Oma näkemykseni.

Omanäkemykseni

Onhan nuori nainen kaunis ja monen miehen märkä uni, mutta omasta mielestäni ei ole mitään kauniimpaa kuin nainen joka on 50-60 ikäinen. Heissä on kaikki mitä mies tarvitsee, ja se joka ei sitä ymmärrä ei ymmärrä naisen päälle mitään. PISTE

9

522

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä sille naiselle sitten tapahtuu, kun hän ylittää kuuskymmentä, vaihdatko uuteen viiskymppiseen?
      Minä kunnioitan miestä joka jaksaa katsella ja rakastaa samaa naista nuoruudesta vanhuuteen.
      Eikä vaihda kuin mustalainen hevosta, kun polvet pettää ja hampaat tippuu.

• Sama kunnioitus myös naista kohtaan, joka jaksaa sietää samaa ukonrähjää hamaan loppuun asti. Ei sekään aina niin itsestään selvää tunnu olevan, sanovat kasvaneensa erilleen. Jossain joku viisas juuri sanoi, ettei sellaista erilleen kasvamista tapahdu, sen annetaan tapahtua. Olen samaa mieltä.

Ei ihan nuorena vielä tunnettu mutta sentään 32 vuotta mennyt, eikä ole tarkoitusta vaihtaa vaikka ne polvet jo pettääkin.

• entinenmiäs kirjoitti:

Sama kunnioitus myös naista kohtaan, joka jaksaa sietää samaa ukonrähjää hamaan loppuun asti. Ei sekään aina niin itsestään selvää tunnu olevan, sanovat kasvaneensa erilleen. Jossain joku viisas juuri sanoi, ettei sellaista erilleen kasvamista tapahdu, sen annetaan tapahtua. Olen samaa mieltä.

Ei ihan nuorena vielä tunnettu mutta sentään 32 vuotta mennyt, eikä ole tarkoitusta vaihtaa vaikka ne polvet jo pettääkin.

Me olemme tunteneet noin 40 vuotta, siinä ajassa on koettu suuria suruja, jotka on yhdessä kestetty ja kestetään edelleen kaikki se mitä elämä tuo.
        Vastapainoksi on ollut ja on paljon iloa, lämpöä ja huumoria.
        Me kaksi vanhaa puuta.

• Ancie kirjoitti:

Me olemme tunteneet noin 40 vuotta, siinä ajassa on koettu suuria suruja, jotka on yhdessä kestetty ja kestetään edelleen kaikki se mitä elämä tuo.
        Vastapainoksi on ollut ja on paljon iloa, lämpöä ja huumoria.
        Me kaksi vanhaa puuta.

Kunnioitan sekä sinua että miestäsi. Joskus olen palstalla maininnut parisuhteen hoitamisesta. Joku on kysynyt, miten parisuhdetta voi hoitaa. Sinä saatat tietää, mistä on kysymys.

• Miksi ikä on niin paljon esillä palstalla. Kauneus on katsojan silmissä, jos rakastaa on kaunis.
      Ei avioliittokaan aina mene kuten suunnitellaan ja toivotaan.
      Hoidin pitkän kivikkoisen avioliittoni kunnialla loppuun vaikka koville välillä otti. Toistakymmentä vuotta hoitajan roolissa, lähes koko avioliiton ajan huolehdin kaikista käytännön asioista.
      Opin ainakin itsenäiseksi, ei pienet vastoinkäymiset lannista, elämän realiteetit ovat hyvin hallinnassa.
      Nyt elän hyvää elämää, kun pysyisi terveenä kauan ja elämä jatkuisi kuten on ollut viime vuodet.

• Jäiepäselväksi

Mitä se "kaikki" on ?

• kuivakka-katselmus

Niin, mitä se kaikki on?
        Ei ole sitä märän unen nuorta kauneutta ainakaan.
        Tokihan ymmärrän kaiken kattavan kypsyyden.....
        Omat uneni on kyllä niin kuivia että kun herää on ekana hörpättävä vettä tai vichyä ennen kahvia.

• Semitäjääjäljelle

Ehkä aloittaja tarkoittaa että kun kauneus on katoavaista, niin monet arkipäiväiset taidot sen kuin kasvavat; ruuanlaitto-, siivous-, pyykkäys- ja sen sellaiset passaushommelit.

• e.lä.mä

Olen samaa mieltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      103
      1379
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1257
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      133
      985
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      934
    5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      39
      847
    6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      71
      833
    7. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      53
      777
    8. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
      Ikävä
      75
      770
    9. Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun

Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että
      Ikävä
      39
      754
    10. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      59
      754
    Aihe