Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aenea
profiilit
aenea
aenea
Vapaa kuvaus
Helsingistä.
Aloituksia
1
Kommenttia
233
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"gootit ovat minusta nihkeimpiä ja teennäisimpiä ihmisiä jotka tiedän?"
Toi pätee moniin muihinkin tyylistä riippumatta.
13.01.2010 18:10
Parissa vuodessa nuoruus vaihtui mihin?
Jos "tuntee ihmisiä" ei ole mukana roikkuja?
Kuinkas vanhoista ihmisistä sä nyt puhut?
13.01.2010 11:34
Taidat olla häntä parempi.
12.01.2010 11:45
"Taistelevat itsetunto-ongelmien kanssa". Voi reps, päivän naurit, kiitos.
Et sinäkään tosiaan tiedä gootti-tyylistä yhtään mitään jos väität että he käyttävät vain tummia vaatteita ja "masistelevat". En tunne yhtään masennuksesta kärsivää goottia, tuskin tunnet sinäkään.
Sitä paitsi mustaa ja tummaa käyttää suurin osa suomalaisista. Vai voitko väittää toisin?
08.01.2010 11:56
No näinhän se on, kaikki ovat aina nuorekkaita ja sporttisia, kyllä kyllä.
05.01.2010 19:38
Mulla sama juttu, käytän kevytväriä. Siis nimenomaan _kevytväriä_ joka kerta, ja se jää pysyvästi hiuksiin. (Osaan lukea paketista mitä siinä lukee, älkää te edelliset puhuko p**kaa).
En muilla ole vuosiin värjännytkään, eikä mulla ole mitenkään kemiallisesti käsitellyt hiukset. Minua ei juurikasvu haittaa, en vain halua käyttää voimakkaampia aineita kun kevytvärikin näköjään pysyy oikein hyvin.
04.01.2010 19:53
Vai nuorena? Noh se nyt vaan on niin että sitä on itsekin ihan ulkona parissa vuodessa uusista jutuista, kun katsoo nuorisoa. Miksi luulet tietäväsi juuri tästä alakulttuurista josta oli kyse?
Pukeutuminen juuri on sitä erottautumista ja kapinoimista. Miksi se olisi typerää. Se kuuluu kuitenkin aika monen kehitykseen.
31.12.2009 16:24
No nyt et kyllä ole tutustunut aiheeseen mistä kirjoitat.
31.12.2009 14:25
Niin aivan, kirjoittaja kyseli omaperäisyyden perään arvostellessaan gootti-tyyliä. Kysyn edelleen: mitä omaperäistä on farkut ja t-paita - tyylissä?
31.12.2009 14:24
Missä on omaperäisyys jos vaatetus on farkut ja toppi/t-paita?
29.12.2009 20:57
Tuohan nimenomaan ON pettämistä eikä mitään yrittämistä. Luottamuksesi on petetty.
Lemppaisin itse tuollaisen miehen.
29.12.2009 14:16
No itse asun Helsingissä eikä mulla ole ollut tuollaisia ongelmia. Aina katson ettei kukaan seuraa, ja kotiin olen halutessani päässyt. Minusta yksin liikkuminen ei ole riski jos muistaa turvallisuuden.
29.12.2009 14:02
No miksei kehtaisi? Kannattaa ainakin kokeilla, jos ei muusta syystä niin ainakin siksi että pääset turhista peloista.
Itsevarmalta ja iloiselta näyttävä nainen saa varmasti seuraa. Totta kai tulee myös niitä örveltäjiä mutta kyllä niistäkin pääsee eroon.
Itse käyn ihan vakituisesti yksin baarissa, kuuntelemassa musiikkia, tanssimassa.
29.12.2009 12:05
Eikö keskustelua olisi huomattavasti helpompi käydä jutellen eikä tekstiviesteillä?
Itse mieluummin soitan jos tekstiviesti uhkaa paisua liian pitkäksi. En jaksa näpytellä, siihen menee liikaa aikaa. Puhuessa saa sanottua helpommin asiansa.
En pidä ihmisistä jotka lähettävät turhia tekstareita. Niissä ei ole mitään varsinaista asiaa, kunhan vaan jaaritellaan. Sellaisiin en haluaisi edes vastata. En yleensä halua puhelimitsekaan jaaritella. Jos on asiaa soitan, tai mieluummin tapaan ja vietän aikaa sen ihmisen kanssa.
28.12.2009 19:33
Minusta tässä oli nyt kyse siitä että jotkut alkavat sitten huoritella jos kieltäytyy juttelemasta ym.
Siitä on kokemusta, onneksi vain yksi tai kaksi kertaa. Suomalaiset miehet ymmärtävät huomattavasti eräistä maista saapuvia paremmin.
26.12.2009 13:25
Miksei kuka tahansa saisi mennä baariin viettämään hauskaa iltaa?
Miksi jotkut ihmiset eivät kunnioita toisen halua olla rauhassa?
24.12.2009 14:24
Minusta sana "pissaliisa" viittaa enemmin teineihin. Eikä minulle tule aikuisista gooteista mieleen ollenkaan tuollaista. Tyylittömyys näkyy ennemmin niillä ihmisillä jotka eivät seuraa aikaansa millään tavalla.
Enkä tiedä mitä vaatteita tarkoitat tuolla.
22.12.2009 17:48
Mortician vaatteet on sen verran kalliita ettei niitä ketkä tahansa "pissaliisat" ostele.
22.12.2009 10:08
Mikä? Gootti vai pissaliisojen paratiisi? Luulen että gootit on tyytyväisiä jos toi muoti menee ohi.
22.12.2009 10:06
Vaatteet voi vaihtaa, seksikkyys tulee sisältä luonnostaan.
21.12.2009 21:21
8 / 12