Matkaa perheelle suunnittelen ja vinkkejä olisi kiva saada. Ei olla koskaan käyty Teneriffalla ja jotain paikasta olenkin lukenut sivustoilta. Oiskos vielä jotain hyödyllisiä vinkkejä....
Mukavia hotelleja Playa de las Americansista
Matkaan lähdemme nyt
2
214
Vastaukset
- 256936
Marylanza tai Villa mandi Los Cristianoksen puolella.
- ei kun loamlle
miksi et itse katso...finnmatkat tai aurinkomatkat.fi....viisi tähteä niin takuulla viihtyy...tosin Kanarilla viisi tähteä on mantereella 3 mutta torakoita ei ole niin paljon...siksi siis 5 tähteä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951476Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50978
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52833Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56812
- 102804
- 82800
- 32745