Niin, mikä on seuraava aihe?
Vanhat olen lukenut kahteenkin kertaan.
Ja seuraava aihe on...
38
585
Vastaukset
- arvoituksia
Rakastaako hunksi häntä ja rakastaako hän hunksia?
- Heikunkeikku
Minä en ole lukenut kaikkia ketjuja edes yhteen kertaan.
Huvitusta puuttuu lähteä ketjuja kahlaamaan. Varmasti monta hyvää ketjua lipuu ohi mun silmien.
Mutta kun ei ehdi kaikkea juttuja tehdä.
Oon kuunnellut musiikkia nyt sen verran kauan, että voisin lopettaa. Silmäläskini, luomet, lopsottavat ja on sellainen tunne, josko kellahtaisin sänkyyn. Sen teen tuota pikaa.
Olen aivan varma, että kun kirjan kaapasen käteen, niin hetken sitä pyörittelen ja asetan yöpöydälle.
Eilen sain luettua kirjan loppuun. Tää seuraava kirja on siis korkkaamaton, johon vielä en ole mielistynyt himosti. Helppo pyöritellä ja ehkä? yhen sivullisen vedellä silmiin ja pois pistää.
Päivä on ollut antoisa.
Seuraava aihe voisi olla kirjoihin liittyvä.
Mut ei haittaisi vaikka alettaisiin keittiöitte uusimisista praataamaan. Se olis mulle vähä akuuttimainen aihe.
Joku hauskanlainen leppoisuus voisi myös tuoksahtaa mukavalta aiheelta.
Mutta nyt taidan mennä hammaspyykille. Napsautan musiikin veks.
Kaikille kirjoittelijoille toivotan hyviä unia.- Kusettaako.vanhaarouvaa
No menepä lukemaan rakentaminen ja remontointi, keittiö-palstan juttua firman tarjouksen tekemisen vaikeudesta, jonka sinne rustasin. Olisi mukava jos sinulla olisi siihen jokin mielipide, kun kenelläkään muulla ei ole.
- Heikunkeikku
Kusettaako.vanhaarouvaa kirjoitti:
No menepä lukemaan rakentaminen ja remontointi, keittiö-palstan juttua firman tarjouksen tekemisen vaikeudesta, jonka sinne rustasin. Olisi mukava jos sinulla olisi siihen jokin mielipide, kun kenelläkään muulla ei ole.
Olisit laittanut linkin. Lähdin kahlaamaan löytääkseni, vaan en löytänyt.
Olen tässä koneen äärellä istunut jo tovin ja etsiskellyt erilaisia keittiömalleja.
On kovin hankala laskeskella hintoja, koska joka ainut nippeli ja nappeli ja muut sörsselit pitää erikseen valita ja laskea.
Kodinkoneet ovat kans semmosia, että äkkiä suttaantuu aikaa, kun rupee vertailemaan.
Eilen tosiaan viitisen tuntia pojan luona värkättiin keittiötä. Tuli liian kallis ja jos alkaa niitä kalusteita ja kodinkoneita muuttelemaan, niin se tietää monen tunnin työn. Aivan kauhean tympeää.
Huonosti suunniteltu ohjelmakin. Hankala ja hidas.
Huomasin nyt aamulla, että Gigantilla olisi ilmainen keittiönsuunnittelija. Aika pitäisi varata ja sitä tässä miettinyt, josko varaisin.
En tiedä mitä täs tekis ja mitä ajattelisin. Kaikki on perin hankalaa.
Sitten keittiön kokoominen.
Katsotaan mitä tapahtuu? Heikunkeikku kirjoitti:
Olen tässä koneen äärellä istunut jo tovin ja etsiskellyt erilaisia keittiömalleja.
On kovin hankala laskeskella hintoja, koska joka ainut nippeli ja nappeli ja muut sörsselit pitää erikseen valita ja laskea.
Kodinkoneet ovat kans semmosia, että äkkiä suttaantuu aikaa, kun rupee vertailemaan.
Eilen tosiaan viitisen tuntia pojan luona värkättiin keittiötä. Tuli liian kallis ja jos alkaa niitä kalusteita ja kodinkoneita muuttelemaan, niin se tietää monen tunnin työn. Aivan kauhean tympeää.
Huomasin nyt aamulla, että Gigantilla olisi ilmainen keittiönsuunnittelija. Aika pitäisi varata ja sitä tässä miettinyt, josko varaisin.
Katsotaan mitä tapahtuu?"Heikunkeikku"
Tällaisella palstalla riittää kun mainitsee alkaneensa suunnitella keittiötä.
Ei siitä tarvitse sitten loputtomasti jankuttaa ja ihmetellä.
Miks ei minusta ole?.....
-
Sinulla näyttäisi olevan jonkin-lainen budjetti.
Mene siis asian-tuntijalle ja kerro budjettisi.
Se siitä sitten.
H.- Heikunkeikku
hunksz kirjoitti:
"Heikunkeikku"
-
Se siitä sitten.
H.Olenko minä loputtomasti jankuttanut?
Nyhän mää vasta pääsin alkuun.:)
Mut en kaiketi ala kuitenkaan pitkästi tekstiä vääntämään tästä asiasta. Ei huvita.
Se täytyy sanoa, että jos mut ja sut laitetaan samalle viivalle ja aletaan fundeeraamaan,
niin kyllä se olet sinä joka olet jankuttaja.
Jaksat niistä samoista asioista kirjoittaa, että jos kaks sanaa lukee alusta, niin jo tietää mitä loppusanoja siellä on.
Kylä se näin on. Yhellä ällällä.
Kummallista, että jos jotakin sanon, niin sinä ohjeistat mukamas omana asiana ohjeen, ohjeen jonka olen jo omaan kommenttiini kirjoittanut.
Edellisessä kommentissani kirjoitin ottavani yhteyttä keittiösuunnittelijaan ja nyt käsket minun mennä asiantuntijalle. - hytinäx1
Heikunkeikku kirjoitti:
Katsotaan mitä tapahtuu?Missä keskustelussa sinulla on keittiösuunnittelu ajatukset? Miten olis jos ottaisit kuvat nykyisestä keittiöstäsi, ostaisit viidenmetrinmittanauhan ja mittaisit tilan johon uusi keittiö tulisi. Hahmottelisit myös paperille ikkunan paikan ja jos se avautuu sisään tai ulospäin, oven avautumisen , voisko mitään seinää purkaa jos haluat suuremman keittiön.
Entäs asuinpaikkakunnallasi, onko siellä yhtään keittiökaluste liikettä joista voisit imaista ideoita?
Voisit käydä hakemassa heiltä esitteitä. Itse en osaa käyttää tietokoneen piirustusohjelmaa niin ideoita en osaa siirtää tietsikan esittelykuvista piirustusohjelmaan.
Täällä asuinpaikkakunnallani on viisi eri firmaa joissa näytteillä keittiökalusteet ja koneet erikokoisiin keittiöihin eri valmistajilta. - Heikunkeikku
hytinäx1 kirjoitti:
Missä keskustelussa sinulla on keittiösuunnittelu ajatukset? Miten olis jos ottaisit kuvat nykyisestä keittiöstäsi, ostaisit viidenmetrinmittanauhan ja mittaisit tilan johon uusi keittiö tulisi. Hahmottelisit myös paperille ikkunan paikan ja jos se avautuu sisään tai ulospäin, oven avautumisen , voisko mitään seinää purkaa jos haluat suuremman keittiön.
Entäs asuinpaikkakunnallasi, onko siellä yhtään keittiökaluste liikettä joista voisit imaista ideoita?
Voisit käydä hakemassa heiltä esitteitä. Itse en osaa käyttää tietokoneen piirustusohjelmaa niin ideoita en osaa siirtää tietsikan esittelykuvista piirustusohjelmaan.
Täällä asuinpaikkakunnallani on viisi eri firmaa joissa näytteillä keittiökalusteet ja koneet erikokoisiin keittiöihin eri valmistajilta.Tehty jo. Mitattu tarkasti. Paperille piirretty. Yksi sunnitelma suunnitteluohjelmalla tehtynä. Kaikki aateltu. Poika tulosti mulle suunnitelman ynnä muut valinnat (oven rivat ja muut jutut luetteloina, joihin olen mielistynyt).
Hyvällä alulla siis. Meen keittiösuunnittelijalle mun tulostettujen paperien kera ja kysyn ideoita ja myös tietysti sen, että saanko sieltä paremman tarjouksen. Muihinkin paikkoihin menen jahka ehdin. Keittiökalusteliikkeitä on täällä Vaasassa monta. - hytinäx1
Heikunkeikku kirjoitti:
Tehty jo. Mitattu tarkasti. Paperille piirretty. Yksi sunnitelma suunnitteluohjelmalla tehtynä. Kaikki aateltu. Poika tulosti mulle suunnitelman ynnä muut valinnat (oven rivat ja muut jutut luetteloina, joihin olen mielistynyt).
Hyvällä alulla siis. Meen keittiösuunnittelijalle mun tulostettujen paperien kera ja kysyn ideoita ja myös tietysti sen, että saanko sieltä paremman tarjouksen. Muihinkin paikkoihin menen jahka ehdin. Keittiökalusteliikkeitä on täällä Vaasassa monta.No sittenhän alkaa homma olla hanskassa. Tahtoo vaan nuo keittiö- ja kylppärien remontit olla kalliita. Vaikka sitä kotitalousvähennystä saakin työhön niin hyvin helposti uppoaa vähintään 10000 euroa pieneenkin muutokseen.
- Heikunkeikku
hytinäx1 kirjoitti:
No sittenhän alkaa homma olla hanskassa. Tahtoo vaan nuo keittiö- ja kylppärien remontit olla kalliita. Vaikka sitä kotitalousvähennystä saakin työhön niin hyvin helposti uppoaa vähintään 10000 euroa pieneenkin muutokseen.
Useampi tuhat maksaa. Siksi tässä pitääkin tarkasti miettiä.
Koko keittokomero hajotetaan tyhjäksi. Niin uskomattomalta kuin kuulostaa, mutta mulla on tammiparketti keittiössä. Miten epäsopiva. Huonoksihan se on mennyt. Kun keittiö on tyhjä, niin maalaan seinät ja katon (ainut asia jonka minä pystyn tekemään:)), sitten laatoittaja saa laatoittaa lattian ja sitten ne kalusteet tälläillään.
Oon suunnitellut modernin keittiön. Alakaapit mustat, yläkaapit valkoiset.
Kaikkeen menee aikaa niin paljon. Hommat ei todellakaan ole vielä hanskassa, koska nyt vasta alan hanskoilla heilumaan.
Mutta nyt lopetan keittiökirjoitteluni. Ettettete ja te ja he ala hermostumaan:) - hytinäx1
Heikunkeikku kirjoitti:
Useampi tuhat maksaa. Siksi tässä pitääkin tarkasti miettiä.
Koko keittokomero hajotetaan tyhjäksi. Niin uskomattomalta kuin kuulostaa, mutta mulla on tammiparketti keittiössä. Miten epäsopiva. Huonoksihan se on mennyt. Kun keittiö on tyhjä, niin maalaan seinät ja katon (ainut asia jonka minä pystyn tekemään:)), sitten laatoittaja saa laatoittaa lattian ja sitten ne kalusteet tälläillään.
Oon suunnitellut modernin keittiön. Alakaapit mustat, yläkaapit valkoiset.
Kaikkeen menee aikaa niin paljon. Hommat ei todellakaan ole vielä hanskassa, koska nyt vasta alan hanskoilla heilumaan.
Mutta nyt lopetan keittiökirjoitteluni. Ettettete ja te ja he ala hermostumaan:)Et kait sinä hienoa tammiparkettia pilaa laatoituksen alle?! Pyydät vaan timpuria sen hiomaan ja öljyään tai lakkaamaan uudelleen niin tuleepas taas komia ja kestää lopun elämääsi eikä maksa puoltakaan mitä laatoitus .
- Kusettaako.vanhaarouvaa
hytinäx1 kirjoitti:
Et kait sinä hienoa tammiparkettia pilaa laatoituksen alle?! Pyydät vaan timpuria sen hiomaan ja öljyään tai lakkaamaan uudelleen niin tuleepas taas komia ja kestää lopun elämääsi eikä maksa puoltakaan mitä laatoitus .
Älä nyt lopeta, hermostuneet lukekoon muita ketjuja. Minä olisin muuttanut tammiparkettia laatoitukseksi. Olisi tullut maksamaan 5000 euroa, ala 9 neliötä. Vävy siunailemaan, ettei se niin paljon voi maksaa, remppasi itse pari vuotta sitten. Ei enää laittasi laattalattiaa, kaikki kuulemma särkyy kun jotain putoaa.
(Hytinäx, kymmeniä vuosia vanhaa parkettia on hiottu monta kertaa, ei siitä enää hyvää saa.)
Ikea kuulemma tekee niin, että sinä mittaat koko kaappitilan, menet sinne ja kerrot mitä siihen tilaan haluat. He siinä paikassa piirtävät koneella ehdotelmia ja kertovat hinnan. Sinä muuttelet kunnes kelpaa. - hytinäx1
Kusettaako.vanhaarouvaa kirjoitti:
Älä nyt lopeta, hermostuneet lukekoon muita ketjuja. Minä olisin muuttanut tammiparkettia laatoitukseksi. Olisi tullut maksamaan 5000 euroa, ala 9 neliötä. Vävy siunailemaan, ettei se niin paljon voi maksaa, remppasi itse pari vuotta sitten. Ei enää laittasi laattalattiaa, kaikki kuulemma särkyy kun jotain putoaa.
(Hytinäx, kymmeniä vuosia vanhaa parkettia on hiottu monta kertaa, ei siitä enää hyvää saa.)
Ikea kuulemma tekee niin, että sinä mittaat koko kaappitilan, menet sinne ja kerrot mitä siihen tilaan haluat. He siinä paikassa piirtävät koneella ehdotelmia ja kertovat hinnan. Sinä muuttelet kunnes kelpaa.Jos se on kunnon tammiparkettia niin siinähän on pintaa ainakin 5 milliä jota voi hioa. Nykyajan lattiahiomakoneet niillä kunnon lattianlaittajilla on tosikäteviä ja hiomasyvyyttä voi säädellä aikalailla. Mulla on 16 vuotta vanha parkettilattia eikä tätä ole hiottu vielä kertaakaan, kyllä olisi jo aika. Harmittaa kun silloin kun tämän asunnon ostin ja entinen asukas muutti niin entiselle vuokranantajalleni ei passannut että olisin jatkanut vuokrasopimusta yhdellä kuukaudella jotta olisin kerinnyt hommata työmiehet tapiseeraan seinät ja hiomaan lattiat.
Nyt onkin vähän vaikeampaa kun huonekalut ovat tiellä. hunksz kirjoitti:
"Heikunkeikku"
-
Se siitä sitten.
H.Nii, pittää töksäyttää lyhyesti, hönksi.
- sellaistavaan
Onko parvekkeenne lujasti seinässä,pidättekö oven auki siellä ollessanne?
- Vaarallista-peliä
Parvekkeeni mökillä on ullakon molemmissa päissä ikkunalauta.
Auringon puolella kuiva ja ookoo.
Varjon päädyssä vettynyt ja tipahtamista vailla. Ei kestä nojata kämmenillä.
Aloitin välittömästi suunnittelun uusia tuo epäkohta.
Saattaa mennä ensi kesään. Löytää ja tilata sopiva lauta, siihen maalit.
Vanhan irroitus ja uuden asennus.
Ehkä tilaan jonkun suunnittelutoimiston ja arkkitehdin ja timpurin.
Itse istun divaanilla ja juon kahvia. Jos homma ei etene rivakasti, vittuilen sopivasti.
Sanon, en maksa seisomisesta.
Minun pitäisi siivota sauna ja saunakamari mökiltä, kylillä jo jynssäsin.
Tämä projekti on ollut vireillä koko kesän, on ollut liian kuuma, jospa nyt kun viilenee saan viimeinkin homman tehtyä pois. Ei se niin siivottomalta näytä mutta on ollut tapana tehdä saunan suursiivous kerran vuodessa. Olen ainoastaan lauteita pessyt ja lakaissut roskat.- Liekkö.tärkeeää.mutta
Ruoka on tehty valmiiksi, nyt odottelen että tulisi nälkä.
- Heikunkeikku
"Liekkö tärkeäälle ma vastaan nyt"
On on tärkeä tieto. Kiitos siitä:)
Mulla on kohta perunat kystäkylläisiä. Ja kylläinen tullen olemaan,
jahka perunan ja lihanvinkaleen suuhuni saan laitettua.
Salaattiakin kyllä löytyy.
Itselläni on nälkä. Kovasti nälkä.
Hieman aikaisemmin olisin voinut ruuan laittaa tulelle, vaan kun en ehtinyt. kun oon seilallut netin sivujen kimpussa. Tietous on lisääntynyt, että kaipa ihan hyvin aikani oon kuluttanut. - 1eero
Heikunkeikku kirjoitti:
"Liekkö tärkeäälle ma vastaan nyt"
On on tärkeä tieto. Kiitos siitä:)
Mulla on kohta perunat kystäkylläisiä. Ja kylläinen tullen olemaan,
jahka perunan ja lihanvinkaleen suuhuni saan laitettua.
Salaattiakin kyllä löytyy.
Itselläni on nälkä. Kovasti nälkä.
Hieman aikaisemmin olisin voinut ruuan laittaa tulelle, vaan kun en ehtinyt. kun oon seilallut netin sivujen kimpussa. Tietous on lisääntynyt, että kaipa ihan hyvin aikani oon kuluttanut.Voi mennä jopa iltapäivään, tein moneksi päivään kerralla niinkuin yleensäkin.
Ei tätä välttämättä olisi tarvinnut ilmoittaa, haitanneeko. - Heikunkeikku
1eero kirjoitti:
Voi mennä jopa iltapäivään, tein moneksi päivään kerralla niinkuin yleensäkin.
Ei tätä välttämättä olisi tarvinnut ilmoittaa, haitanneeko.Ei haittaa. Ihan hyvä kun ilmoitit:)
Minä teen kans useinmiten moneksi päiväksi kerrallaan. Esim. keittoja teen tosi isolla kattilalla. Pakastimeen sopivin erin ja sieltä sitten on helppo ruokaa napata, kun ainahan ei ehdi ruokaa tehdä. Eikä huvitakaan joka päivä.
Kesän aikana oon käynyt ulkona syömässä tosi paljon. Mutta nyt kun työt alkavat, niin en hyppele pitkin mantuja kulkukoiramaisesti.
Joku systeemi sitä olla pitää. Mä alan ruokia pakastimeen värkkäämään nyt oikein urakalla. Työpäivinä kun en tee laisinkaan ruokia. Viikonloppuisin kyllä.
Haittaako jos sanon, että kiikutin äsken ruokalautasen tähän koneen viereen. Vielä todella kuumaa. Oottelen hetken. 1eero kirjoitti:
Ei tätä välttämättä olisi tarvinnut ilmoittaa, haitanneeko."liero"
Noo.
Saithan kuitenkin kirjoitettua kopion minun ruoka-jutustani.
H.- hytinäx1
1eero kirjoitti:
Ei tätä välttämättä olisi tarvinnut ilmoittaa, haitanneeko.Näyttipä tuota palstan häkseerääjää haittaavan ;) liekö mustasukkainen kun osallistuit keskusteluun?
- voihan.jummi
hunksz kirjoitti:
"liero"
Noo.
H.Eero teki sen lyhyesti.
- 1eero
hytinäx1 kirjoitti:
Näyttipä tuota palstan häkseerääjää haittaavan ;) liekö mustasukkainen kun osallistuit keskusteluun?
Koittanut olla osallistuttamatta keskusteluun just sen takia tai ilmaisematta nimimerkkiä,
- Heikunkeikku
hunksz kirjoitti:
"liero"
Noo.
H.Minä en ainakaan sun ruokajuttua ole lukenut.
Missähän se semmonen on?
Toisaaltaan jos olet jutussasi pysynyt uskollisena itsellesi, niin voisin arvata jutussasi olevan hehkutusta PAKASTE-vihanneksista. Ja valkosipulia helevetisti. Tilliä aimo kasa, mutta ehdottomasti Kuivattua tilliä. Tuore tilli ei oo mittää :) Tuoreet juurekset ei oo mittää.
Missäs laulussa laulettiinkaan että mikään ei oo mittää? Pirhana viete ku alkoi vaivaamaan. - Heikunkeikku
1eero kirjoitti:
Koittanut olla osallistuttamatta keskusteluun just sen takia tai ilmaisematta nimimerkkiä,
Anteeksi huuteluni tästä välistä, mutta siis "Koittanut olla osallistumatta keskusteluun just sen takia..."
Niin siis Minkä takia? Ai että toi ykskö alkaa häiritsemään kopiojutuillaan, vai mitä häh kuinka miten?
Saathan osallistua koska vaan mihin vaan, jos sua huvittaa. Älä anna itseäsi vaivata mitkään ulkopuoliset nimimerkit.
Annoin hyvän ohjeen. Enköki antanukkkki:) Heikunkeikku kirjoitti:
Minä en ainakaan sun ruokajuttua ole lukenut.
Missähän se semmonen on?
Toisaaltaan jos olet jutussasi pysynyt uskollisena itsellesi, niin voisin arvata jutussasi olevan hehkutusta PAKASTE-vihanneksista. Ja valkosipulia helevetisti. Tilliä aimo kasa, mutta ehdottomasti Kuivattua tilliä. Tuore tilli ei oo mittää :) Tuoreet juurekset ei oo mittää.
Missäs laulussa laulettiinkaan että mikään ei oo mittää? Pirhana viete ku alkoi vaivaamaan."Heikunkeikku"
Hectoriahan ne tuommoiset renkutukset ovat.
-
Mite se on?
Kuiva vai tuore-liha?
Voisiko asiaa ajatella noin myös kasviksista?
Eiväthän nuoret naiset palstoilla viljele.
Äideillään se kuiva-kone on.
-
Ja kyllä sinä luet kaiken.
Erityisen tarkasti minun juttuni.
H.- 1eero
Heikunkeikku kirjoitti:
Anteeksi huuteluni tästä välistä, mutta siis "Koittanut olla osallistumatta keskusteluun just sen takia..."
Niin siis Minkä takia? Ai että toi ykskö alkaa häiritsemään kopiojutuillaan, vai mitä häh kuinka miten?
Saathan osallistua koska vaan mihin vaan, jos sua huvittaa. Älä anna itseäsi vaivata mitkään ulkopuoliset nimimerkit.
Annoin hyvän ohjeen. Enköki antanukkkki:)Juu annoit :)
Tosiaan en kovin piittaa kuitenkin jos muutaman sanasen laitan tänne välähtää mielessä tämä kyttääjä on kokopäivän odottanut tilaisuutta kirjoittamalla " liero " , onkai suotava se ilo hänelle. - Heikunkeikku
1eero kirjoitti:
Juu annoit :)
Tosiaan en kovin piittaa kuitenkin jos muutaman sanasen laitan tänne välähtää mielessä tämä kyttääjä on kokopäivän odottanut tilaisuutta kirjoittamalla " liero " , onkai suotava se ilo hänelle.Heh he, en ole hokannutkaa tuota "lieroa" :)
Suo vaan se hänelle. Hän tarvitsee pikku iloja.
Sen verran tympeetä elämää se viettää kirjoitustensa perusteella.
Ja syökin huonosti. :) 1eero kirjoitti:
Juu annoit :)
Tosiaan en kovin piittaa kuitenkin jos muutaman sanasen laitan tänne välähtää mielessä tämä kyttääjä on kokopäivän odottanut tilaisuutta kirjoittamalla " liero " , onkai suotava se ilo hänelle.Et kait tuolle niin paljoa painoarvoa anna. Siitähän se tykkää kun näkee jotta höpinänsä tehoaa.
- ö-Öö
Miten ois potunviljelijät, loispummieläiset, tai lestaatit?
Teeppäs aloitus, kiva ketju siitä tuleepi :DDDDD.
=DW= - kysynn
-ihan kaikenlaisia kulttuurien ja uskontojen - uskomusten törmäilykursseja maailma on ollu pullollaan ainaki 50 v ja edellenkin
- leppoisuutta yhä harveemmin tapaa ihmisissä - katoava luonnonvarako sekin? Löysin tuolta yhdestä kommentista sanan "surkuhupaisa"
se sana kyllä vaatisi palstan viisaiden selityksiä.
Kumpi painaa enemmän surku vai se hupaisa.
Pitääkö sen kohdalla itseä vai nauraa vai hymyillä vienosti sisäänpäin.
En mie ymmärrä.- lollolol
Tässäpä niitä, hupaisa on sellainen ettei kauaa kestä, olkoonpa mitä laatua tahansa, mutta että olisiko surku etuliitteellä vieläkin hupaisevampi, siihen vähän vaikea ottaa kantaa, koska surku voisi periaatteessa kääntää merkityksen päälaelleen niin ettei olisikaan.
- Synonyymi
Ymmärtäisin surkuhupaisan pidemmin sanottuna: Niin säälittävä, ettei voi kun nauraa.
- on.pattitilanteessa
Synonyymi kirjoitti:
Ymmärtäisin surkuhupaisan pidemmin sanottuna: Niin säälittävä, ettei voi kun nauraa.
tai, ei tiedä itkeäkö vai nauraa.
- Pulmusirkku
Heikunkeikku!
Oletko ajatellut, että vaihtaisit/vaihdattaisit vain kaapistojen ovet (jos kaappien rungot ovat hyvät)?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031339
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin831219Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott133965- 67877
- 39807
- 71803
- 71747
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53741Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39734- 59734