ja lapset kärsii nälästä. Miehet on niin vaarallisia, he sotii, rahaa riittää kyllä siihen, ja naiset pelkää, ja lapset, eiväkkä voi mitään.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/418dd3ef-0a1a-4f47-9edd-6c3448a25e34_ul.shtml#gallery
naisten pitää peittää itsensä miehiltä
16
249
Vastaukset
Näyttää hyvältä.
Yli-kansoitus poistuu ja maailma pelastuu.
H.Tekstin muutos:
Näyttää hyvältä.
Yli-kansoitus poistuu, maailma ja lapsemme pelastuvat.
Meillehän se tietysti on enää yksi ja lysti.
H.
- mimmimum-..mi
Tänään on Yk maailman nälkäpäivä....viimevuonna nälkäpäivä keräys tuotti 2,4 miljoonaa SPR -keräysaikana... Olen tullut vähän epäileväiseksi näihin kaikkiin keräyksiin...että menevätkö niistä rahoista oikeisiin kohteisiin ja tarpeisiin edes kohtalaisesti...niin paljon on väärinkäytöksiä ilmennyt monissa hyväntekeväisyys järjestöissä ...Toivottavaahan se olisi.
Johan sen terve maalaisjärkikin sanoo, ettei niille nälkäisille lapsille rahaa syötetä niinkuin säästöpossuille.
Laittaisivat ruokakeräyksen pystyyn, niin johan voisin kipaista kaupasta kaurahiutaletta, hernekeittopurkkia ... lähetetäväksi kaukomaitten nälkäisille lapsille. Kuitin haluaisin nähdä, että ne myös on postitettu sinne minne pitikin.
- sammppa
miehet on idiootteja, tuhoovat maita ja ihmisiä
- ö-Öö
Humanitaarinen apu...
Vois niinkuin joku tehdä ker4äyksen, etä joissain tapauksissa maihin, joissa lapsilla nälänhätä, muuta kärsimystä, toimitettaisiin ehkäisyvälineitä lasten kärsimysten vähentämiseksi.
Kuulostaa ehkä rajulta, mä hunkin kans joskus samaakin mieltä tavallaan. Hittoako se mulle kuuluu, jos jollain menee kehnosti ja tappavat toisiaan. Pääasia, mulla menee ok. Miks mun pitäis törkätä fyffeä koillekkin, jotta mulla itellä ois vähempi? Lähinnä hyvä uutinen, koska maapallo tekee itsemurhaa ihmisen holtittoman lisääntymisen vuoksi.
http://www.worldometers.info/fi/
Joojoo, kaikki kilvan paheksumaan tosiasioita.....
=DW=- Pätäkkää-pannuun
Suomi on suomi ja täältä ei irtoa kuin humalatäristä apua.
Jakakaamme alkoholigeenimme. Niitä on meillä jokaisella. - mimmimum-..mi
Jossakin yhteydessä joskus kirjoitin täällä..että tiedän nuoren miehen lääketehtaalta joka valmistaa päivät pitkät ehkäisykapseleita muunmuassa...niitä menee Afrikkaan n.27miljoonaa naista on päässyt tämän ehkäisyn piiriin....joku säätiö rahoittaa... on suuri työllistäjä meillä.. Tämänkaltaista toimintaa lisää...
- Tämäontosi
Juuri "Ööööööööön"-laisten länsimaisten tyyppien, jollei ihan syy, niin asenne joka on suoraan pimeästä paikasta kotoisin, on se, että maailmassa on olemassa lapsia vielä vuonna 2018, jotka kärsivät nälkää. N Ä L K Ä Ä !
Kun jotkut kuvittelevat olevansa niiin paljon muita parempia - ja millä kriteereillä! - että heidän ei tarvitse edes välittää. "Maapallo tekee itsemurhaa" siitä syystä, että on liian paljon laillasi ajattelevia hyypiöitä.
Missä naisen asema on alistettu, siellä on sotaa ja kurjuutta.
SPR on menettänyt ihmisten luottamusta, jatkuvasti tulee tietoa väärinkäytöksistä.
Johtajat nauttivat korkeaa palkkaa, sekään ei riitä, pitää ottaa vielä näiltä tarvitsevilta.- örvis-guud-man
"Meillä on kirppuja luteita täitä
seassa lapsia ja mamujen päitä,
kauhua naurua jatkuvaa
olet maanme armahin syntymä maa......." - Bengalitikku
Mies. Entä kävisikö yksikön adessiivi suffiksilla?
- örvis-guud-man
Bengalitikku kirjoitti:
Mies. Entä kävisikö yksikön adessiivi suffiksilla?
Kävisi suklaa suffeli Adelen kappaletta kuunnellen.
No, esimerkiksi. - Bengalitikku
Tuli nimittäin yhden teen virhe. Ja tottakai hymyilytti. Jos tämä olisi asetus, laki tai kaupungin järjestyssäännöissä tuo ajatusvirheeni. Muunsin yksikköön.
- Sitä.vain
SPR en tiedä mutta PR on historiansa aikana tehdyt valtavan upeaa avustustyötä.
Jossain Myamarin miljoona pakolaisena maailman köyhimmässä maassa, ei se meistä tunnu.. - Sairaalloista
Ne lienevät maita, joissa lukutaito on alhainen. Ts. kaikkia ihmisiä ei haluta opettaa lukemaan, jotta heitä voi manipuloida jonkun kipeän mielen mukaan kuka tahansa. Joko mieäs tai valtiovalta tai uskonnolliset piirit. Tämä asiain laita on suoraan persheestä varsinkin, kun ajattelee mitä vuotta jo elämme ja mitä kaikkea kehitystä muualla maailmassa tapahtuu. Liiankin kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1824290
- 341584
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi401500Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen251484Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,201375- 1121306
Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381187Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun301180- 191139
Sulla on uskomaton luonne
Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s441038