Vm. 90 neliveto. Paikallaan ollessa vaihteet menevät hyvin päälle mutta liikkeellä ollessa vaihtaminen ei onnistu, ikäänkuin jumii vaihteen päälle ja pieni sivuääni kuuluu myös. Onko jollain ollut samaa ongelmaa ja mistä se on johtunut? Kiitoksia vastauksista.
Nissan king cab vaidelaatikkko vika.
3
327
Vastaukset
- mv
Valittettavasti tyyppivika noissa. Laatikko irti ja pajalle katsomaan mitä se on syönyt. Yksi aiheuttaja on 5-vaihteella vedättäminen. Itsellä king cap-takapotku meni heti vaihtoon, kun ensi oireita tuli laatikkoon. Tiedän remonttimiehen, joka omastaan käytti laatikon puolenkymmentä kertaa auki. Sujui viimeiset kerrat jo rutiinilla.
- Nishanilla ja minä
Tiedän remonttimiehen, joka omastaan käytti laatikon puolenkymmentä kertaa auki. Sujui viimeiset kerrat jo rutiinilla. Unohda tuollaiset "remonttimiehet" löytyy vielä osaaviakin ammatistaan ylpeitä korjaajia!
- mobil 200
Vääränlaiset öljyt , erttäin tarkka että on oikeat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50766- 53732
- 33702
- 60699
- 97690