niin vanha laajakaista hidastuu. Taloyhtiöömme saatiin valokuitukaapeli,joten aloin heti väsäämään uutta liittymäsopimusta uuden operaattorin kanssa. Jotta nettiyhteys toimisi tauotta,niin tilasin liittymävaihdon vajaan kahden kk:n päähän. Tämä vanha netti on toiminut sopimuksen ajan enemmän tai vähemmän 8 MT:n nopeudella. (10MT luvattu,mutta eihän sitä ikinä pääse max.)Mutta sen jälkeen olin soittanut vanhalle operaattorille,että puran sopimuksen,niin parin päivän kuluttua netti alkoi toimia tosi hitaasti;koko ajan alle 2MT:ssa. Onhan tämä outo yhteensattuma,koska tätä ennen -parin vuoden ajan- netti on toiminut kunnolla. Nyt netti on toiminut kohta 2 viikkoa laiskasti,juuri nippa nappa 2MT,ja allekin. Vuorokauden ajalla ei ole merkitystä,eikä koneella,koska omistan useamman koneen netti-tv:n.
Onko muilla ollut vastaavaa?
Hassua kun operaattori vaihtuu,
Kuukausi pitkä aika
1
110
Vastaukset
- Hassu paranoidi
Mitä oikein vihjailet?
Että vanha operaattorisi alkaisi sabotoimaan yhteyttäsi sen jälkeen kun ilmoitit siirtyväsi toisen operaatorin asiakkaaksi? Miksi he pilaisivat maineensa tekemällä sellaista, kun olet jo tehnyt sopimuksen liittymän vaihdosta?
Jos jotain pitäisi veikata, veikkaisin ongelmien johtuvan muutostöistä teidän talojakamossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764