Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Pärjään+hyvin+älykännykkäni+kanssa,+näppäimet+ovat+turhan+pienet,+tulee+paljon+kirjoitusvirheitä.
16.09.2018 18:25
Hyvästä+liitosta+ei+kukaan+lähde+mihinkään.
Jos+lähtee+kannattaa+miettiä+missä+oli+vika.+
Hullua+olisi+lähteä+jos+elää+hyvää+elämää+puolison+kanssa+joka+on+myös+paras+ystävä+ja+sielunkumppani.
Vaikka+olisikin+välillä+riitoja+niin+ne+sovitaan+jos+liitto+katsotaan+sen+arvoiseksi+että+kannattaa+jatkaa.
Ei+minulle+mene+jakeluun+että+syytetään+naista+että+on+houkutellut+miehen+uskottomuuteen.+Onko+mies+tahdoton+sätkynukke+joka+on+kaikkien+vietävissä.+
Liitto+voi+jatkua+monesta+muustakin+syystä+kuin+rakkaudesta.+Taloudellisia+seikkoja+ei+kannata+väheksyä,+halutaan+myös+pitää+tuttu+ja+turvallinen+elämä+vaikka+ei+niin+auvoista+olisikaan.+
Voi+olla+myös+liittoja+joissa+uskottomuus+hyväksytään+puolin+ja+toisin+kunhan+kulissit+pysyvät+pystyssä.
16.09.2018 18:23
Ei+kai+elämässäni+ole+paheeksi+kutsuttavaa.+
Jos+tykkää+jostain+asiasta+niin+siitä+vain,+näillä+kymmenillä+kannattaa+elää+kuten+haluaa.+
Jos+joku+tykkää+naukkailla+tai+savustaa+keuhkojaan+niin+miksikäs+ei,+kukaan+ei+selviä+hengissä.+
Paheeni+on+pullan+mussuttaminen,+eilenkin+leivoin+korvapuusteja,+kaverikin+tykkäsi.+Onneksi+pystyn+hillitsemään+itseni+jos+paino+alkaa+kovasti+nousta.+Jäätelö+on+toinen+paheeni,+nykyisin+olen+syönyt+joka+päivä+tuutin+tai+pari,+aion+lopettaa+senkin+paheen,+ainakin+vähäksi+aikaa.
Kaikki+arvot+on+hyviä,+kävin+kokeissa+äskettäin.
16.09.2018 17:17
Onneksi+en+tarvitse+lainaa.+Asuntolainaa+oli+silloin+kun+lapset+opiskelivat+ja+kulut+olivat+paljon+suuremmat,+korko+oli+silloin+toistakymmentä+prosenttia,+nythän+lainan+korot+taitaa+olla+alhaiset,+jostain+luin+että+voivat+nousta.+
Voin+elää+sellaista+elämää+kun+haluan,+olen+siitä+hyvin+kiitollinen.+Vaikka+itse+kehunkin,+pystyn+käyttämään+rahaa+oikein,+jää+säästöönkin+eläkkeestä+jos+haluan.+En+osaa+tuhlata+turhuuteen+kun+en+ole+oppinut+sellaista+elämäntyyliä.+
Matkustelukin+on+jäänyt,+koti+tuntuu+parhaalta+paikalta.+Lähden+reissuun+jos+alkaa+tehdä+mieli.+Matkustelin+paljon+yhteen+aikaan,+jotekin+siitä+meni+maku.
On+mukava+mennä+kauppaan+kun+ei+tarvitse+venyttää+pennejä,+taidan+silti+harrastaa+sitäkin+vanhasta+tottumuksesta.
16.09.2018 17:09
Hän+ei+ollut+kypsä+vaativaan+pestiin.
On+tehnyt+niin+paljon+virheitä+että+en+ihmettele+vaikka+uupuu+pyörityksessä+mihin+on+joutunut.+Jospa+oppii+jotain.
14.09.2018 22:34
Eipä+seksi+ole+päällimmäisenä+mielessä,+sitä+silti+aliarvioimatta.
Jos+joku+haluaa+"panna+meneen"+on+oma+asiansa,+eipä+kiinnosta+yhtään.
14.09.2018 09:56
Joku+uusi+jonka+kasvot+eivät+ole+joka+ohjelmassa.
13.09.2018 18:09
Ollessani+14-vuotiaana+lapsenlikkana+kesäloman+aikaan+talon+herra+kähmi+aina+kun+vaimon+silmä+vältti,+lisäksi+naapurin+ukkelikin+yritti+samaa.+Molemmat+on+jo+kuolleet.
En+osannut+sitä+hirveän+pahana+pitää,+vaikka+en+tykännytkään,+onneksi+se+oli+vain+koskettelua,+ei+mitäään+pussailua+tai+riisumista.+Yritin+välttää+tilanteita+etten+joudu+kahden+näiden+miesten+kanssa.
Ei+siitä+traumoja+tullut.+Uskon+että+tuollainen+oli,+ja+on+vieläkin+aika+yleistä.+En+tietenkään+pidä+suotavana+tuollaista+käytöstä,+lähes+kaikki+jäävät+piiloon+kun+asioista+ei+puhuta,+se+hävettikin+niin+paljon+että+oli+hiljaa.
Olin+unohtanut+koko+jutun,+nyt+tuli+mieleen+kun+tämä+ahdistelu+on+ollut+tapetilla.
13.09.2018 09:18
Mikäpä+on+loispummina+elellessä.+Joko+ö-ö+olet+päässyt+tähän+etuoikeutettujen+joukkoon?
12.09.2018 14:20
Jo+nimikin+kertoo+että+ei+kannata+katsoa.
On+alettu+temppuilla+naimisiin+menollakin.+En+tiedä+vihkiväkö+vielä+kirkossa+kun+en+ole+katsonut,+just+äsken+luin+iltapäivälehdestä+jutun+ohjelmasta.
Pitää+olla+huomion+ja+julkisuudenkipeä+jos+menee+moiseen+ohjelmaan.
12.09.2018 10:34
Olen+välillä+lapsenmielinen,+se+on+mukavaa.+Osaan+olla+aikuinenkin,+elämä+on+opettanut.
12.09.2018 10:30
Halaan+aika+usein.+Tuttuja,+miehiä+ja+naisia+jos+harvoin+nähdään.+Myös+veljiäni,+en+niitä+joita+tapaan+usein.
Halipulaa+en+ole+kokenut,+kaveri+halaa+ja+kertoo+että+rakastaa,+se+lämmittää+sydäntä.
11.09.2018 18:39
Ihminen+on+ihminen,+kertoo+enemmän+puhujastaan+kuin+kohteesta+jos+ihmistä+nimittää+roskaksi.
Ei+me+olla+huono-osaisia,+nautitaan+ansaitsemaamme+eläkettä+ja+pärjätään+omillamme.+Jos+joku+ei+pärjää+niin+ei+hänestä+roskaa+tule,+mistä+kukaan+voi+tietää+mikä+on+aiheuttanut+huono-osaisuuden.+
Pitää+olla+huono+itsetunto+jos+nimittelee+muita+että+tuntisi+olevansa+yläpuolella.+
On+minuakin+haukuttu,+en+ole+välittänyt+pätkääkään,+jatkanut+vain+valitsemallani+tiellä+ja+hyvin+olen+pärjännyt.
11.09.2018 11:26
En+minäkään+halua+edes+kuulla+töihin+menosta++:D.
Käyn+usein+lukemassa+70++palstaa,+ihan+asiallinen.+Luen+myös+50++palstaa,+heistä+huomaa+että+on+vielä+ruuhkavuodet+menossa.+
Yli+kuusikymppiset+alkavat+enimmäkseen+olla+kypsiä+työssäkämiseen,+on+poikkeuksiakin.+
Itse+lopetin+lapsen+teon+tasan+kaksikymppisenä+joten+jälkikasvukin+alkaa+olla+iäkästä.
10.09.2018 20:31
Mitenkä+sinä+eksyit+tänne,+oliko+tilapäinen+mielenhäiriö?+
Jos+tänne+eksyy+on+idiootti,+paitsi+nimim.+"vaihdanParempaan".+
Tämä+on+vapaa+maa+ja+palsta+on+avoin,+tänne+saa+eksyä+tai+olla+eksymättä.
10.09.2018 20:23
Olen+samaa+mieltä+kuin+Paloma,+kaikki+yli+kuusikymppiset+samalle+palstalle.
Moni+kuusikymmentä+täyttänyt+voi+olla+seniilimpi+kuin+virkeä+kahdeksankymppinen.+
Minun+ikäni+ei+kuulu+kenellekään,+pidän+sen+omana+tietonani+yksitysasianani+,+eikä+ikäänsä+tarvitse+muidenkaan+julistaa,+oli+sitten+50v+tai+100v.
10.09.2018 19:21
Telkkariin+tulee+tämä+kanava+automaattisesti+kanavahaun+yhteydessä.+
Eilen+seurasin+ruotsin+vaaleja+aika+myöhään.+Selatessa+kanvia+tuli+myös+tämä+aikuisviihdekanava+näkyviin.+siinä+oli+kaksi+naista+ja+yksi+mies.+
Katsoin+vähän+aikaa,+suoraan+sanoen+oli+pitkäveteistä.
10.09.2018 11:04
"traumatjääneet"+
Luin+ajatuksella+viestisi,+joissakin+kohdissa+tunnistin+itseni+vaikka+tulinkin+äidiksi+hyvin+nuorena.+
Hienoa+että+olet+löytänyt+hyvän+kumppanin,+se+on+todella+arvokas+asia.
Kyllä+lapsuuden+ja+nuoruuden+traumoja+joutuu+työstämään+kohtuuttoman+kauan+lyhyestä+elämästään.+
Elän+nyt+elämäni+parasta+aikaa,+toivon+samaa+sinullekin.
09.09.2018 14:48
Minulle+ihan+sama+kuka+voittaa.+Yleensä+oppositio+voittaa+vaalit+aina,+ainakin+lisää+kannatustaan.+Vallassa+oleva+puolue+on+lähes+aina+tuottanut+pettymyksen.+Niin+on+ainakin+meillä+ollut.
09.09.2018 13:10
Kahvimukiin+kiintyy,+minulla+on+vakio+muki+mökillä+ja+kotona,+ovat+samanlaisia.+
Jos+nämä+rikkoontuvat+pitää+etsiä+tilalle+samanlaiset.+Kahvi+ei+maistu+samalta+vieraassa+mukissa.
08.09.2018 16:35
30 / 165