Asensin tänään koneeseeni Saunalahden Prepaid -mobiililaajakaistaliittymää. Kuinka ollakaan, kone sammui akun loppuessa kesken mobiilaajakaistan latauksen. Nyt en saa aloitettua latauusta uudestaan/jatkettua asennusta. Mobiililaajakaistaa ei saa myöskään poistettua (kun asennus ei tullut valmiiksi) Kertokaahan, mikä avuksi, kiiitos!
Kone sammui kesken Saunalahti Prepaidin asennuksen; mikä avuksi?
HA
1
120
Vastaukset
onko Control Panel | Network Connections'issa ja Mobiililaajakaista? sitä klikkaamalla voi jopa syntyä yhteys ilman MLK-ohjelmaa
onko Control Panel | Add or Remove Programs -listassa jo Mobiililaajakaista -ohjelma?
Mobiililaajakaista -ohjelma C:\Program Files\Mobiililaajakaista asentui minulle kansioon C:\Program Files\Mobiililaajakaista
nettitikku näkyy kuin usb-muistitikku, oletko kokeillu sieltä käynnistaa AutoRun.exe -ohjelman?
(itse käytän kuitenkin parempaa MWconn -ohjelmaa MLK:n sijaan)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774