Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Nuoremmalla+polvella+ainakin+meillä+on+erilainen+maku+asunnon+suhteen.+
Ostin+kolmion+sen+takia+että+siinä+elämäntilanteessa+se+oli+tarkoituksenmukainen.+Ei+ollut+portaita,+pääsi+pyörätuolilla+sisään.+Saunan+teetin+jälkeenpäin.
Nyt+asunto+on+turhan+iso,+pieni+kaksio+riittäisi+jos+tämän+saisi+joskus+myytyä,+jos+ei+niin+asun+nykyisessä.+
Mökistä+tykkään+kun+on+kodikas,+pieni+ja+lämmin.+
Minusta+ainakin+vanhemmissa+asunnoissa+on+oma+tunnelmansa,+joissakin+se+on+melkein+ahdistava.
Voi+johtua+muustakin+kuin+kummituksista,+luulin+eräässä+asunnossa+että+sillä+on+huono+karma+kun+yöllä+ahdisti,+syykin+selvisi,+naapurissa+oli+paha+putkivuoto+ja+sen+myötä+hometta.
19.08.2016 18:58
Maalaatko+sinä+kynsiäsi+hmp.f?
Minun+kynteni+ovat+kuluneet+lyhyeksi,+tai+liuskoittuvat+,+ei+tarvitse+kuin+joskus+leikata.+Lakka+pysyisi+yön+yli+jos+illalla+laittaisi.+Olen+kova+touhuamaan+käsilläni,+kesällä+paljon+ulkohommissa.
Ihmettelen+kuinka+kauniit+kynnet+monella+ikäiselläni+on,+minulle+ei+onnistu+millään.+
Käytän+käsin+tiskatessa+hanskoja,+muuten+kynnet+olisivat+kuin+paperia.
19.08.2016 18:48
Olen+aika+suurpiirteinen+ulkonäön+suhteen.
En+käytä+ripsiväriä,+enkä+meikkaa+kuin+kosteusvoidetta+ja+huulipunaa.+
Hiuksia+laitan+jonkin+verran+ja+käyn+silloin+tällöin+parturissa.+Hiusten+väriä+olen+vaihtanut+aika+usein,+en+kuitenkaan+platinablondista+korpinmustaan.+
Asiallisesti+pukeudun+jos+lähden+ihmisten+ilmoille.+
Nuorempana+kuntoilin+ulkonäön+takia,+nykyisin+pysyäkseni+terveempänä.+
Nyt+olen+tyytyväinen+luonnollisen+tuntuiseen+hiusten+väriini,+se+ei+ole+profiilikuvassa,+otankin+uuden+nyt+koneella.
19.08.2016 15:03
Ehkä+mielessä+kävisi+samoja+tuntemuksia+kuin+aloittajalla+jos+ikäiseni+olisi+prätkämimmi.+
Tarkemmin+ajateltuna+ei+pitäisi+ajatella+paheksuen,+Eihän+näille+asioille+ole+pantu+yläikärajaa.++Hänen+elämäntyyliinsä+tällainen+on+kuulunut+varmaan+kauan,+joten+miksi+siitä+luopumaan+iän+takia.+
Moottoripyörä+olisi+minulle+liikaa,+skooterin+on+suunnitellut+hankkivani+mökkiajoneuvoksi.+Kesällä+sillä+olisi+mukava+ajella.+On+sähköavusteinen+pyörä,+silläkin+pääsee+ihan+mukavasti.+Joku+oli+tietävinään+että+sähköpyöriinkin+tulisi+jonkinlainen+vero,+kaikenlaisia+maksuja+on+muutenkin+tarpeeksi.+Poikkesin+taas+asiasta.
19.08.2016 08:32
Niin,+pavut+ovat+todellinen+haaste++:(
18.08.2016 17:24
Voi+kun+voisikin+pidellä+sadetta,+ainakin+marjapuskien+kohdalta.+
Nyt+näyttää+kirkastuva,+onhan+se+päivä+huomennakin.+Tänään+oli+laiskottelupäivä,+hyvää+sekin+välillä+tekee.
Ei+tämä+lihanhimon+loppuminen+ole+tämän+päivän+juttu,+sitä+on+kestänyt+kuukausia.
18.08.2016 17:07
Hän+kuulemma+matkii+minua+:)+
Teen+usein+kirotusvirheitä.+Tykkään+Arvi+Lindistä+joten+minä+se+en+ainakaan+ole.+
Muiden+haukkuminen+on+helppoa,+kehuminen+on+vaikeampaa.+
Huonot+uutisetkin+saavat+enemmän+lukijoita.+
Vettä+sataa+ja+on+pysyttävä+sisätiloissa.+Eilen+tulin+mökille+keräämään+puskista+viimeiset+marjat,+oli+ihan+hyvä+keli,+vaan+yön+aikaan+pilaantui.+
En+viitsi+lähteä+kylille,+viikonlopuksi+sään+pitäisi+parantua.
18.08.2016 15:55
Sinulle,+siksi+että+kiinnostuksen+aihe+voi+olla+vaikka+kuolema,+ilman+surkuttelua.+
Koetan+välttää+aihetta+jos+se+ei+sovi+palstalle++;)
18.08.2016 10:14
Minua+kiinnostaa+kovasti.+Eilen+illalla+kuuntelin+äänikirjaa+nukkumaan+ruvetessa,+siinä+kerrottiin+mitä+mieltä+eri+uskonnot+ovat+kuoleman+jälkeisestä+ajasta.+Kerrottiin+myös+kliinisesti+kuolleiden+kertomuksia.+En+nähnyt+painajaisia.
En+myöskään+usko+kaikkea+mitä+luen+tai+kuuntelen,+olen+säilyttänyt+uteliaisuutta+erilaisiin+asioihin.+
Minun+elämänilooni+kuolemasta+puhuminen+ei+tee+säröä.
18.08.2016 10:02
Onko+H+sitä+mieltä+että+kuusikymppiset+ei+kuole+:)+
Olen+elänyt+täyttä+elämää+aina+olosuhteiden+ja+vointini+mukaan,+ei+haittaa+vaikka+kuolisin,+mutta+elän+hyvin+mielelläni+vielä+kauan+jos+tässä+kunnossa+saan+olla.+Jos+kuolee+kitumalla+lääketokkurassa+ei+juuri+elämäänsä+pysty+muistelemaan.+
Juuri+nyt+elän+elämäni+parasta+aikaa.
18.08.2016 09:38
Mielestäni+tänne+sopii+aloituksia.+Jos+joku+ei+herätä+kiinnostusta+niin+se+jää+heti+unholaan.+
Kai+aloitukset+ovat+tärkeitä+kirjoittajalle??
18.08.2016 09:31
Olen+iloinen+että+saa+kuulla+myönteistäkin,+usein+on+moitteita,+eikä+syyttä.+
Hartain+toiveeni+olisi+kuolla+nukkuessaan+omassa+kodissani.
18.08.2016 09:26
En+tiedä+kirjasta.+Itselläni+on+aina+tekemättömiä+töitä+rästissä.
17.08.2016 19:25
Lueskelin+omaishoito+aikaisia+päiväkirjoja.+Aika+synkkää+luettavaa+oli,+siitäkin+selvisin.+Enää+en+jaksaisi.+
En+edes+sano+että+en+kadu+mitään,+kyllä+kadun+kun+en+lopettanut+aikaisemmin,+jatkoin+liian+kauan+oman+terveyteni+kustannuksella.+
Sitä+ei+ymmärrä+kuin+toinen+omaishoitaja+mitä+tämä+homma+sisältää.+Lisäksi+on+niin+monenlaista,+on+lastensa,+vanhempiensa+ja+puolisonsa+hoitajia.+
Se+on+arvokasta+työtä,+hoidettava+saa+elää+kauemmin+kotonaan,+yhteiskunta+säästää+kalliissa+laitospaikoissa.
17.08.2016 16:23
Selvitä+melkein+MISTÄ+hyvänsä,+ei+miestä+:)
17.08.2016 12:18
Muitselen+lapsuudestani+että+isällä+oli+pussihousut+ja+jatsarit;)
Ne+olisivat+hyvät+vieläkin+jos+ei+halua+minkään+pullottavan.
17.08.2016 12:14
Minullakaan+ei+sipulit+menesty.+Eräs+tuttava+neuvoi+laittamaan+tuhkaa+kasteluveteen,+eipä+tuosta+mitään+hyötyä+ollut.+
Ei+sipulit+kalliita+ole+kaupasta+ostettunakaan.
17.08.2016 12:11
En+ole+valittanut+elämääni.+Eläkkeeni+riittää+mainiosti,+minulla+on+kaikki+mitä+tarvitsen.
On+ollut+raskaita+aikoja,+vaikeuksia+ehkä+keskiverto+ihmistä+enemmän.+
Vaikeudet+ovat+antaneet+sinnikkyyttä+selvitä+melkein+miestä+hyvänsä.+Terveys+on+nykyisin+asia+jota+arvostan+yli+kaiken.+
Vaikka+olisi+kuinka+hyvät+lähtökohdat+ja+ns.+kermaperse,+voi+tapahtua+jotain+yllättävää+joka+muuttaa+kaiken.+Elämä+on+hauras.
17.08.2016 12:03
Viime+talvi+oli+ankara,+moni+tosi+pitkän+ollut+sitkeä+kasvi+kuoli.+
Ajattelin+ostaa+pensasmustikan+taimia,+niitä+näkyy+olevan+nyt+syksyllä+myynnissä,+kai+ne+voi+sitten+tähän+aikaan+istuttaa.
17.08.2016 09:14
Elämä+ja+maapallo+kulkee+latujaan+vielä+meidän+nopean+maailmassa+käväisyn+jälkeenkin.+Viikonpäivät+on+ihmisten+keksimiä,+ruoho+on+vihreää+jos+ei+ole+liian+kuivaa.
Viikonloppuna+ajattelin+järven+rannalla+istuessani+että+tälläkin+paikalla+on+käynyt+moni+ennen+minua,+paikka+jää+tänne+lähdettyäni+manan+majoille.+
Ennen+syntymää+ei+minua+ollut,+samaan+tilaan+kai+palaan+kuoltuani.
17.08.2016 09:09
163 / 165