4. Vaarallinen video
Yhdysvalloissa työntekijä sai potkut videoituaan ravintolassa tapahtuneen sukupuolensa vaihtaneen naisen pahoinpitelyn ja laitettuaan videon YouTubeen, jossa siitä tuli menestys. Vain yksi työntekijöistä – ei kuvaaja – yritti saada väkivallan loppumaan.
10. Sukupuolenvaihtajan syrjiminen
Sukupuolensa vaihtanut nuori työnhakija ei saanut töitä McDonand'sin ravintolasta. Potkut tulivat pomolle, joka kieltäytyi palkkaamasta häntä ja jätti hakijan vastaajaan viestin, jossa syytti tätä valehtelusta sukupuolensa suhteen. Asiasta nousseen skandaalin jälkeen pomo sai potkut.
http://www.taloussanomat.fi/ihmiset/2011/08/10/14-syyta-nain-saat-potkut-mcdonaldsilta/201111149/137
Potkuja ja transsukupuolisia
mäkkärissä
1
93
Vastaukset
"4. Vaarallinen video
Yhdysvalloissa työntekijä sai potkut videoituaan ravintolassa tapahtuneen sukupuolensa vaihtaneen naisen pahoinpitelyn ja laitettuaan videon YouTubeen, jossa siitä tuli menestys. Vain yksi työntekijöistä – ei kuvaaja – yritti saada väkivallan loppumaan. "
Olikohan aihettakin....
http://www.youtube.com/watch?v=RMrLXl6VwBU&feature=related
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1143131- 122016
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371885Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4001754Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211661Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681477- 1201311
- 131196
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91166- 201049