Mayflower hotelli ja alanya muutenkin?

helloalanya

Hei lähden koko perheen ja joidenkin sukulaisten kanssa Alanyaan viikoksi kuukauden päästä (10.9.2011). Muukanlähtiöitä on 10 ( 55v, 36v, 35v,33v, 29v, 23v, 16v, 13v, 10v ja 2v)
Onko tuo Mayflower hotelli minkälainen? Sopiiko se lapsiprheille hyvin? Olen kyllä käynyt tuossa hotellissa aijemmin, mutta olin silloin vielä vajaa vuoden ikäinen joten en muista siitä mitään. Minkälaisia ne kaksio "asunnot" ovat, ja onko olohuoneen varasängyllä hyvä nukkua (sohvalla)?
Kertoisitteko kaiken tarpeellisen hotellista minkä tiedätte, kiitos!

Haluaisin myös tietää mistä niitä palpoja vaatteita saa ostettua? Basaareista vai onko siellä jotain sivukojuja syrjemmällä joissa myydään halvemmalla? Ja kuulin jostain että tiistaisin on jonkinlainen toripäivä jossa myydän halpaa tavaraa (mm. vaatteita, koruja) , pitääkö se paikkansa? Jos pitää niin missä tällainen paikka sieltä löytyy?

Ja minkälainen tuo hintataso on alanyassa suomeen verrattuna?

Minkälaisia nuo hamhamit ovat turkissa? Mitä turkkilaisessa saunassa tehdään? Haluaisin tietää koko saunareissun "rituaalit"....

Onko ruoka turkissa minkälaista? Tarkoitan siis että mitä ei pidä syödä jos ei halua mahatautia? Voiko kaupasta ostaa maitoa? Myydäänkö alanyan kaupoissa sellaista mansikka, tai vailjanmakuista maitoa kuin espanjassa?
Onko turkissa jotain erikoisia turkin herkkuja joita saa melkeinpä vain sieltä? Niinkui makeisia tai ruokia?
Voiko turkissa syödä jätskiä ilman ttä tulee vatsatauti?

Kiitos niille jotka vastaavat tähän vietii, vaikka se onkin pitkä!
Olen kyllä lukenut näistä jutuista muilta sivuilta, mutta en ole mitään tarkkoja vastauksia saanut kysymyksilleni.

7

349

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jejgnn

olin heinäkuun alussa mayflowerissa kaksi viikkoa ja en voi muutakun suositella ! :) kaikki siellä toimi ! mahtava henkilökunta, ihanat huoneet ja mukava hotelli muutenkin lähellä "kaikkea". Itse ainakin ostimme ihan maitoa kaupasta ja jäätelöäkin tuli syötyä ihan ilman minkäänlaisia vatsatauteja ! :)

tässä nyt ihan pikkuriikkisen jotain informaatiota

• Onko mayflowerissa tallelokerot missä?
      Paistaako kuinka hyvin kadun puoleisille parvekkeille aurinko entä uima altaan puolelle??
      Meillä lähtö mayfloweriin 31.8 ja 2 vko ollaan

• onko kenelläkään tietoa jotta onko mayflower hotellin puolesta vesi pullo jääkaapissa odottamassa kun yöllä saavutaan paikalle?Entä onko hotellin kauppa yöllä auki?
      Toukokuussa olimme flower gardenissa ja oli yöllä meno niin hotellin puolesta oli iso pullo vettä jääkaapissa odottamassa.

• Ja pa*skat

JepJep, alanya ei tehnyt mitenkään suurta vaikutusta. Se ei le mikään unelma lomakohde, enneminkin köyhien unelmalomakohde kun ei ole parmpaan reissuun rahaa. Eihän tuolla alanyassa edes ollut vesiskoottereita!!!
      Suosittelen alanyaa pelkästään vähävaraisille -_-

• EiHyvääPäivää :(

jep,jep.Alanyasta olen samaa mieltä,pelkkä feikkipaikka,hotsku toisensa vieressä,kallista kuin suomessa ja ei mitään katsottavaa,...parasta oli baarijätkien lääppiminen.

• tietoa IIIK
        EiHyvääPäivää :( kirjoitti:

jep,jep.Alanyasta olen samaa mieltä,pelkkä feikkipaikka,hotsku toisensa vieressä,kallista kuin suomessa ja ei mitään katsottavaa,...parasta oli baarijätkien lääppiminen.

saiko baarijätkiltä kunnon kaulinta tauteineen?

• anskeli

aurinko paistaa hyvin ainakin uima-altaille ja pullovettä ei ainakaan meillä ollut jääkaapissa odottelemassa :) Hotellin kauppa oli auki vissiinki 23 tai 24 asti. Ja tallelokerot löytyy vaatekaapista, tosin siitä pitää sitten maksaa että saa sen avaimen.
      Ja sulle joka sanoi ettei vesiskoottereita olisi ollut niiin kyllähän niitä sieltä löyty vaikka kuinka ! :D

jos vielä haluutte jotain tietää mayflowerista niin voin koittaa auttaa parhaani mukaan=)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      48
      2110
    2. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      690
      2090
    3. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      120
      1993
    4. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      77
      1699
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      48
      1678
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      239
      1555
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1321
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      20
      1269
    9. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      17
      1155
    10. Kyllähän tämä vähän kirpaisee

Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah
      Ikävä
      38
      1097
    Aihe