoitteesta.+Manikyristikö+sen+laittaa?+Voisin+syksymmällä+kokeilla.
20.08.2016 08:34
Paloma+olen+100%+samaa+mieltä+kanssasi.
Lähipiirissä+kiusataan+pikkupoikaa+koulussa,+hän+pieni,+oli+sanonut+että+ei+jaksa+elää.
Poika+on+älykäs+ja+fiksu,+epäilen+että+kiusaamisen+taustalla+on+kateutta.
19.08.2016 19:30
162 / 165