Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+ole+katsonut,+yleensä+avaan+telkkarin+ennen+nukkumaan+menoa+ja+katselen+vähän+aikaa+sängystä.+
Eilenkin+tuli+monelta+kanavalta+kauhuelokuvia,+ei+sellaisia+viitsi+katsoa+kun+olen+taas+kissan+kans+kahden+mökillä.
En+ole+arka,+joskus+unohdan+lukita+ovetkin,+ei+tänne+ketään+ole+pyrkinyt+öisin.
Kerran+joku+jyskytti+kovaa+ovea+kolmelta+yöllä,+en+avannut+ovea+vaikka+jyskytti+kauan.+Ei+sekään+pelottanut+mutta+katsoin+paremmaksi+olla+avaamatta+ovea.+Onneksi+olin+muistanut+lukita+oven.
01.11.2018 10:02
En+syö+nakkeja,+joskus+olen+yhden+syönyt,+en+pidä+myöskään+grillimakkaroista+tai+lenkistä.+
Jotain+grillimakkaraa+voin+syödä+yhden+kesällä+grillatessa.+Niissä+on+tosi+pahoja+ja+vähän+paremman+makuisia.+
Mutta+kuitenkin+olen+löytänyt+uudelleen+lauantaimakkaran+ja+nyt+on+vuorossa+Balkanmakkara,+olen+aina+ohittanut+nämä+kun+olen+kuvitellut+jauhomössöksi.+Oli+mitä+oli,+minä+syön+näitä+nykyisin.
S-market+nostelee+hintoja,+kun+ostin+ensimmäisen+lauantaipaketin+muutama+viikko+sitten+maksoi+alle+euron,+nyt+oli+hintaa+1,32€.+Mainostavat+koko+ajan+että+halpuutimme+hintoja.
01.11.2018 09:40
Olen+aikoinaan+yöpynyt+paljon+hotelleissa.+Eipä+ole+käynyt+mielessä+mitä+sängyssä+on+touhuttu.+Yleensä+hotellihuoneessa+käyn+vain+nukkumassa,+ei+ehdi+ajajtella+mitään+kummempia.+Kerran+kun+lakana+oli+liikkunut+paikoiltaan+niin+huomasin+jotain,+otin+koko+lakanan+pois,++petauspatja+tuli+näkyviin+hätkähdin.+Petauspatjassa+oli+monipulinen+kirjo+pakanamaankarttoja.
01.11.2018 09:34
Ei+se+rodun+syytä+ole.+Romaneissa+on+ehkä+keskimäärin+epärehellisiä+enemmän+kuin+meissä+taviksissa.+Ei+sovi+unohtaa+että+ihan+kunnon+ihmisiä+on+varmaan+suurin+osa.
Ehkä+työn+saannin+vaikeus+johtaa+tekemään+vilunkia.+Jostain+on+rahaa+saatava,+ei+soskun+rahat+ole+vain+almuja.+
Tyttäremme+asui+aikoinaan+samassa+rapussa+romaniperheen+kanssa.+Heillä+on+kyllä+omat+tapansa,+lapsi+ei+voinut+nukkua+päiväuniaan+kun+auton+torvea+tyyttäiltiin+jatkuvasti,+kova+kansainvaellus+yötä+päivää.+Ovikelloa+soiteltiin+päivittäin++ja+lainailtiin+jotain,+juuri+silloin+kun+olivat+saaneet+lapsen+nukkumaan,+tämä+poika+oli+tavattoman+herkkäuninen.+
Vaikka+minua+sanottaisiin+rasistiksi+niin+en+haluaisi+romaneja+lähelle+asumaan.
01.11.2018 09:24
Sinäpä+sen+sanoit++:)
Minä+nimittäin+tahdon+useimmiten+hypätä+vauhdissa,+vaikka+ihan+hyvin+voisi+odottaa+pyörän+pysähtymistä.+En+tietenkään+täyttä+vauhtia+aja+kun+pysähdyn.
Tätä+asiaa+kannattaa+pohtia,+en+ole+kiinnittänyt+asiaan+aikaisemmin+huomiota.
31.10.2018 19:01
Silloin+kun+ostin+olivat+kalliimpia,+hinnat+on+vähän+laskeneet.++Tämä+minun+on+noin+2000€,+olen+katsonut+että+ihan+hyviä+pyöriä+saa+alle+1000€,+jonkin+sellaisen+ostan+toiseksi+mökille.
Kannattaa+katsoa+pyörän+runko+että+ei+ole+korkea,+on+helpompi+nousta+satulaan++ns.+mummopyörän+mallisella.+
Ei+minulta+ole+karannut+käsistä++kertaakaan,+jos+osaa+ajaa+pyörällä+osaa+myös+sähköpyörällä.+
Minulla+akku++ei+kestä+enää+niin+hyvin+kuin+uutena,+pyörällä+on+ajettu+paljon+on+noin+5+vuotta+vanha.+Ihan+riittästi+on+vieläkin+virtaa+kunnon+lenkkiin.
31.10.2018 14:47
Minustakin+kannattaa+mieluummin+panostaa+hyviin+tarjoiluihin+hautajaisissa+kuin+kalliiseen+arkkuun.+Arkku+voisi+olla+vaikka+pahvilaatikko+jka+peitetään+kauniilla+kankaalla.
31.10.2018 09:32
Nuorempi+polvi+sinuttelee+kaikkia.+
Minä+teitittelen+vanhoja+ihmisiä,+en+kuitenkaan+nuorta+vaikka+olisi+millainen+professori.
31.10.2018 09:29
Olen+ollut+tyytyväinen.+Akku+on+kestänyt+hyvin,+noin+20km+pääsee+yhdellä+latuksella+vähän+enemmän+lupasivat.+Ei+ole+ollut+muuta+vikaa+kuin+kerran+puhkesi+kumi.+Ajelen+ainakin+10km+päivässä+jos+kelit+vähänkään+sallii,+tulee+liikuntaa+ihan+sopivasti+kun+kuitenkin+pitää+polkea,+ylämäet+ja+vastatuuli+eivät+haittaa.+
Kaveri+nauroi+että+viiletän+hurjaa+vauhtia+pyörätiellä.+Maantiellä+ei+ole+mukava+ajella+kun+kulkee+rekkoja+ym...+Mökille+mennessä+ei+ole+koko+matkalle+pyörätietä.
Ainakin+minun+oli+helppo+oppia+ajelemaan,+helpompaa+on+mielestäni+kuin+tavallisella+pyörällä.
31.10.2018 09:15
Olin+lähdössä+pyörälenkille+kun+huomasin+nurmikolla+pikkuisen+siilin.+Se+yritti+epätoivoisesti+löytää+syötävää+jäisestä+maasta.+
Vein+sille+vadissa+kermaa,+söi+heti+kaiken,+en+tiennyt+että+siilin+maha+ei+kestä+maitotuotteita.
Otin+siilin+sisään,+vuorasin+pahvilaatikon+vanhalla+viltillä+ja+laitoin+siihen,+siili+oli+äkäinen+ei+ymmärtänyt+parastaan.+Oli+laatikossa+pari+päivää,+ensin+maha+oli+kuralla+kermasta+mutta+sitten+korjaantui.+Söi+hyvällä+halulla+brilerin+jauhelihaa+ja+kissanruokaa.
Tiesin+että+aika+lähellä+on+nainen+joka+on+erikoistunut+siilien+pelastamiseen.+Soitin+hänelle+ja+hän+lupasi+ottaa+siilin+huostaansa.+Pikkuinen+painoi+vain+430g,+painon+pitäisi+olla+noin+kilo+ennenkuin+siili+selviää+talvihorroksesta.+
Hoitopaikassa+siili+lihotetaan+ensin+niin+että+selviää+horroksesta,+sitten+keväällä+päästetään+luontoon.+
Oli+hepottavaa+tietää+että+siili+pääsi+asiantuntevaan+hoitoon,+se+lääkitään+loisten+ym..+varalta.+Tämä+ihminen+tekee+valtavan+hyvää+työtä+uhanalaisten+siilien+hyväksi.
31.10.2018 08:41
Kaveri+vaihtoi+viime+viikonloppuna+nastarenkaa+autooni.+
Ajan+vähän+joten+ei+sillä+ole+väliä+millaiset+renkaat+on+alla.+Lämpimät+kelit+jatkavat+pyöräilykautta,+keskustassa+ollessa+en+juuri+autolla+ajele.+
Tänään+pakkaan+kissan+ja+vähän+tavaraa+autoon+ja+lähdetään+mökille.+Mökkeilen+silloin+tällöin+koko+talven.+
Ajattelin+ostaa+toisen+sähköpyörän+mökille,+se+on+minulle+niin+tärkeä+että+turhempaankin+voi+rahansa+laittaa.
31.10.2018 08:31
En+mieti+hautajaisiani,+ketään+ei+ole+jätetty+hautaamatta.+Siinä+vaiheessa+kun+on+kuollut,+on+kuollut,+mikään+ei+kosketa+vainajaa,++vain+jälkeenjääneitä.+
Kuoleminen+on+kallista,+ainoa+toiveeni+olisi+että+tehdään+viimeinen+palvelus+halvalla.+
Meidän+kylällä+on+vain+yksi+hautaustoimisto,+hinnat+sen+mukaiset,+ei+surevat+omaiset+ilkeä+tinkiä.
30.10.2018 17:03
Joskus+epäilen+että+olenko+sanasokea+kun+aina+samanlaiset+virheet+tulee.++
Jos+en+oikolue+tekstiäni+niin+virheitä+vilisee.+
Ei+niinkään+läppärillä+mutta+kännykällä+ja+tabletillakin.
29.10.2018 17:41
Minulle+on+vastenmielinen+ajatus+kuulua+mihinkään+sisäpiiriin.+
Riittää+kun+voin+kirjoitella+aikani+kuluksi.+
Kai+sisäpiiri+tarkoittaa+sitä+että+samanhenkiset+ihmiset+tykkäävät+kirjoitella+keskenään.
29.10.2018 11:06
Venäjällä+ja+jenkeissä+on+sellaiset+johtajat+että+ei+voi+kuin+toivoa+että+ei+mitään+katastrofia+tule+heidän+aikanaan.+
Mielestäni+molemmat+ovat+arvaamattomia,+onneksi+kuitenkin+yrittävät+pitää+keskinäiset+välinsä+edes+jotenkin+kunnossa.+Pariisissa+tietääkseni+on+taas+tapaaminen.
28.10.2018 18:18
Ukkeleilla+on+tuo+huora-kortti+esillä+jos+on+luulotautinen.+
On+hyvä+ruuanlaittaja+ja+talousihminen+kuitenkin+:D+
Mitään+käpälöi,+olet+vain+mustankippee.+Jos+on+passanut+sinua+45-vuotta+ja+hoitanut+talouden+niin+eiköhän+kannattasi+vaihtaa+virttä.
28.10.2018 15:19
Monesti+kielletään+kumppanilta+se+mitä+itse+ei+kuitenkaan+haluta.+
Mielestäni+seksitön+suhde+on+ok.+jos+molemmat+ovat+samaa+mieltä.+
Nämä+asiat+olisi+kuitenkin+sovittava+yhdessä,+salailu+on+jotenkin+nuhruista.+Tarkoitan+tällä+rakastajan+ottamista.
28.10.2018 15:15
Olin+Kreikassa+kun+Estonia+upposi.+Sielläkin+oli+ykkös+uutisaiheena.+
Kyllä+aika+kuluu+nopeasti,+tuntuu+että+ei+siitä+kauan+ole.
28.10.2018 15:10
Miksi+ei+laitettaisi,+minäkin+laitoin+äidille.+Suu+näytti+heti+paremmalta,+ei+vetäytynyt+sisäänpäin.+
Eihän+kuolleita+kukaan+näe+enää+kun+on+haudattu,+mutta+kun+omaiset+kävivät+katsomassa+niin+oli+paljon+paremman+näköinen,+jää+parempi+muisto..
28.10.2018 10:02
Siellä+on+lämpimät+vedet.+Jos+ui+syvälle+saattaa+olla+merivirtoja.+
En+osaa+snorklata,+tai+eihän+sitä+tiedä+kun+en+ole+kokeillut.+Olen+hyvä+uimaan+joten+varmaan+oppisin.
Onhan+siellä+näkemistä,+riippuu+minne+menette,+paikkoja+on+useita.
Thaimaa+on+minun+makuuni+liian+kuuma+paikka.
27.10.2018 10:56
22 / 165