myydään ylimääräinen ohjain pois kunto uudenveroinen!
Tuotekuvaus:
egendaarinen Dualshock-ohjain on palannut markkinoille PS3-versiona! Muotoilu ja toiminnot ovat identtisiä Sixaxis-liikkeentunnistusohjaimen kanssa, mutta mukavana lisänä Dualshock 3:ssa on tärinätoiminto. Tärinätoiminnon ansiosta jokainen isku, törmäys ja räjähdys tuntuvat todemmalta! Konsolin käynnistäminen ja sammuttaminen toimivat yhtä näppärästi kuin aiemminkin. Bluetoothilla toimivan Dualshock 3:sen kantomatka on n. 10 metriä. Ohjaimen lataaminen onnistuu USB-kaapelin kautta suoraan PlayStationista
Hinta: 10
Yhteystiedot: puh 0465426883 helsinki kamppi
O: PS3 DUALSHOCK 3 -OHJAIN 10 EUROA!
lettu85
1
139
Vastaukset
- alexreitala
moi,oisin kiinnostunu ostamaan tulisi nimittäin tarpeen ps3-ohjain ja mistää muualta ei löydy yhtä halvalla dualshock ohjainta. eli aivan normaali alkuperäinen ps3 ohjain ja tomiii moitteettomasti? olen kyllä valmis ostamaan ,jos vaan toimii normaalisti :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764