https://www.eurokangas.fi/verhot/samettikankaat?p=6
mikä s'vy mielestänne kaunis ja hieno ja muuta plusmerkkistä?
käytätkö hienoja sametteja esim verhoiksi
16
341
Vastaukset
- ShameOnYou
Älkää laittako aloitusviestissä linkkiä ensimmäiseksi - vaan viimeiseksi.
Samettia on ollut housuissa joskus 70-luvulla. Tässä aloituksessa mainosta, varmaan joku poistattaa,
hyvä aloitus muuten.
Käytän samettia, mutta en verhoissa,
Samettiverhoista tulee mieleeni,
ikiaikainen riimi tältä palstalta,
"lingotut samettiverhot"
tuossa sanparissa on jotain tosi liikuttavaa.- kokemuksella
En käytä samettia kuin korkeintaan pölyrättinä, siihen ne on vallan mainioita kun ei voi huuhteluainetta käyttää pesussa ja sametti on silloin hemmetin hyvä keräämään pölyt
- RealistiN
Sama kokemus, lahjaksi saadusta parisängynpeitosta sain loppuelämäkseni pölyrätteja. Avauksen linkistä löytyi useita hienoja värejä, pölyrätiksi kelpaa ihan mikä väri tahansa.
- niinpästeki
Linkistä tiedoista pomittua:
Materiaali:
100% puuvilla
Minunkin samettiverhot on puuvillaa eikä kerää pölyä. - Heikunkeikku
En tykkää sametista. Jotenkin kamalan raskas materiaali. En keksi tähän hätään ainuttakaan paikkaa, mihin voisin samettia laittaa. Verhoihin en ainakaan.
Nuo linkin värit olivat monipuoliset. Jos vaan väreistä saa mielipiteen tällätä, niin numero 0101 ja/tai 0102.
Ostin muutama kuukausi sitten, oliko heinäkuussa uudet loppuelämän verhot. Eivät olleet samettia, mutta helevetin komiat. Vieläkin takerrutan silmät niihin verhoihin ja ihastelen niitä satasella. Ikänä ei oo ennen ollut noin komioita verhoja, vaikka muutkin verhot ovat olleet miun maun mukkaisia.
Täällä yläkerrassa on oranssit verhot, läpikuultavat ja yks aivan musta. Tyylikäs ja sopii tänne mun sisustukseen.
Olohuoneeseen en toki oransseja tälläisi. Sametti on liian raskasta verhoiksi minun mielestä.
- Bengalitikku
Sopii parhaiten joidenkin tyylihuonekalujen kanssa.
Mulla on joskus ollut sellaiset leijonanväriset - ehkä oli muotia.
Tuossa kuvassa preussinsiniset voisi talvella käydä makuuhuoneeseen.
Mutta enempi on puuvillaisia verhoja.
Pellavaverhot ovat kauniit, joskus ollut, mutta pesun jälkeen menevät krymppyyn, ellei ole sekoitetta.
Yhdessä huoneessa on Vallilan sellaiset kukkaköynnökset, mitä ei taida olla myynnissä. Ne ovat pöytäliinat, joiden mitta natsasi. Vahingossa ripustin ne alas-ylöisin, joten umput roikkuvat lattiaa kohden. No, en muuttanut, koska tikkaat plus paksu kirja oli hankala tapa ripustaa, voi tulla äkisti konkkeliskankkelis alas.
Tykkään niistä. Samaa kangasta on voileena.
Harvat Vallilan verhot on mieleisiä.
Liian raskasta sametti verhoiksi mielestäni.
Äidiltä jäi tyylihuonekaluja joita kukaan ei huolinut, osa on nyt edesmenneen mieheni huoneessa, siellä on myös miehen sänky, päiväpeitto on punaista samettia, samaa väriä kuin huonekalut. En tykkää noista huonekaluista, epämukavat istua, nättejä ovat kuka sellaisista tykkää.- Laatua-linjastoon
Viime kuukausina kun olen uudistanut kahta huushollia, huonekaluilla, verhoilla - samettia.
Sametti verhot ovat pimentäviä.
Toki huonekalujen runko on oltava massiivi puuta.
Sametti on mukavan pehmeää ja lämmintä. - tööttt
- joku porukka kotoanpoissaollessa vieraillubmun huushollissa
-aiueilla piinaavista joukoista muutkin kertoneet - paitsi rahojen, pankkipaperien. työkalujen tms oessa porukoitten mukaan oli lähteneet verhotankojen metalliset klipsitt joilla verhot tankihin kiinnitetään. - mulla koko joukko lie iuopponarkkeja nuosempia sisaruksia tai heisän ystäviään
- jiotten tunnuslause toimissaan lie uskovaasten kaikki tavara on yhteistä pla plaa plaa...... - Jestas.mikä.inspis
Olin 70-luvulla nuori äiti ja joskus teki kamalasti mieleni tanssimaan. Mies ei halunnut tanssia. Niinpä minä lähdin töistä puolenpäivän aikaan, menin rautatientorin vieressä olevaan ravintolaan päivätansseihin. Otin yhden grogin, tanssin pari tuntia, innokkaasti miehet tanssittivat ja sitten lasta tarhasta noutamaan. Siellä oli tummanpunaista verhoa joka puolella ja olin haltioitunut. Niinpä ostin kotiin samanlaista verhoa, lisäksi nahkakaluston. Mielestäni kotini oli upea, suorastaan dramaattinen, nyt on erilainen sisustus ja hennommat värit.
Noista väreistä ei mikään napannut, mutta kummasti tuli muistot mieleen. Ei yhtään tiedä vaikka kuukauden parin päästä ompelisin samettiverhoa, ehkä vihertävä olisi makuuni. Visioin jo että samettisuikaleita ja jotain ohuempaa kangasta väliin, niin kuin lamelliverhot mutta eri väreistä. - Missä-mättää
65 euroa metri!
Haloo!
Valmis samettiverhoja saa noin 60 euroa pari. About 140/145 x 220/250 cm. - tsypy
Tarvitsisi olla semmoinen pesä, jota voisi käydä tuunailemassa silloin kun huvittaa ja varsinaiseen asumiseen olisi sitten erikseen. Voisin jopa intoutua diivailemaan vähän siihen tyyliin kuin siinä tämänviikon suomen kaunein koti-sarjan loviisan pikkumökissä, mustia huonekaluja ja pinkkiä samettia, ruusua ja rosoa koko tuvan täydeltä. Olen nähnyt semmoisen ison kukkakuvioisen maalauksen jossakin joskus, kellään käsitystä, onko tapetti vaiko suoraan seinälletaiteiltu.
- Bengalitikku
Voisiko olla tapetti Birger Kaipiainen/Kiurujen yö?
- tsypy
Bengalitikku kirjoitti:
Voisiko olla tapetti Birger Kaipiainen/Kiurujen yö?
Siinä oli suuria punaisia ruusuja ja joitakin muita kukkasia, sen värikylläisyyden rinnalla kiurujen yö varsin hillitty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1824290
- 341584
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi401500Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen251484Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,201375- 1121306
Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381187Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun301180- 191139
Sulla on uskomaton luonne
Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s441038