Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Piti+tietysti+sanoa+nainen.+Tässä+menee+sekaisin+kun+vanhat+merkit+eivät+ole+enää+voimassa++:)
20.10.2018 13:43
Eihän+heteroakaan+kutsuta+heteroksi+kuin+harvoin,+yleensä+vain+silloin+jos+joku+kysyy+mihin+"sukupuoleen"+kuulut.+
Näitä+muunnoksia+on+niin+häviävän+pieni+määrä+että+turha+alkaa+muuttaa+nimityksiä+heidän+takiaan,+voivat+halutessaan+itse+kertoa+mitä+ovat.+
Jos+ei+sitten+lapset+ala+ihmetellä+mitä+ovat+tämän+hirveän+polemiikin+takia,+heteroa+ei+kukaan+puolusta+joten+on+"siistimpää"+olla+jotain+muuta.
20.10.2018 12:57
Aika+hyväuskoisia+ollaan.+Sekin+lelusalakuljettaja+sai+ylistystä+ihan+Halosta+myöten.
Näitä+lasten+hyväksikäyttäjiä+on+suomalaisissakin,+ei+niitä+tarvitse+tuoda+enää+lisää,+on+paljon+hätää+kärsivä+naisia+ja+lapsia+leireillä+jotka+tarvitsevat+apua.+Nämä+rikolliset+joutaakin+poistaa+ja+oikeita+pakolaisia+tilalle.+
Tämäkin+mies+aiottiin+poistaa+pitkän+rikosrekisterin+takia+mutta+kansa+pisti+vastaan+ja+sai+jäädä.
Ei+sitä+tiedä+vaikka+olisinkin+hyväuskoinen+hölmö+jos+joku+pizza-poika+kuuluisi+tuttavapiiriin.+En+epäilisi+häntä+enempää+kuin+suomalaistakaan+näistä+rikosksista+kunnes+toisin+todistetaan.
20.10.2018 12:52
Yritin+painaa+että+tykkään,tämä+tabletti+ei+aina+tottele+tulikin+punainen+peukku+alaspäin.+Tarkoitus+oli+ilmaista+että+myös+berliinimakkaraa+tykkäsin+aikoinaan+syödä+leivän+päällä.
19.10.2018 23:41
Hyvä+paistinpannu+on+tärkeä.+Myös+paistokasari+jossa+voi+ruskistaa+ja+hauduttaa..
Pitää+tunnustaa+että+en+makkaraa+ole+aikoihin+syönyt.
Tällä+viikolla+kaupassa+käydessäni+silmäni+osuivat+lauantaimakkara+pakettiin.+Se+oli+lapsena+niin+hyvää.+Suhtauduin+epäillen++mutta+kuinka+ollakaan,+tykkäsin.+Ostan+toistekin.
Pitänee+kokeilla+vielä+jahti+tai+metsästäjän+makkaraa+pitkästä+aikaa,+nekin+kuuluivat+suosikkeihini+aikoinaan.+
Olen+suosinut+kokolihaleikkeleitä+tai+maksamakkaraa+juuston+lisäksi.
19.10.2018 22:24
Hänellä+oli+ennestäänkin+rikostaustaa,+tämä+lisäksi.+Kannattaisi+vähän+miettiä+mitä+allekirjoittaa.
Näin+hänestä+kirjoitettiin+silloin.
"Toivottavasti+meidän+aina+iloinen+ja+aurinkoinen+"pizzapoika"+saa+jäädä+kotiinsa+asumaan+ja+ihana+pieni+tyttö+pitää+isänsä".
19.10.2018 19:40
Voihan+sitä+puhua+mistä+vain+jos+huvittaa.+Ei+kai+emätin+laskeudu??+
Ei+minusta+ole+maailmanloppu+jos+minulle+joku+nauraisikin.+Olen+nähnyt+kaikenlaista,+hyvin+harva+asia+enää+koskettaa+kovin+syvällisesti.
19.10.2018 11:01
Liian+raskasta+sametti+verhoiksi+mielestäni.
Äidiltä+jäi+tyylihuonekaluja+joita+kukaan+ei+huolinut,+osa+on+nyt+edesmenneen+mieheni+huoneessa,+siellä+on+myös+miehen+sänky,+päiväpeitto+on+punaista+samettia,+samaa+väriä+kuin+huonekalut.+En+tykkää+noista+huonekaluista,+epämukavat+istua,+nättejä+ovat+kuka+sellaisista+tykkää.
18.10.2018 15:29
VitaE-pron+mainostajat++ovat+pahoja+huijareita.+Kapselit+sisältävät+ihan+tavallisia+vitamiineja,+niitäkin+melko+niukasti.+
Tuotetta+mainostetaan+ihmeaineena+joka+antaa+jopa+uuden+nuoruuden+ja+voimat+takaisin.+
Kyllä+niitä+tilataan+koska+mainoksia+tulee+jatkuvalla+syötöllä,+tulen+pahoinvoivaksi+kun+näenkin+taas+ukon+tai+mummon+joka+liikkuu+kuin+parikymppinen+tämän+pillerin+avulla.
18.10.2018 14:52
Miehet+yleensä+sotivat.+Heillä+ei+ole+järkevää+tekemistä+joten+alkavat+sotimaan.+Afrikassakin+naiset+kuokkivat+peltoa+lapsi+selässä+toinen+mahassa,+miehet+makailevat+varjossa,+pelaavat+noppaa+ja+miettivät+ketähän+vastaan+alkaisi+sotimaan.+
Ei+tätä++kannata+ottaa+kirjaimellisesti.
Monet+diktaattorit+ovat+sotien+takana.
18.10.2018 11:10
Onko+sillekin+ylä-ikäraja?
Nännit+on+ja+pysyy+hamaan+hautaan+asti,+vaikka+eläisi+satavuotiaaksi.+
Mikään+ei+ole+iän+takia+kiellettyä+vaikka+moni+yrittää+esittää+rajoituksia.
Ei+kukaan+70v+viitsi+laittaa+napapaitaa+tai+lökäfarkkuja,+vaikka+ei+sitäkään+voi+kieltää+jos+joku+iäkkäämpi+haluaa+niin+pukeutua.+
Ikääntyminen+tapahtuu+niin+hitaasti+että+siihen+ehtii+tottua+ja+sopeutua.
18.10.2018 10:54
Minulla+on+ollut+kauan+älypuhelin.+
En+silti+pidä+sitä+ylivoimaisena+vanhempaan+versioon+verrattuna.
Yhteen+aikaan+vaihdoin+entiseen+kun+vanhanaikaisella+oli+helppo+tekstailla,+hyviä+valokuviakin+sillä+sai.+Minulla+on+antiikkisia+puhelimia+kenkälaatikossa+latureineen+ainakin+seitsemän+kpl.+Kokeilin+huvikseni+vieläkö+toimivat,+yksi+ei+latautunut,+muut+toimivat+hyvin.+Nykyinen+SIM-kortti+ei+käy+noihin+vanhoihin+puhelimiin,+näkee++toimivuuden+kun+laittaa+käytöstä+poistetun+kortin.
Tykkään+tästä+viimeisimmästä+kännystä,+ei+ollut+mitenkään+hintava,+mutta+kaikki+ominaisuudet+toimivat+hyvin,+käyn+sillä+netissäkin+jos+ei+tabletti+tai+läppäri+ole+saatavilla.+Näppäimet+on+pienet,+mutta+ei+niihin+kai+isommat+mahdu.+Ihmettelen+kuinka+nuoret+kirjoittaa+puhelimella+hirveää+vauhtia,+minulle+tulisi+niin+paljon+kirjoitusvirheitä+että+kukaan+ei+ymmärtäisi+mitä+yritin+kertoa.
18.10.2018 10:23
Voi+sentään,+ei+tietenkään,+mutta+he+eivät+ole+uskovaisia+joten+heidän+elämäntapansa+ei+ole+niin+ankaran+syynin+alla.+Uskovaisilla+on+omat+sääntönsä,+jos+he+ovat+aitoja+he+myös+noudattavat+seurakunnan+sääntöjä+itsekin,+eivät+vain+vaadi+toisia+noudattamaan.+
Näin+lapsuudessani+ja+nuorena+niin+paljon+ulkokultaisuutta+että+uskoni+meni+jo+siitä+syystä.+
Ulkokultaisia+teeskentelijöitä+on+myös+"pakanoissa".
18.10.2018 10:13
Sellainen+ei+ole+aito+joka+vain+puheissaan+on+uskovainen,+teot+kertovat+muusta.+
Tunsin+erään+vanhan+rouvan,+hänestä+hehkui+hyvyys,+ei+ollut+mitään+itsensä+korostusta+hän+oli+aito+oma+itsensä.+On+niitä+muitakin,+tämä+rouva+jäi+erityisesti+mieleeni.
17.10.2018 20:41
Aika+vähän+on+uskovaisissa+rehellisesti+aitoja.+Tunnen+muutaman,+kunnioitan+heitä,+vaikka+en+itse+uskokaan.+
Oikein+pahassa+tilanteessa+ihminen+turvautuu+korkeampaan+voimaan+ihan+luonnostaan,+joten+on+vaikea+sanoa+uskooko+kuitenkin+jossain+syvällä.+
Mistä+minä+tiedän+onko+korkeampaa+voimaa,+ei+sitä+tiedä+muutkaan,+usko+riittää.
17.10.2018 10:26
Missä+naisen+asema+on+alistettu,+siellä+on+sotaa+ja+kurjuutta.
SPR+on+menettänyt+ihmisten+luottamusta,+jatkuvasti+tulee+tietoa+väärinkäytöksistä.+
Johtajat+nauttivat+korkeaa+palkkaa,+sekään+ei+riitä,+pitää+ottaa+vielä+näiltä+tarvitsevilta.
16.10.2018 17:49
Sehän+riippuu+suun+mallista.+Joillakin+ikenet+näkyvät+heti+kun+vähänkään+hymyilee.+
Ei+tälle+asialle+henkilö+itse+voi+mitään.+Tunnen+ainakin+kaksi+joilla+ikenet+näkyvät++noin,+ei+minua+häiritse,+olen+tottunut.+Se+on+vain+persoonallinen+ominaisuus.
16.10.2018 12:22
Ketju+jossa+vastasit+minulle+on+poistettu.+Turisteja+me+oltiinkin,+kaikki+kolme+oltiin+ensimmäistä+kertaa+Amsterdamissa.+Silloin+tulee+katseltua+tärkeimmät+nähtävyydet+mistä+hollanti+on+tullut+tunetuksi+:)
Minulle+riitti+yksi+kerta+kävelyä+punaisten+lyhtyjen+kadulla.+Huumeita+olen+aina+vieroksunut.+
Kerran+voi+kaikkea+nähdä,+ei+kokea.
Tytär+perheineen+on+käynyt+pari+kertaa+jälkeenpäin,+kehuu+että+joka+kerta+löytää+jotain+uutta.
16.10.2018 11:36
Olen+käynyt+Amsterdamissa,+paljon+näkemistä.+
Siellä+on+vapaamielisempää+kuin+meillä,+en+usko+että+rikollisuutta+on+yhtään+enempää.+
Pilveä+sai+polttaa+sille+varatuissa+kahviloissa,+naisia+oli+tarjolla+näyteikkunoissa.+Näitä+moni+ensimmäiseksi+ihmettelee.+Kävimme+museoissa+ja+monessa+paikassa+tyttären+ja+vävyn+kanssa.+
Meillä+kielletyt+asiat+ovat+siellä+vapautetu,+samaa+harrastetaan+meilläkin+mutta+salassa.+Se+aiheuttaa+sen+että+rikolliset+ottavavt+nämä+hommat+itselleen.+
Itseäni+ei+pössyttely+tai+punaiset+lyhdyt+kiinnosta,+mutta+moni+matkustaa+hollantiin+niiden+takia.
16.10.2018 11:20
Ihmisellä+on+tarve+uskoa+johonkin+yliluonnolliseen,+vaikka+kristinuskosta+ei+olisi+tietoakaan,+silti+palvotaan+jotain+muita+jumalia.++
Minä+en+vaivaa+päätäni+asialla,+monet+uskovaiset+ovat+niin+vaikeita+ihmisiä+että+pelottaisi+joutua+ikuisuuteen+heidän+kanssaan.+
On+ihan+sama+uskonko+vai+en,+en+ole+pahimmasta+päästä+ihminen,+jos+joudun+helvettiin+niin+ei+voi+mitään.+Olisi+kyllä+väärin,+ei+niin+pahaa+ihmistä+olekaan+joka+olisi+ikuisen+kidutuksen+ansainnut,+kuulostaa+sadistisen+ihmisen+keksimältä,+että+saisivat+seuraajia+uskoonsa.
16.10.2018 10:56
24 / 165