Mistä löydän?
Skandia-Life vapaaehtoinen eläkevakuutus asiamiehen vaihtolomake.
Skandia-Life asiamiehen vaihtolomake
6
404
Vastaukset
- Asiakas 50
Pyydä helsinki@skandia.co.uk täältä ja lähetä tänne, ei tarvita asiamiestä.
- Elina Pankkiiriliike
Kiitos
Tarkoitin, että saan eläkevakuutuksen pois esimerkiksi Elina Pankkiiriliike Oy:n asiakaskannasta, joka on vakuutusedustajana, asiamiehenä.
En halua olla missään tekemisissä, koska tyrkyttävät vain mainoksillaan, että siirrä kaikki varat heidän rahastojen rahastoon.
Hoidan sijoitusta itse Skandian omilla alkuperäisillä rahastoilla ja niitä sopivasti markkinatilanteen mukaan vaihdellen.
Unohdan täysin kaikki vakuutusedustajien, asiamiesten rahastot, joissa arvot notkahtavat laskusuhdanteessa. - Akseli finanssipalve
Tässä on satoja ellei tuhansia kohtalontoveria lisää ...
Surullinen Skandia life eläkesäästäminen
http://keskustelu.kauppalehti.fi/5/i/keskustelu/thread.jspa?threadID=153044&tstart=0
Skandialla on muistaakseni joku sakkomaksu, jos säästämisen lopettaa kokonaan. Itse pudotin kuukausisummaa 85 euroon, joka taitaa olla minimi.
Ensimmäiseksi kannattaa heivata helvettiin kaikki Akseli-nimiset ja muut rahastojen rahastot, jottei tule tuplakuluja. Konsultti sai joskus hepulin, kun huomasi minun deletoineen kaikki Akselin omat rahastoto listalta. Sen jälkeen olinkin varma, että päätös oli ollut oikea.
Lisäksi jos sinulla mukana on ns. aktiivinen salkunhoito, kannattaa se lopettaa, koska sekin maksaa prosentin luokkaa.
Kusetushan tuo homma on, valitettavasti. Piilokuluja aivan liikaa. - Scania sekoilu p. IX
Lähetä lomake etelä-afrikkaan, Johannes Buurille, möivät juuri Skandian poikkeen.
- Niemisen Pete
Ei koske Suomea koska suolitoimintaa myydään ihan toiselle taholle, mutta siitä ensi viikolla.
- Joulutervehdys by SL
Niemisen Pete kirjoitti:
Ei koske Suomea koska suolitoimintaa myydään ihan toiselle taholle, mutta siitä ensi viikolla.
Aika osuva arvio?!?
Taitaa olla yksityispankkiireja kohta työn haussa leveämmän leivän perässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712