Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kuuntelin+eilen+telkusta+ohjelmaa+vaihtoehto+hoidoista.+Ne+ovat+myös+uskon+asioita,+joku+vaihtehtoprofeetta+painotti+uskon+merkitystä,+jos+ei+usko+hoitoihin,+ei+parane.+
Myös+uskovaiset+"parantavat"rukouksen+voimalla.+koskaan+ei+ole+ollut+todellista+ihmettä,+kuten+joskus+sanonkin,+jos+kasvaa+uusi+raaja+menetetyn+tilalle+tai+uudet+hampaat+mummoille+alan+tosissani+uskoa.+
Ihmisen+mieli+on+arvoituksellinen,+sillä+voi+olla+rarantavaa+voimaa,+se+on+todettu+asia.
16.10.2018 09:52
En+ajatellut+ketä+tai+mitä+rukoilin,+pyysin+että+poikamme+paranee+rukoilin+polvillani.+Uskon+että+mielessä+oli+lapsuudessa+opittu+rukoilu,+Jumala+oli+silloin+pelottava+rankaisi+pienimmästäkin,+armoa+ei+antanut+syntisille+kuin+harvoille+ja+valituille.
Uskontoja+on+varmaan+tuhansia,+niissäkin+monia+ala-osastoja+kun+ovat+niin+erimielisiä.+Aivan+kaikki+ovat+vankasti+sitä+mieltä+että+juuri+he+ovat+löytäneet+ainoan+oikean+uskon.+He+pelastuvat,+muille+käyköön+kuinka+käy.
16.10.2018 09:39
Aina+on+ollut+ilmastossa+suuria+mullistuksia.+Ne+ovat+tulleet+ja+menneet+ilman+ihmisen+panosta.+
Uskon+että+ihminen+nopeuttaa+ilmastonmuutosta,+me+täällä+olemme+häviävän+pieni+osa+ihmiskuntaa,+ei+paljon+auta+jos+me+täällä+lopetamme+mökin+lämmittämisen+puilla+tai+autoilun+ym.....+jos+muualla+eivät+ole+moksiskaan.+
Mummojen+ulkohuussi+oli+yhteen+aikaan+hampaissa,+en+usko+että+ne+kovin+pahasti+saastuttivat+ympäristöä+verrattuna+johonkin+muuhun.+
Ymmärrän+toki+että+järven+rannalle+ei+pidä+ulkohuussia+tehdä+kenenkään.
15.10.2018 19:45
Vaikka+en+ole+uskovainen+niin+kyllä+olen+rukoillut.
Kun+sain+tietää+poikamme+sairastuneen+syöpään+turvauduin+rukoukseenkin.+
Ei+se+auttanut,+mutta+ehkä+vähän+rauhoitti+minua,+olin+sentään+yrittänyt+kaikkeni.
15.10.2018 19:37
Ei+minun+rahojeni+puuttumista+pankki+varmaan+edes+huomaisi.+
Kassakaappi+on+vähän+arveluttava,+kokoa+ajan+peloittaisi+että+joku+ryöstää+vaivalla+säästetyt+euroni.+
Kyllä+pankkitilejäkin+hakkeroidaan,+ei+kai+pomminvarmaa+paikkaa+ole.
15.10.2018 18:56
Nipukoista+ja+nänneistä+en+tiedä.+Pitäisi+pyytää+kaveri+mittailemaan.+Ihmettelisi+varmaan+mitä+sillä+tiedolla+tekisin.
On+monta+asiaa+jotka+tiedän+vaikka+ikinä+ei+siitä+ole+mitään+hyötyä+ollut.+Paitsi+ristikkoja+ratkaistessa+ja+netin+visailuja+täyttäessä.+
Olin+lapsena+ja+nuorenpana+hyvin+kiinnostunut+avaruudesta,+luin+kaikki+tähdistä+ja+mustista+aukoista++ym..+minkä+käsiini+sain.+
Olen+tullut+siihen+tulokseen+että+tietomme+näistäkin+on+alkeellista+ihan+alkutekijöissään.
15.10.2018 11:51
Talletuskorko+on+olematon,+ihan+sama+vaikka+nostaisi+kotiin+kassakaappiin.+
En+ole+välittänyt+pienestä+korosta,+jonkin+verran+olen+sijoittanut+rahastoihin+ja+osakkeisiin,+niistä+saa+vähän+enemmän+tuottoa.+
En+säästele+nykyisin,+entisiin+ei+ole+tarvinnut+koskea,++pitäisi+alkaa+tuhlaamaan+kun+ei+tiedä+miten+kauan+täällä+ollaan.+Ei+vain+osaa+tuhlailua+kun+on+ikänsä+ollut+tarkka+taloudenpitäjä.
Matkustelu+ei+kiinnosta,+kotona+on+kaikkea+mitä+tarvitsen,+miksi+lähtisin+hankalampiin+olosuhteisiin+ja+rasittaville+lentomatkoille.+
Olen+reissunnut+tarpeeksi,+ainakin+nyt+tuntuu+siltä,+voihan+mieli+muuttua.
15.10.2018 11:45
Päivällä+pitkä+pyörälenkki+sähkärillä.+Sitten+harjoittelin+käyttämään+lahjaksi+saamaani+lehtipuhallinta,+ainakin+äänestä+päätellen+on+tehokas.+
Illalla+kuuntelen+äänikirjaa,+Harri+Nykäsen+dekkari+on+menossa.+
Jäädään+kahden+kissan+kans+taas+kun+kaverin+pitää+ajella+kotiinsa,+aamuvuoroon+töihin.+
Kuuntelen+tässä+kirjoitellessani+Posse+nimistä+ohjelmaa,+mielestäni+on+aikuisten+katsojien+ali-arvioimista.
14.10.2018 18:43
Anteeksi++:)+Tiesin+etukäteen+että+hätistelet+pois+kun+olen+apina+hevosen+sijaan.+
Kokeilin+vain+kuinka+vastaat,+aika+taisi+käydä+pitkäksi.
14.10.2018 10:02
Eikö+sitä+muututa+lapseksi+jälleen+jossain+vaiheessa+mikäli+saa+elää+vanhaksi.+
Ei+kai+silloin+nämä+palstat+enää+kiinnosta.
13.10.2018 18:30
Olen+apina+kiinalaisessa+horoskoopissa.+Leijona+tässä+länsimaisessa,+vai+mistä+lienee+alkuunsa+meille+kulkeutunut.+
En+ole+heppahullu,+pelkään+hevosia+kun+lapsena+jouduin+koulumatkalla+kulkemaan+sydän+sykkyrällä+hevosaitauksen+läpi.+Kerran+kiipesin+puuhun+hevosta+karkuun.
13.10.2018 17:08
Käytiin+isommassa+kaupungissa,+en+tykkää+haravoimisesta+eikä+kaverikaan.+Osti+minulle+lahjaksi+lehtipuhaltimen,+ainakin+ääntä+lähtee,+tehosta+en+ole+niinkään+varma,+ehkä+haravoiminen+olisi+nopeampaa.+
En+olisi+itse+saanut+sitä+edes+toimimaan,+kaikki+on+nykyisin+koottava+itse.
Uutuuden+vihätyksen+avulla+saadaan+ainkin+tämän+syksyn+lehdet+puhallettua+näkymättömiin.
13.10.2018 16:46
Minä+katsoin+eilen+tämän+Sannikka&Ukkola+ohjelman,+pitää+sanoa+että+oli+ihan+erilainen,+tykkäsin.+Jippu+kertoi+mielenterveysongelmistaan,+minua+ainakin+kosketti.
13.10.2018 16:28
Lisään+vielä+omaishoitajuudesta,+en+minäkään+enää+alkaisi.+En+ole+työelämässä+joutunut+koskaan+niin+koville+kuin+omaishoitajana.
12.10.2018 19:02
Jos+minulta+leipä+loppuu+en+myöskään+joudu+pulaan.+Teen+leipää+tai+sämpylöitä+itse.+Tulee+edulliseksi+ja+ovat+helppoja+ja+nopeita+tehdä.
12.10.2018 19:00
Välillä+hän+kirjoittaa+ihan+asiallisesti.+
Sitten+taas+on+kuin+toinen+ihminen.+Suomalaiset+ovat+nollia+ja+tyhmiä.+
Lieneeköhän+alkoholilla+osuutta+asiaan.
12.10.2018 12:46
Luokallani+oli+Elisa+niminen+tyttö,+olisin+halunnut+nimekseni+saman.+Kyllä+profeetta+Elisa+on+raamatussa.
12.10.2018 09:53
Dna-testin+teetätin+äskettäin,+joten+tiedonhaluni+on+tyydytetty.++:)+En+tunne+ketään+jonka+nimi+olisi+DNA+tai+MOI+tai+TELIA.+
Hölmöä+ottaa+hieno+naisen+nimi+operaattorille.
11.10.2018 19:50
Katsos+kummaa,+vaikka+Elisa+on+tuttu+merkki+en+silti+yhdistänyt+sitä+etunimeesi.
11.10.2018 16:34
1eero.+
Minä+olen+tullut+samanlaiseksi,+en+tahdo+jaksaa+vieraita+kuin+vähän+aikaa.+
Tämä+kaveri+joka+käy+vapaillaan+on+onneksi+aika+samanlainen,+ei+analysoida+asoita+puhki,+annetaan+toistemme+olla+aika+paljon+rauhassa.+Kummallakin+on+omat+hommansa,+hän+on+innokas+ravimies,+menee+paljon+aikaa+hevos-sivuilla.+
Minua+kiinnostaa+keittiöhommat+mikä+ei+varmaan+ole+hänenkään+mielestä+huono+asia.+Tykkään+kuunnella+äänikirjoja+rentona+silmät+kiinni.
11.10.2018 16:32
25 / 165