Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minuakin+alkaa+tympimään,+varsinkin+kun+näyttävät+itkemistä.+Jari+Sillanpää+oli+kova+itkemään,+ja+on+muitakin.
Vähän+aikaa+katson+ja+vaihdan+kanavaa.+
Minusta+telkkari+on+ihan+hyvä+olemassa,+illalla+kun+rauhoitun+petiin,+avaan+telkkarin+joksikin+aikaa.+Sitten+äänikrja+ja+uni+tulee.
15.08.2018 12:03
Kyllä+omien+lastensa+kanssa+pitää+olla+hyvät+välit.+
Ainakin+minulle+olisi+hyvin+vaikea+tilanne+jos+jälkikasvu+ei+antaisi+kuulua+itsestään.++
En+halua+puuttua+enkä+tuppautua+lasten+elämään,+annan+heidän+elää+elämäänsä,+jos+apua+tarvitsevat+niin+autan+vointini+mukaan.+
Nykyisin+apu+jää+nukkumapaikan+laitoksi+kun+tulevat+käymään,+syömisestä+huolehdimme+yhdessä.+
Mielestäni+aloitus+on+outo,+varman+kaikenlaista+löytyy,+mutta+uskon+että+tuollainen+on+aika+harvinaista.
14.08.2018 13:03
Tuo+markkina-arvo+juttu+on+ihan+huuhaata.+Jos+aletaan+kaupustelemaan+itseään+niin+voihan+niinkin+käydä,+myös+miehelle.+
En+pidä+itseäni+enkä+ketään+naista+kauppatavarana,+en+myöskään+miestä.+
Kerrot+olevasi+oikea+todellinen+mies,+pinnasi+laskivat+tuon+markkinapuheen+takia.+Kaikilla+on+arvoa,+pitäisi+kuusikymppisen+sen+verran+tajuta.
14.08.2018 10:08
Sama+on+meidän+taloyhtiössä.+Ehkä+ukkeleilla+on+ylikorostunut+itsetunto+kun+ympärillä+on+vaikka+kuinka+paljon+leskirouvia,+vähistä+leskimiehistä+on+kova+kilpailu.+Istuvat+joko+kiikussa+pihalla+tai+läheisessä+kahvilassa,+tietävät+tarkkaan+kylän+asiat.+On+niissä+istuskelijoissa+myös+ukkomiehiä,+muutama+leskimies+joukossa.
Onneksi+on+kaveri+minua+ei+pidetä+kilpailijana.+
Kaverissakin+tuntui+alussa+olevan+vain+vikoja,+suurimmat+särmät+on+hioutuneet.+Hän+on+hoitanut+kotona+äitiään+työn+ohessa,+lisäksi+on+veljensä+holhooja+joten+oma+elämä+on+hänellä+jäänyt+vähän+syrjään.+Työssä+on+käynyt+koko+ajan+joten+hoitaminen+ei+ole+niin+sitovaa+ollut.+
Ei+minustakaan+olisi+enää+kokoaikaiseen+parisuhteeseen.+Eräänlaista+yksinoloa+oli+jo+omaishoitoaika.+Mies+eli+omassa+maailmassaan,+oli+tyytyväinen+kun+hoidin+arjen+rutiinit+puolestaan.+
Sitä+on+oppinut+niin+itsenäiseksi+että+ei+oikein+huomaa+millainen+jyrä++on,+onneksi+kaveri+osaa+pitää+puolensa.
14.08.2018 10:04
Kaikissa+on+vikoja,+ei+auta+kun+valita+useasta+pahasta+vähiten+vikoja+omaava+kumppani,+mikäli+sellaisen+todella+haluaa.+
Säälittävimpiä+ovat+sellaiset+jotka+ovat+jääneet+kiinni+äitiinsä.+Kun+muori+kuolee+niin+ovat+ihan+kädettömiä.+Olen+tuntenut+ainakin+kaksi+sellaista.+
Toinen+sentään+yritti+käydä+naisissa,+karkasi+äidiltään+postin+haku+reissulla.+Olihan+se+paluu+äidin+luokse+pelottavaa.+Töissä+sai+sentään+käydä,+oli+hyvin+menestyvä+yritys,+muutama+työntekijäkin.+
Toinen+löysi+äidin+kuoltua+vanhan+kiukkuisen+lesken,+muistutti+äitiään+joten+tunsi+olonsa+kotoiseksi.
14.08.2018 08:44
Nainen+saattaa+olla+raskaana+mikäli+on+hedelmällisessä+iässä,+yhden+naisen+monet+ukkelit+turhautuvat+odottaessaan+vuoroaan.+Olen+yksiavioisuuden+kannalla.
Jos+pari+on+yksimielinen+syrjähyppyjen+suhteen,+siis+sallivat+ne+toisilleen+niin+mitäpä+se+muille+kuuluu.
13.08.2018 19:36
Kun+katsoo+tuota+väkimäärän+kasvua+niin+kauhistuttaa.+
Kaikkein+polttavin+asia+on+saada+syntyvyys+laskemaan.+Kyllä+ihmisiä+kuoleekin,+mutta+paljon+vähemmän+kuin+syntyy.
Kaikki+muu+apu+on+melko+turhaa+jos+syntyvyyteen+ei+puututa.
Jotenkin+hiljaisesti+kannatan+Pentti+Linkolaa+vaikka+hän+kuulostaakin+julmalta.+
Jos+on+liikaa+ihmisiä+niin+he+ryntäävät+paremman+elämän+toivossa+korkeamman+elintason+maihin,+kohta+ollan+kaikkialla+samassa+pisteessä+kuin+heidän+lähtömaassaan+jos+mitään+ei+tehdä.+Rajansa+se+on+hyvinvointivaltioillakin.
13.08.2018 09:59
En+minäkään+juuri+apua+tarvinnut,+sain+itse+miehen+pyörätuoliin+ja+vaipat+vaihdettua.+Jaoin+lääkkeet+ja+huolehdin+hygieniasta.+Onneksi+mies+oli+muuten+kiitollinen+hoidettava,+hän+viihtyi+hyvin+omassa+maailmassaan.+Ei+välittänyt+virikkeistä,+oli+iso+telkkari+seinällä+vuoteen+jalkopäässä,+katsoi+mielellään+urheilua+ja+luonto-ohjelmia.+Kun+joku+innokas+hoitaja+halusi+viedä+hänet+jonnekin+saamaan+virikkeitä+hän+oli+kauhistunut.+Kerran+sai+puoli+väkisin+lähtemään,+mies+sai+rytmihäiriön+ja+joutui+sairaalaan.+
Ajattelin+että+on+se+kumma+kun+eivät+usko+ettei+kaikki+halua+"virikkeitä"+,+hyvää+tarkoittavat+mutta+eivät+tahdo+kuunnella.
Tykkäsin+ainakin+yhdestä+sairaanhoitajasta+joka+kävi+kotona+ottamassa+verikokeen+Marevan+lääkityksen+takia.+
Kahttps://keskustelu.suomi24.fi/t/15367099/introverttii+hänkin+tykkäsi+minusta+kun+halaa+vieläkin+jos+sattuu+kauppaan+yhtä+aikaa.+
Enimmäkseen+oltiin+kahdestaan,+tyttären+porukka+kävi+ruuhkasuomesta+ja+poika+muutti+mökilleen+kotipuoleen+sairastuttuaan+syöpään.+
En+silti+ollut+mikään+sankari,+kun+mittani+täyttyi+kerroin+vuodeosastolla+että+nyt+on+löydyttävä+paikka,+lähden+jonnekin+missä+ei+tarvitse+ajatella+omaishoitoa.+Aina+paikka+löytyi.+En+voinut+olla+kotona+vapaillani,+olisin+hakenut+ukkelin+kotiin.+
Ulkomailla+ajattelin+että+olisi+pitänyt+ensin+nukkua+viikko+kotona,+olisi+tullut+halvemmaksi.
11.08.2018 19:15
Olin+nuorena+sosiaalisempi.+Ruuhkavuodet+ja+ainainen+kiire+saivat+kaipaamaan+omaa+rauhaa.+
Mielestäni+vapaaehtoinen+yksinolo+ei+haittaa,+jos+tuntuu+ahdistavalta+olla+yksin+pakon+edessä,+asia+on+ihan+toinen.+
Aika+kuluu+kuin+siivillä,+jos+en+keksi+mitään+tekemistä+alan+vaikka+leipomaan.+Tärkeintä+että+voin+rahassa+puuhailla+omia+juttujani.+
Ei+minua+kukaan+vieraampi+pidä+introverttina,+olen+helposti+lähestyttävä+ja+juttelen+mielelläni+ihmisten+kanssa+jos+sattuu+kohdalle.+
Olen+kuitenkin+varovainen+jos+joku+uhkaa+reviiriäni.+Veljet+ja+tyttären+perhe+ovat+lähellä+sydäntäni.+Myös+tämä+elämääni+tullut+kaveri,+en+uskonut+että+yhdessä+olo+jatkuu+kauan,+mutta+päivä+kerrallaan.
11.08.2018 10:18
Ettei+vain+tule+suorituspaineita+kun+karkauspäivä+lähestyy++:)
11.08.2018 10:03
Varmaan+kummallakin+jos+halut+eivät+kohtaa.
10.08.2018 23:33
Ei+kaikille+seksi+ole+yhtä+tärkeää.+
Parisuhde+voi+olla+antoisa+vaikka+perustuisikin+pelkälle+ystävyydelle+ja+huellyydelle.+
Tietenkin+molempien+pitäisi+olla+samanhenkisiä,+on+väärin+jos+on+oltava+selibaatissa+vastoin+tahtoaan.
10.08.2018 22:00
Kertokaa+sitten+mitä+kuuluu,+olen+hengessä+mukana+vaikka+olenkin+niitä+introvertteja.+
Nyt+on+asiat+hyvin,+kissa+palasi+reissultaan,+on+leikattu+tyttö+joten+ei+rimpsalla+ole+käynyt.+
Kaveri+tulee+illalla,+sitten+pitää+alkaa+vähän+sosiaalisemmaksi.
Taas+lämpömittari+hipoo+30+astetta,+en+viitsi+lähteä+edes+ulos.++Pitäisi+käydä+kylillä+kastelemassa+kukat+ja+myös+haudalla+voi+kukat+kaivata+kastelua.
10.08.2018 16:23
Just+noin,+ei+tuota+tuskaa+myöntää+että+ei+osaa+kaikkea.+Voi+myös+olla+väärässä+ilman+selittelyä.+
Ymmärrän+että+lesken+on+tyytyväinen+elämäänsä.+Se+sopii+hänelle,+jollekin+voi+sopia+sosiaalisempi+elämä.
10.08.2018 12:10
Katti+saapui+muina+miehinä.+Suoraan+ruokakupille,+sitten+pesu+ja+nukkumaan++:)
10.08.2018 11:36
Ehkä+juuri+siitä+syystä+ei+ole+tarvetta+korostaa+itseään+kun+tuntee+oman+arvonsa.+
Nuorena+ja+epävarmana+saattoi+syyllistyä+jopa+kehuskeluun.+
Näillä+kymmenillä+suurin+osa+pätee+vaikka+missä,+tekemättä+siitä+numeroa.+
Kaikille+tulee+aika+että+pätemiset+on+pädetty,+jos+viikatemies+ei+saavu+ennemmin.
10.08.2018 11:34
Ei+tarvitse+päteä+eikä+kilpailla,+kyllä+ikä+antaa+paljon+jos+ottaakin.
Olen+minäkin+ollut+viikon+näkemättä+muita+kuin+kissan,+sekin+lähti+jonnekin++vastoin+tapojaan,+olen+huolissani+jos+jotain+on+sattunut,+katti+on+minulle+hyvin+tärkeä.
Kuukauden+elin+"parisuhteessa"+kun+kaverilla+oli+vuosiloma,+on+ollut+nyt+viikon+töissä.+
Ihmettelen+itseäni+kuinka+pystyinkin+olemaan+saman+katon+alla+niin+pitkään+hermostumatta.+Normaalisti+olisin+lähtenyt+joksikin+aikaa+toiseen+asuntoon+hengähtämään.+
Se+auttaa+kun+kumpikaan+ei+odota+toiselta+liikoja,+saatetaan+lukea+tai+katsella+elokuvia+ihan+itsekseen+toisen+häiritsemättä.+
Mökillä+työn+jako+on+selvä,+minä+hoidan+ruuanlaiton,+hän+ulkohommat+ja+auttaa+myös+siivouksessa.+Itse+hoidan+kukat+ja+kasvimaan.+
Voi+kun+kissa+palaisi,+en+saanut+nukuttua+viime+yönä+kun+murehdin.+
Ihmettelen+ihmisiä+jotka+eivät+osaa+olla+yksin,+silloinhan+on+parhaassa+mahdollisessa+seurassa.
10.08.2018 10:28
Miksi+ikä+on+niin+paljon+esillä+palstalla.+Kauneus+on+katsojan+silmissä,+jos+rakastaa+on+kaunis.
Ei+avioliittokaan+aina+mene+kuten+suunnitellaan+ja+toivotaan.+
Hoidin+pitkän+kivikkoisen+avioliittoni+kunnialla+loppuun+vaikka+koville+välillä+otti.+Toistakymmentä+vuotta+hoitajan+roolissa,+lähes+koko+avioliiton+ajan++huolehdin+kaikista+käytännön+asioista.+
Opin+ainakin+itsenäiseksi,+ei+pienet+vastoinkäymiset+lannista,+elämän+realiteetit+ovat+hyvin+hallinnassa.
Nyt+elän+hyvää+elämää,+kun+pysyisi+terveenä+kauan+ja+elämä+jatkuisi+kuten+on+ollut+viime+vuodet.
09.08.2018 19:22
En+varsinaisesti+kerää+mitää,+kaikenlaista+vain+kertyy+nurkkiin.+
En+ole+ikinä+ymmärtänyt+muumimuki+hössötystä.+
Minulle+sellainen+muki+joka+on+hyvän+kokoinen+ja+mukava+kädessä+on+paras+kahvimuki,+merkillä+ei+ole+väliä.+
Ovat+tietysti+rahanarvoisia+joten+jälkipolvi+voi+muuttaa+ne+rahaksi+mikäli+näitä+kippoja+vielä+arvostetaan.
09.08.2018 12:03
Miniä+ei+halua+kappejaan+pengottavan,+eikä+tämä+tarkoita+edes+sitä+että+hänellä+olisi+salaamista.+
Voi+riippua+myös+vieraasta,+joitakin+kohtaan+voi+olla+luottamusta.
09.08.2018 11:58
35 / 165