Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aenea
profiilit
aenea
aenea
Vapaa kuvaus
Helsingistä.
Aloituksia
1
Kommenttia
233
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei toi pahalta kuulosta, päinvastoin. Itse en vaadi mieheltä pituutta, riittää että on pitempi kuin minä (korkokengät jalassa) eli n. 170cm ja päälle.
20.11.2009 11:55
Tumma tai vaalea, ei väliä. Tummat pitkät hiukset vetää ehkä pikkuisen pitemmän korren. Siisti parta on ok, mutta ehkä mieluummin ilman. Pukinparrasta tai ylipäänsä vähän en hirveästi pidä.
Kalju mies parralla on niin tyypillinen näky tietyissä baareissa että se ei vaan nappaa.
19.11.2009 11:48
Mistähän ihmeestä se sun opettaja on vaatteensa ostanut? 160 senttinen joka käyttää vaatekokoa 36 ei todellakaan kuulosta pullukalta. Normaalinkokoiselta tuo vaikuttaa.
Taitaa kaikki olla kerääntynyt vyötärölle ja vaatteiden malli on sellainen että maha mahtuu?
18.11.2009 11:40
Sellainen viesti on paras mistä huomaa että deitti-ilmoitus/galleria/profiili on luettu. Jos profiilissa lukee selkeästi mitä henkilö hakee, tai etenkin mitä ei hae, ei pidä mennä ehdottelemaan vääriä asioita.
Jos teksti on pitkä kannattaa tietysti itsekin käyttää aikaa viestin kirjoittamiseen hieman enemmän. On hyvä mainita jos pitää samoista asioista, tai mikä ylipäänsä on herättänyt kiinnostuksen kyseiseen profiiliin. Kannattaa myös huomioida onko profiilissa käytetty tietynlaista huumoria, silloin voi itsekin vastata samaan sävyyn. Jos profiilissa on kuva on hyvä lähettää jollain keinoin myös oma kuvansa melko nopeasti.
10.11.2009 11:59
Juu tulen.
03.11.2009 17:49
Itse sanon usein etukäteen kummalla haluan maksaa. Silti monet myyjät kysyvät asiaa heti perään robottimaisesti. Kassalla on totuttu liukuhihnamaiseen käyttäytymiseen joten ymmärrän hyvin että samoja asioita tulee kyseltyä ja toistettua. Olisi kuitenkin mukavaa jos kassahenkilöt kuuntelisivat asiakasta.
Toinen asia mitä usein kysytään on ne bonuskortit, minusta turha kysyä asiaa. Olisin jo varmasti ojentanut sen kortin jos minulla sellainen olisi. Jotkut asiakkaat tosin suuttuvat jos heille ei muistuta että bonustakin saisi.
21.10.2009 11:48
Suhde joka alkaa salaamisella ja pettämisellä ei useinkaan kestä. Se joka pettää noin härskisti todennäköisesti jatkaa samaa nykyisessä suhteessaan.
15.10.2009 14:13
Nyt sai risteilylle hytin, hinta oli vissiin 149 euroa alennuksella, kun mulla on toi club one silver - kortti.
04.10.2009 15:57
On todella sääli jos ihminen ei osaa ottaa kehuja vastaa. Sellainen yltiökehuminen kyllä voi kokea inflaation mutta siis suomalaisten pitäisi opetella kehumaan toisiaan enemmän.
09.09.2009 11:49
No ota nyt ihmeessä heitä haastatteluun. Voit hiillostaa heitä ja sitten todeta ettet ota heitä töihin.
30.08.2009 15:08
Kyllä ne discot enempi oli just teineille. Ne rannan baarit ja ravintolat kaikkialla on vanhemmille. Siis ne missä istuttiin. Se hevibaari siellä "bilekadulla" veti myös vanhempaa porukkaa. Livemusiikkipaikoissa, siis ravintoloissa, oli selkeesti vanhempaa.
En käynyt tietysti kaikissa paikoissa että jos se Arrogance (tai mikä lie oli) rannan lähellä olis ollut vähän vanhempaan makuun. Siellä olis ollut 4 eri musiikkihuonetta ja ehkä kalliimmat hinnat. Nuoret tietysti halus päästä mahdollisimman halvalla.
13.08.2009 18:15
http://www.beachbulgaria.com/goldensands/park-hotel-golden-beach.shtml
Ton linkin mukaan näyttäs olevan merelle päin kaikki huoneet sekä ilmastointi ja minibaarikaappi jokaisessa huoneessa.
13.08.2009 18:09
No en kyllä kuullut että eräillä jotka tuossa hotellissa yöpyivät olisi ollut mitään ongelmia varastelun kanssa.
Itse pidimme rahat matkalaukussa joka oli lukittu aina poissaollessamme. Laitoin sinne myös korut. Harvemmin nyt koko matkalaukku lähtee kenenkään mukaan.
13.08.2009 18:05
Minusta tuo on hyvä valinta, edustaa hyvin suomalaisuutta. Raikkaat värit sopivat hyvin vaalealle Essille.
Vaikka Tuo Marimekon kuosi on jo Suomessa ollut esillä pitkään ja liikaakin, niin muualla maailmassa se on uusi juttu. Erittäin mieleenpainuva ja näyttävä kuosi.
Itse en juuri tuota Marimekon kuosia käyttäisi sen tavanomaisuuden takia. Siis ainakaan Suomessa.
12.08.2009 15:03
Itse käyn Rocksissa, Königissä ja Lady Moonissa.
11.08.2009 21:36
Matkaan lähden myös minä ja 15 vuotias (kohta 16) siskontyttöni.
02.08.2009 22:11
Ai pelkästään naisenko vika ne onnettomat avioliitot ja avioerolapsetkin ovat sitten? Miehethän eivät ole vastuussa asiasta näköjään. Voi kiesus.
28.07.2009 15:02
No jaa'a, samaa ihmettelin. Onneksi olin töissä joten faksaaminen onnistui helposti. Kenellä enää on kotona faksi?
15.06.2009 11:46
Naurettavaa että rakkaus on siitä kiinni onko jollain silikoonit vai ei.
Itselläni ei ole silikooneja ja tuskin tulen sellaiset hankkimaan. Toi kommentti vaan kummastutti.
13.06.2009 13:51
Minulle on käynyt myös niin että edellinen asukas ei ollut tehnyt osoitteenmuutosta maistraattiin. Sain jatkuvasti hänen postiaan. Ja vaikka ilmoitin postiin että hän ei asu siellä postin tulo jatkui. Postissa sitten sanoivat että ilmeisesti edellinen asukas ei ole tehnyt osoitteenmuutosta maistraattiin. Me siis mukamas asuimme yhdessä.
Ajattelinkin silloin että jos olisin hakenut jotain tukea kelalta niin tämä asia olisi haitannut. Onneksi näin ei käynyt.
Soitin maistraattiin ja ilmoitin että asun yksin. He pyysivät faksaamaan kirjallisena ilmoituksen että asun yksin. Kumma kun ilmoitus puhelimitse ei riitä.
11.06.2009 12:02
10 / 12