Halla-ahon eroa kun hän paljasti, että Tuomiojankin lausunnot on vihapuheita. Nyt taas sdp:n vaatimukset ovat vihalausuntoja.Kaikki nykyään on vihaa, ei saa sanoa mitään arvostelevaa.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/sdp-haluaa-jussi-halla-ahon-eroa/art-1288404491112.html
SDP vaatii
30
160
Vastaukset
- YLEn Annan
Minä olen aina pitänyt Jungneria ÄÄLIÖNÄ ja tuosta alemmas ilmaisten niin olisiko KUUSIPÄÄ sopiva ilmaisu?
- sisällissota
Kohta lähdettävä kaduille per*ele! Demarit alkaa jo kerjäämään verta nenistään!
- demoJunger
Mitä vaarallista Halla-aho on tehnyt? Olen niin tyhmä etten vielä tajua tätä suurta uhkaa.
Voisiko herra Junger kertoa tarkemmin tästä suuresta vaarasta?
Vai pelottaako herra Jungeria se, että demareitten kannatus on laskemassa entisestään?- .
Herr Junger ei taida ihan itsekään tietää. SDP:n aivopieru
- pspsps
Tämä on nykyisen "demokratian" taso, itse "demokraattinen puolue" ei hyväksy demokraattisilla vaaleilla voittaneella puolueella valtaa! Onko hullumpaa kuultukaan.. SDP.lle varmaan kaikki valta mikä ei ole heillä itsellään on epädemokraattista.
- .
" Mitä vaarallista Halla-aho on tehnyt? Olen niin tyhmä etten vielä tajua tätä suurta uhkaa. "
Ei se Halla-mikälie olisi päässyt eduskuntaankaan ilman tyhmien kannatusta.- moooses222222
Tuomiojahan se aikoinaan varsinaisia vihalausuntoja antoi kun vestasi Israelia natsi-Saksaan. Ajatelkaapa että jumalan luvattua kansaa alkaa haukkumaan. Itse kyllä siihen aikaan nautin ko.lausunnosta.
- Jungner on
vaarallinen vihasaarnaaja. Vaarallinen mies kerrassaan jonka vihapuheet vaarantavat suomalaisen demokratian ja yhteiskunnan vakauden.
Jos sillä perusteella että joku norjalainen jossakin norjassa terrorisoi, ryhdytään vaatimaan poliitikon eroa koska ollaan itse niin demarimarttyyriä ja iskun jälkeisessä riemukiimassa tuntuu mukavalta vaatia ei-vasemmistolaisten poliitikkojen eroa..
Niin olemme vaarallisella tiellä joka johtaa pohjois-korean linjalle.
Jungner on nyt lausunnollaan itsensä punninnut. Ja hänet on demokratian viholliseksi todettu.- 775098887866
Kyllä nyt on tarkoitus saada suomalaiset uskomaan, että kun norjalainen tappaa norjalaisia niin se on Soinin ja Halla-ahon syytä ja he ovat anteeksipyynnön velkaa Norjan kansalle.
- ---------------'
Tähänhän se menee kun oikein innolla yritetään parantaa pahaa maailmaa. Ei tuollaista yksinäisen suden terkoa voi estää kielloilla ja rajoituksilla. Kyllä ne "manifesteihinsä" keinot keksii tavalla tai toisella. On nähty ennenkin että rajoituksilla saadaan aikaan juuri päinvastaisia ilmiöitä mitä luultiin.
Taitaa poliitikoilla puntit helistä oikein kunnolla. Siitäköhän tämä innostus heitellä mitä kummallisempia lakiehdotuksia ja vaatimuksia ilmoille johtuu? Kerrankin ilmiömäistä aktiivisuutta. Tämäkö suomen tärkein asia? - Tasainen ihminen.
Jungner on taas käyttänyt ikäviä uutisia itsekkäästi,tehden itsestään uhrin muiden kärsimyksellä. Samoin kuin hänen eduskunta-avustajansa joka on maahanmuuttajana niin paljon joutunut kärsimään.Hienoa SDP!
- 000-1
SDP näyttää vastustavan demokratiaa, kun vaatii vaaleilla valitun edustajan eroa ilman perusteluja. Todella ajattelematonta.
- Jussuf (se sama)
Siis anteeksi, enhän minä edes pysty kertomaan missä hän on monta kertaa sanonut ettei anna norjalaislapsille ihmisarvoa...koska hän ei ole niin missään sanonut..
kunhan taas otin lääkkeeni niin tajusin mitä tuli taas läähätys kiihkossa kirjoiteltua...ANTEEKSI.
- Jussin vastaus
"Ero voisi tapahtua käytännössä vain omasta aloitteestani tai ps-ryhmän aloitteesta. Kumpaakaan ei tule. Sdp lähtee uhkapeliin, jonka se häviää."
http://hommaforum.org/index.php/topic,53839.msg739774.html#msg739774- varma PS
Eiköhän SDP ole alkanut jo varmistelemaan seuraavien vaaliensa tappiota näillä kouhotuksillaan, Tuomiojakin on mennyt tietämättömyyttään laukomaan päättömiä..
- koirat haukkuu......
Taas sataa persujen laariin...Kohta persujen kannats on 80%!
- Suomi suosta ja pian
Ihmeellistä mutta totta! Näin siinä vielä käy...
Kun luin tästä sossujen ihmetempauksesta, päätin lopultakin liittyä perussuomalaisten puolueeseen.
Jatkakaa sossut samaan malliin, niin hyvä tulee.- hyvin pyyhkii
Lähetin oman jäsenkirjani Jungerille hyvin pyyhittynä kunnon rapulapaskalla, pitäkööt tunkkinsa!
Liityn ylihuomenna persuihin. - Viisas päätös
hyvin pyyhkii kirjoitti:
Lähetin oman jäsenkirjani Jungerille hyvin pyyhittynä kunnon rapulapaskalla, pitäkööt tunkkinsa!
Liityn ylihuomenna persuihin.Tervetuloa alati kasvavaan joukkoomme!
- Hyi sinuu junger
Todella ala-arvoista tomintaa SDP.ltä. käyttää hyväksi Norjan hirmutekoja omiin polittisiin tarkoituksiinsa. Hyi hitto, oikein etoo!
- 12+14
Tollanen harhaheikki, kuin tämä Breivik nyt on, olisi voinut ottaa omaksua millaisen sairaan ideologian tahansa.
Hän olisi aivan hyvin voinut julistaa myös olevansa vihreä ja perustella tekoaan, että ihminen tuhoaa maapallon.
Utoyan tapahtumia ei voi liittää minkäänlaiseen poliittiseen ajatusmaailmaan.
Mies julistaa olevansa nationalisti, kansallismielinen ja yrittää räjäyttää kansakunnan "sydämmen" hallituskorttelin taivaan tuuliin. Pieni ristiriita. Nääh pitäkää vaan Jussi-poika siellä hallintovaliokunnassa luulemassa, että hän on nyt vallankahvassa lujasti kiinni, oikeasti vallankahvassa on ne joilla on massia tai jotka ovat yhteydessä tahoihin, joilla on rahaa kuin RA:lla. Jussi-pussi vaan kun ei koskaan oikeasti pääse sellaisiin pöytiin, joissa valtaa eli rahaa olisi rököllään, ei ole hänen jutuillaan mainosarvoa paitsi huonoa sellaista.
- Kenen on vastuu
Ottaako SDP täyden vastuun, kun kohta joku sekopää alkaa listiin perussuomalaisten kannattajia SDP:N vihapuheidden yllyttämänä.
- mauseri.
SDP on takinkääntäjien, populistien ja alhaisten pettureiden puolue. Nuo alhaiset valehtelijat sikiävät suoraan saatanasta.
- Sairasta touhua
Demareiden aivopierut alkavat olla jo sillä tasolla, että ei ole enään pitkä matka siihen kun Liisa Jaakonsaari, tai joku muu Eu-natsi alkaa vaatia kaikkien Perussuomalaisten sulkemista keskitysleihin...
- Tää ei pääty hyvin
Kuinka törkeitä politikot saa/voi olla ?
Missä menee raja toisten puolueiden solvaamista kohtaAN.
Eivätkö nää vihapuheiden suoltajat kuten Junger itse tajua, että hän kiihottaa ihmisiä kansanryhmää vastaan? - pälkäneläinen
Olen demari.
Olen katkera siitä, että joku toinen ideologia tai puolue, saa yhteiskunnan yleisen mielipiteen itselleen.- perssu..
Olen perussuomalainen.
Olen iloinen siitä, että saamme yhteiskunnan positiivisen, yleisen mielipiteen itsellemme.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa612260En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321724- 101534
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681357- 121108
- 1061091
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91054- 20979