Saako yksinäisyys voimaan pahoin?

...................

..fyysisesti? Itelle välillä tulee fyysisesti paha olo ja ahdistus, alkaa vatsaa kouristaa ja päätä särkeä ja tiedän että se johtuu siitä että olen about maailman yksinäisin ihminen. Elämäni on aika pitkälle pelkkää oksennusta.

11

179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älyn haamu

No ei mulla ainakaan tuollaista ole.

• passiivista eloa tää

no saa

toisinaan on paha olo kun ei saa mitään kivaa toimintaa

• Saa, juuri nyt tuntuu siltä. Yöks. Olispa joku silittämässä päätä ja sanomassa vaikka vaan että "noh, noh, kyllä se taas tästä."

• yksin kotona

Kukaan ei ole yksinäisempi kuin minä. ja se vasta vituttaakin

• ghjghjghj

Saa jos makaa sohvalla, valvoo myöhään ja käyttää päihteitä.

Ei saa jos menee aikaisin nukkumaan, treenaa ja ei käytä päihteitä.

Eli itse pystyy aika paljon vaikuttamaan.

• alea_iacta_essi

Joskus yksinäisyys aiheuttaa kuristavan tuntemuksen kurkussa, ei muita fyysisiä oireita. Fyysistä purkamista sen sijaan on paljonkin, niin yksinäisyyden kuin muun pahan olon: liikuntaa, uimahallin kylmövesialtaassa olemista vaikka jo polvitaipeita ja selkärankaa särkee. Jotain helpotusta se tuo, kun sattuu fyysisesti eikä vain psyykkisesti.

Ja yksinäisyyden takia olen käynyt tällä palstalla. Ei se hyvä asia ole.

• Mynttinen

Ystäviä ja kavereita riittää, mutta seurustelukumppanin puuttumisesta johtuvaa yksinäisyyttä ja pahoinvointia sekä vitutusta kyllä riittää. Välillä tulee peiliin katsottua ja ihmeteltyä, missä se vika on.

Tälle palstalle olen muutaman kerran kirjoitellut ja jollain tavalla pahoinvointi hehkuu tällä palstalla.

• Mikä yksinäisyys? Kavereita on melkoisesti jos vaan jaksais hillua niitten mukana, mutta en mä jaksa. Helpostipa sitä tutustuu tuntemattomaankin jos vaan on halua siihen, mut äh rauhallinen yksin olo voittaa porukassa olemisen.

Mut joo ei todellakaan saa pahoinvoivaksi, ennemmin mieli vaan virkistyy. Koska yksinäisyys on mun kohdalla oma valinta, jos ei olisi oma niin ehkä sitten tosin ei oo kokemusta sellasesta.

• //Ja yksinäisyyden takia olen käynyt tällä palstalla. Ei se hyvä asia ole.//

Niin minäkin.....

....... palstan taso on niin alkellinen.... en voi väittä, että tämä olisi parempi vaihtoehto......

• tsaurit

Kyllä, yksinäisyys kalvaa sisältä, kyllä olisi kiva jos olisi joku jonka kanssa vetää kivirekeä

• En kyllä ymmärrä miksi me_bella on yksinäinen. Myöskin Essi vaikuttaa mukavalta naiselta. Surettaa molempien puolesta.

Itsellä asiat jo jossainmäärin mallillaan, mutta nuorempana olin yleensä äärettömän ahdistunut ja masentunut. Jopa niin paljon, että tuntui kuin olisi kivi rinnan päällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1429
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      941
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      806
    Aihe