kun nakkeja syöt? Mahtaako olla lihottavaa sapuskaa?
Montako nakkia syöt kerralla
13
351
Vastaukset
- ö-Öö
Puolenkymmentä
Maksimissaan. Mä yleensäkään syö paljoa kerralla. Nakit siitä kiinnostava ruoka, pidetään lasten halpiskamana, mutta voi olla ihan kurmeetakin.
Nojoo nakkeja jääkaapinvalosa jääkaapista. Tai sitten lihanakkeja keitettynä voimakkaassa lihaliemessä, etikkakurkkua, perunasalaattia, ketsuppia, sipulia ja smetanaa. Nakkejahan net, mutta aika eri asia. Mä en tavallaan tajua, kuka laskee toisten nakkien syämisen määrää. mutta aatttelin kommentoida, koska muakin ihmii, paljonko ihmiset oikeesti siis syö nakkeja. Mä syön sen puolenkymmentä kerralla, riippuu lisukkeista ja nakeista.
=DW= Niitä ihan pieniä nakkeja menee kyllä enemmänkin kuin viisi yhdellä syömäkerralla silloin hyvin harvoin kun niitä yleensä syön. Riippuen tietysti mitä muuta täyttävää siinä syö samalla kertaa.
Uskoisin sinun vain laihtuvan vaikka söisit viisi nakkia joka päivä, jos et muuta syö tai sitten pelkkiä vihanneksia niitten kanssa,- makkijuusto
yhden kerrallaan.
- kymmenennakkia
no yhdellä ei nälkä lähe!
- lollolol
kymmenennakkia kirjoitti:
no yhdellä ei nälkä lähe!
eikä kymmenen mahu suuhun
- ilosetajat
Yheksän. Niin Heikkikin...
- Järkisyöjä
Pari kerralla ja harvoin. Olen opetellut etten syö prosessoitua lihaa ja ihme kyllä oppinut niin etten oikein nakeista ja makkaroista tykkääkään. Ihan joskus kaipaa ja silloin ostan paketin ja laitan loput pakkaseen.
- omaelämäni
En syö ollenkaan makkaratuotteita, kalkkunaa harvoin leivän päällä.
- Runsasvatsainen
Koko paketillinen pekoniin käärittynä. Nam
- Enpä-juuri-nakkeile
Nakkisormisten ei passaa syödä yhtäkään, etteivät vahingossa pureskele sormiaankin.
Itellä ei ole. En syö nakkeja, joskus olen yhden syönyt, en pidä myöskään grillimakkaroista tai lenkistä.
Jotain grillimakkaraa voin syödä yhden kesällä grillatessa. Niissä on tosi pahoja ja vähän paremman makuisia.
Mutta kuitenkin olen löytänyt uudelleen lauantaimakkaran ja nyt on vuorossa Balkanmakkara, olen aina ohittanut nämä kun olen kuvitellut jauhomössöksi. Oli mitä oli, minä syön näitä nykyisin.
S-market nostelee hintoja, kun ostin ensimmäisen lauantaipaketin muutama viikko sitten maksoi alle euron, nyt oli hintaa 1,32€. Mainostavat koko ajan että halpuutimme hintoja.- Siilenämää2
Kolome Snellmanin kuoretonta.
- Bob
Oli aivan pakko kokeilla: Kolme sai vielä hyvin haukattua kerralla,neljäs ei enää pysynyt kunnolla peukalon ja etusormen välissä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1783741
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262710Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?582554- 1462361
- 672046
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall3151944- 311441
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen211403Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi381377Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161275