Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201808232201155247_vd.shtml
On+muuallakin+otettu+epäilyt+vakavasti.+Katsovat+sentään+ensin+kuinka+juttu+etenee+tutkimuksissa.+Hänet+on+toistaiseksi+poistettu+esiintyjistä.
23.08.2018 14:01
En+tiedä+mitä+uskoa.+Viimeiseen+asti+Jari+kielsi+myös+huumeiden+käytön,+pakon+edessä+alkoi+tunnustamaan.+
Tuntuu+vähän+ihmeelliseltä+että+ihan+tuulesta+temmattuja+juttuja+uskalletaan+päästää++liikkeelle.+Tällainen+leimaa+ihmisen+loppu+elämäkseen+vaikka+olisikin+syytön.
23.08.2018 09:54
Ensin+ajattelin,+mitähän+vielä.+Mutta+ei+kai+tuon+alemmaksi+voi+enää+vajota.
22.08.2018 22:45
Voi+olla+että+vävy+on+katsonut+vain+kuinka+lyhyt+matka+Floridasta+on+Kuubaan.
Ajatellut+että+siellä+voisi+olla+mukava+piipahtaa.
Pitää+ottaa+puheeksi+kun+ollaan+yhteyksissä,+asuvat+Helsingissä.
22.08.2018 19:23
Minä+kyllä+ottaisin+selvää+mistä+haju+tuli.+Parempi+katsoa+kuin+katua.
22.08.2018 18:55
Ei+lasta+saa+kiusata+vaikka+vanhemmat+ovat+väärin+koulutettuja.+
Nämä+"oikein+opiskelleiden"+lapsetko+saavat+kiusata+jos+köyhemmällä+on+vääränlaiset+housut.+
Kerttu+on+sievä+tyttö,+uumaakin+ihan+riittävästi.+Heta-Leena+on+kärttyisen+näköinen.
22.08.2018 18:51
En+tiedä+lennoista.+Vävy+ja+tytär+on+niitä+hommailleet.+
En+ole+kovin+innostunut+lähtemään,+on+tässä+vielä+aikaa+harkita.
22.08.2018 17:16
Ikääntyminen+on+tuonut+kodin+aina+vain+rakkaammaksi.+Olen+saanut+reissuta+ihan+tarpeeksi,+en+kaipaa+ainakaan+pitkiä+lentoja.
Tytär+ja+vävy+kyselivät+lähtisinkö+keväällä+Floridaan,+ovat+nyt+jo+varanneet+sieltä+kokonaisen+talon+kuukaudeksi.+Samalla+reissulla+käytäisiin+Kuubassa.+
Ei+kuulemma+maksaisi+minulle+kuin+lentojen+hinnan,+tietysti+maksaisin+perillä+ruuasta+oman+osuuteni.+
En+luvannut+vielä+mitään+varmaa,+kissallekin+pitäisi+saada+hoitaja+jos+kaveri+ei+ottaisi+sitä.+Hän+ei+ainakaan+pääse+töiltään.+
Kuuba+kiinnostaisi,+en+ole+siellä+käynyt.+Mutta+ne+lennot.
22.08.2018 13:33
85+%oikein++luulin+että+huonompi.+Jos+noita+alkaa+miettimään+ei+olekaan+niin+varma.
22.08.2018 13:18
Pohojanmaalla+olis+sanottu+Rorke.+Siellä+on+aakkosissa+ylimääräinen+kirjain+ree.
22.08.2018 13:11
Minulle+on+virheet+yhdentekeviä,+ten+niitä+itsekin.+Tärkeintä+että+asia+tulee+ymmärretyksi.
Mielestäni+sydämen+sivistys+(huom.+yhdyssana-ko+:)+on+tärkeää.++Toisten+yläpuolella+liitelevät+toisista+vikoja+etsivät+eivät+myöskään+anna+mukavaa+kuvaa+itsestään.+Voisi+hetkeksi+unohtaa+erinomaisuutensa+ja+rentoutua.
22.08.2018 13:09
Tiedän+erään+tuttavan+joka+on+saanut++samanlaista+kohtelua+kuin+linkin+henkilö.
Se+on+ihan+kauheaa,+vaikka+törkyviestejä+poistetaan+niin+heti+tulee+uusia+kahta+kauheampia.+
Itsemurha+on+äärimmäinen+ratkaisu+mihinkään+ongelmaan.+Jos+on+muutenkin+vaikeaa,+voi+törkyviesti+olla+viimeinen+pisara+ja+seuraukset+arvaamattomat.+
En+ymmärrä+ilkeilyä,+kerran+olen+suuttunut+niin+että+olisin+voinut+vaikka+viestitellä+asiattomasti+mutta+onneksi+sain+hillittyä+itseni.+Laitoin+vain+yhden+ilkeän+sähköpostin.+
Minulla+oli+painava+syy+kiukkuun,+nyt+olen++oppinut+suhtautumaan+asiaan+välinpitämättömästi,+aikaa+se+vei.
Uskovaiset+ovat+pahimpia,+he+iskevät+raamatulla+päähän+jos+ei+jokin+asia+miellytä.+
Eivät+tajua+että+kaikille+ei+raamatunlauseet+anna+ohjeita+elämään.
21.08.2018 18:28
Onnea+työpakan+johdosta.
Onnittelen+siitäkin+syystä+että+sinun+on+oltava+hyvässä+kunnossa+jos+jaksat+raskasta+siivoustyötä+tehdä.
Minä+rasitun+jo+asuntoni+siivoamisesta.+Kai+olen+oppinut+eläkkeellä++olemaan+liian+helpolla+kun+mitään+sairautta+ei+ole.
20.08.2018 17:27
Hyvin+helposti+tunteet+kuumenee+varsinkin+jos+on+kyse+perinnönjaosta.+
Meillä+kävi+kohtalaisen+joustavasti+äidin+kuoltua.+
Miehen+kuoleman+jälkeen+maksoin+tyttären+osuuden+pois.
19.08.2018 18:00
En+ole+koskaan+pelannut+kaupoissa+olevia+pelejä.+
Joskus+satunnaisesti+lottoan+tai+Kenoa+50-sentillä.+
Olen+kerran+voittanut+yli+300€+kun+kaveri+teki+minulle+rivin+raviveikkaukseen.
19.08.2018 13:19
En+vastaa+tuntemattomiin+numeroihin+mikäli+en+odota+soittoa+esim.+terkkarilta.+
On+minulla+känny+auki+jos+ei+ole+akku+loppunut+tai+unohtunut+autoon.+
Kaveri+soittaa+pari+kertaa+päivässä,+jos+soittoa+ei+ala+kuulua+kaivan+puhelimen+esiin+ja+lataukseen+tai+menen+autotalliin+katsomaan.+
Olen+hyvin+laiska+puhumaan+puhelimessa,+onneksi+enää+ei+tyttären+ja+kaverin+lisäksi+soita+kuin+veljeni+harvakseltaan.+
Silloin+kun+äiti+ja+mies+olivat+hoitopaikassa+pidin+puhelimen+aina+lähettyvillä,+varsinkin+sitten+kun+heidän+vointinsa+huononi.+
Tyttären+kanssa+lähetellään+enimmäkseen+tekstiviestejä,+ollaan+puhelimen+suhteen+samanlaisia.
19.08.2018 10:40
Minun+pitäisi+siivota+sauna+ja+saunakamari+mökiltä,+kylillä+jo+jynssäsin.
Tämä+projekti+on+ollut+vireillä+koko+kesän,+on+ollut+liian+kuuma,+jospa+nyt+kun+viilenee+saan+viimeinkin+homman+tehtyä+pois.+Ei+se+niin+siivottomalta+näytä+mutta+on+ollut+tapana+tehdä+saunan+suursiivous+kerran+vuodessa.+Olen+ainoastaan++lauteita+pessyt+ja+lakaissut+roskat.
19.08.2018 10:32
Minä+hyppään+yli+jos+joku+alkaa+keljuilemaan.+
Olen+saanut+oman+osani+minäkin,+palsta+on+hyvää+siedätyshoitoa+sellaiselle+joka+ei+ole+tottunut+riitelemään.+
Alkuun+pahastuin,+nykyisin+viis+veisaan.
18.08.2018 12:26
Uskon+olevani+tarpeeksi+rehellinen,+voin+rehellisesti+sanoa+että+valkoiset+valheet+ovat+joskus+paikallaan+ja+kaikkea+ei+pidä+kertoa.
Olen+avoimesti+oma+itseni,+rehellisyys+tekee+elämän+helpoksi+kun+ei+tarvitse+muistella+mitä+on+tullut+puhuneeksi.
16.08.2018 22:41
Minullakin+oli+mahtava+Keskiviikko+ilta.+Tytär+ja+vävy+tulivat+yllätysvierailulle+Helsingistä+.+Istuttiin+ensin+iltaa+meillä,+juttua+riitti,+käväisimme+myös+ravintolassa,+sielläkin+viihdyttiin+hyvin.+Vähän+väsytti+tänään+kun+en+ole+tottunut,+mutta+nautimme+elämästä.+
Hienoa+että+teillä+oli+onnistunut+tapaaminen.
16.08.2018 22:21
34 / 165