Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Siinä+olet+oikeassa.+Tulee+siirretyä+aloittamista+vaikka+ihan+nopsasti+työ+sujuu+kun+alkuun+pääsee.+
Kun+on+puhtaat+ikkunat+niin+kyllä+se+vaikuttaa+viihtyvyyteen.+
Minäkin+otan+pölyhuiskan+tai+kostean+liinan+jos+näen+jossain+pölyä,+siinä+ohimennen+ne+lähtee.+
Sama+on+vessan+kanssa,+laitan+pyttyyn+vessan+pesuainetta+päivittäin+ja+pyöräytän+harjalla.+Siinä+samalla+katson+lavuaarin+ja+peilin,+suihkautan+jotain+pesuainetta+ja+pyyhkäisen,+lattiat+ym+tarpeen+mukaan.+Ei+mene+kuin+pari+minuuttia.
Siivouspäivää+ei+minulla+ole+ollut+aikoihin.
26.09.2018 16:08
Minulla+on+kylillä+kaikissa+ikkunoissa+sälekaihtimet.+Pyyhin+niitä+kun+näyttää+olevan+tarvetta.+
Pitäisi+taas+pestä+ikkunat+ennenkuin+pakkaset+tulee.+Ei+yhtään+huvittaisi.+
En+yleensäkään+siivoa+turhaan,+vasta+sitten+kun+oikeasti+on+pölyä+tai+jokin+kohta+kaipaa+kohentamista.+
Samanlaista+minulla+on+sellaisilla+jotka+siivoavat+jatkuvasti,+en+ota+stressiä+asiasta.
26.09.2018 11:18
On+totta+että+Kiira+on+ollut+esimerkki+maito-tai+Eloveenatytöstä.+
En+kovin+paheksuisi+että+on+kauneudestaan+jotain+hyötynytkin.+
Itse+en+olisi+osannut+käyttää+hyväkseni+jos+joku+olisi+tarjonnut+vaikkapa+kallista+autoa,+nuoruudessa+varsinkin+olin+niin+ehdoton+rakkaudessani.+Eipä+silti+että+kukaan+olisi+mitään+kalliarvoista+edes+tarjonnut.+
Nyt+kyllä+auto+kelpaisi+mutta+olen+varma+että+itse+on+ostettava+jos+entinen+hajoaa+:)
25.09.2018 19:09
Lyhytnäköistä+on+moittia+ihmisiä+siitä+että+ovat+eläneet+yli+kuuskymppisiksi.+
Tunsin+erään+joka+sanoi+että+inhoaa+vanhoja+ihmisiä,+taisi+pelätä+omaa+vanhenemistaan.+
Nyt+hän+täyttää+ensi+kuussa+70v,+ei+kai+sentään+inhoa+itseään.+
Jos+elää+pitkään+tulee+vanhaksi,+olisiko+parempi+kuolla+nuorena?
24.09.2018 16:35
Kuulin+paljonkin+ihmeparantumisista+kun+olin+lapsi.+Vanhempani+olivat+helluntailaisia.
Erään+ukkelin+auto+oli+pysähtynyt+metsätielle+asumattoman+korpeen,+oli+lähtenyt+käyntiin+rukouksen+voimalla.
Kaikki+ihmeet+olivat+sellaisia+että+niitä+oli+vaikea+todistaa+ihmeeksi.+Jotkin+mahanpurut+ym..+voivat+parantua+itsestään.
Sitten+uskoisin+jos+joku+saisi+uudet+hampaat+menetettyjen+tilalle+tai+kasvaisi+uusi+raaja+amputoidun+raajan+paikalle.
24.09.2018 14:22
Ajoin+äsken+sähkärillä+toistakymmentä+kilometriä.
Välillä+oli+kova+vastatuuli+mutta+ei+haitannut,+sataa+ripsauttikin+vähän.+Tuulen+pitäisi+olla+täällä+Itä-Suomessa+vähän+myöhemmin.+
Laitoin+saunan+lämpiämään,+se+on+helppoa+täällä+kylillä,+vääntää+vain+nupista.
22.09.2018 17:24
Kyllä+normaalin+ihmisen+pitäisi+pärjätä+lapsen+kanssa,+vai+hankkikohan++lapsen+ajattelematta+tarpeeksi+pitkälle.+
Vaikka+sain+lapset+hyvin+nuorena,+en+hermostunut+heihin+vaikka+apua+ei+tullut+mistään.+Mieskin+oli+kiinni+urheilussa.+
Kai+joskus+teki+mieli+ikäisteni+rientoihin+ja+haikealta+tuntui.+Olen+ehtinyt+elää+kun+sain+lapset+aikuiseksi.+
Tulihan+12-vuoden+miehen+omaishoitokin+lisäksi,+yksin+senkin+hoidin.+En+kadu+vaikka+tekisin+toisin+jos+joutuisin+samaan+tilanteeseen.+
Tämä+Jani+on+tottunut+pärjäämään+hyvällä+supliikilla+ja+puhetta+on+ollut+enemmän+kuin+tekoja.+Kun+kaikki+ei+sujukaan+hänen+mielensä+mukaan+pitää+ottaa+sairaslomaa.
Ei+kuitenkaan+estänyt+tekemästä+sellaista+mistä+tienasi+hyvin+kansanedustajan+palkan+lisäksi.+Oikeasti+masentunut+ei+lähde+luennoimaan.
21.09.2018 22:15
Mitä+Jani+Toivola+sanoo+Rock-konsertissa:+"Soittakaa+taksi+".
21.09.2018 21:37
Kyllä+koot+pitävät+hyvin+paikkansa,+ainakin+minun+kohdallani.+
Materiaalit+halvemmissa+vaatteissa+ovat+halpoja+ja+sen+huomaa.
Kannatta+katsella+monenlaisia,+en+yleensä+katso+hintaa+jos+tarvitsen+jotain,+ostan+minkä+haluan,+mielestäni+Klingel+on+aika+edullinen+hintatasoltaan+ihan+yleisesti.
21.09.2018 10:00
Tästä+on+tullut+hallituskysymys,+itse+asia+ei+ole+niin+tärkeä+monenkaan+mielestä.+
Varmaan+Sipilä+ja+kumppanit+tekevät+kaikkensa+että+Soini+saa+pitää+pallinsa.+:)
21.09.2018 09:16
Kauneus+on+katsojan+silmissä.+
Ei+kai+ulkomuodolla+ole+mitään+tekemistä+sen+kanssa+jos+haluaa+istua+raskaan+työpäivän+jälkeen.+
Eikö+busseissa+ole+liikuntarajoitteisille+varatut+paikat?
21.09.2018 09:12
Puhdas+ja+raikkaalta+tuoksuva+on+paras.
On+hajuvesiä+useamman+laisia,+aika+hintaviakin,+en+käytä+niitä,+ovat+koristeena+kampauspöydällä.
20.09.2018 19:49
Tilaan+aika+paljon+Klingeliltä,+sieltä+on+löytynyt+tyyliini+sopivia+vaatteita.+
Maksan+mukana+tulevalla+laskulla.+
Jos+en+ole+tyytyväinen+palautan+tuotteen+enkä+maksa.
20.09.2018 19:18
Tänään+ajelin+sähköpyörällä+hautausmaalle,+ilma+karkasi+kumista+ja+matkaa+kotiin+oli+ainakin+viisi+km.+Ilon+aihe+oli+että+tapasin+siellä+pariskunnan+joka+oli+pakettiautolla+liikkeellä,+pääsin+heidän+kyydissään+kotiin.
Sitten+keitin+marjapuuroa,+lisäksi+tein+ylivuotisista+vadelmista+marjapiirakan+ja+nyhtöpullaa+netistä+ottamallani+reseptillä.+Se+on+nyt+uunissa+saa+nähdä+mitä+tulee.
19.09.2018 17:49
Kun+aborttia+ei+vielä+saanut,+laittomia+abortteja+tehtiin+yhtä+paljon+kuin+nyt+laillisia,++vaikka+äiti+joutui+usein+hengenvaaraan.+Silloin+ei+ollut+varmaa+ehkäisyä+joten+ei+toivottuja+raskauksia+oli+paljon.
Jos+joku+ei+halua+synnyttää,+hän+hankkii+abortin+sieltä+mistä+sen+saa.+Jos+abortti+tulee+kielletyksi+yhteiskunnalle+tulee+kuluja+laittomien+aborttien+jälkiseurausten+paikkaamisessa+eikä+abortit+vähene+kuin+tekopyhien+vastustajien+mielissä.+
Ehkäisyyn+kannattaisi+panostaa,+ei+abortti+ole+kenekään+mielestä+miellyttävä+toimenpide.
19.09.2018 15:39
Jos+sinä+hyväksyt+ketkuilun+ja+porsaanreikien+käyttämisen+verorahoilla+omaksi+hyödykseen+niin+oma+asiasi.
Tämä+henkilö+ei+osaa+hoitaa+talouttaan+kunnolla,+on+ulosotto+velkaa+vaikka+ylimääräiset+tulotkin+ovat+jo+tuosta+asunnosta+enemmän+kuin+monella+eläke+kuukaudessa.+
Laissa+näiden+etuisuuksien+käyttämiseen+on+ison+sian+mentäviä+porsaanreikiä.+Jokaisen+edustajan+omantunnon+kysymys+on,+kuinka+niitä+hyödyntää.
19.09.2018 11:08
Hän+unohtui+minulta.
16.09.2018 21:32
Pyöräily+sopii+hyvin+ainakin+minulle.+Aina+kun+kelit+sallii+hurjastelen+sähköpyörällä+pitkiä+matkoja.+Vaikka+on+sähkäavusteinen+joutuu+myös+polkemaan+joten+liikettäkin+tulee.+Poljen+kuntopyörällä+sateella+ja+talvella+ainakin+puoli+tuntia+päivässä,+katson+samalla+telkkaria.+
Kaikenlaisia+kuntoiluvempaimia+on,+pyöräilyn+lisäksi+niitä+tulee+harvemmin+käytettyä.+Mielestäni+pitää+harrastaa+sellaista+liikuntaa+mistä+pitää,+ei+kyllästy+ja+nauttii+ihan+toisin+kuin+sellaisesta+jota+harrastaa+pakkopullana.
16.09.2018 21:27
Kyllä+välillä+väsyttää.+Ei+ole+mitään+syytäkään+väsymykseen,+on+vain+huonompi+päivä.+Uni+jää+joskus+katkonaiseksi,+sekin+voi+vaikuttaa.+On+levottomat+jalat,+joskus+poljen+kuntopyörää+aamuyöllä+kolmen+maissa,+se+auttaa+jalkoihin+mutta+piristyn+muuten+niin+että+ei+enää+nukuta.+
Ei+koskaan+niin+paljon+väsytä+ettenkö+touhuaisi+kaikenlaista+kotona.+Leivon,+silitän,+korjan+vaatteita+ja+siivoankin+jos+näyttää+olevan+tarvetta.+
Mansikkamaan+laajentaminen+on+jäänyt+kun+flunssakin+on+iskenyt+ja+vettä+satanut+melkein+koko+ajan.+
Minun+on+vaikea+hyväksyä+että+väsyttää,+usein+laitan+sen+laiskuuden+piikkiin+itselläni+vaikka+ei+aina+pitäisi+paikkaansa.
16.09.2018 21:21
Kunhan+ei+ole+Jetro,++Sami,+Janne+tai+Vappu.+
En+katso+ohjelmaa+jos+nuo+miehet+ovat+juontajina,+Vapunkin+naama+on+kulunut.
16.09.2018 19:05
29 / 165