onko kokoomuksen junarata . kääritty rullalle,taisi olla hunpuukia.
ei tullut muonion junaa
13
230
Vastaukset
- anopinkaveri 1
Ei tullu. Mieki eilisestä saakka seisonu asemalla ja oottanu, etteikö se Muonion juna jo tule. Ei rietas tullu. Mutta eipä tullu anoppikhaan ! Hah hah haaaaa....
- vahä järkeäkin
ratakiskot tietenki talvela hyvä kelkkailla.
- kokkelis kooo
Ei jumalauta. Mennee sölköranka houshuin ko niin tärrää. Ja on sielä valmista munakokkeliaki. Pörrö solet
- sitäse
kokomus hunpuukia ja höpöpuhetta vain.
Älkääppä pojat hättäilkö, lukekaapa tämä... http://www.pohjolansanomat.fi/PS-Uutiset/1194694116336/artikkeli/rata kolarista skibotteniin voi olla totta parinkymmenen vuoden paasta.html
- utopiarata
nykyisen liikenneministerin mielestä hanke utopiaa.
- ei rattaa
muonion kuntakin lakkautetaan.pois suomen kunnista.
- poeski
joutaakin
- khahhaa
kokkoomuksen aikaan saannosta se kuntien karsiminen sittenoon.
- pois kunnat
No jotain hyvää siitäkin puolueesta, karsitaan ihmeessä turhat kunnat, säästyy joku euro siinäkin.
- näkkyy jo
kunnan hoitojen supistaminen. näkyy jääneen hoitoa tarvitsevat pörisemään,
rautatietä saapuvaa junaa, asemalla oottaessaan .- Metronomisti
Mie vai Se oottelen sitä metroa Muonioon pääsis suoraan Kamphiin ei tarttis käyttää ratikkaa sole poika mikhään tehä tuhannen kilometrin tunneli nykypäivänä ja saatas työttömät töihin ja eihän se ole ees kallista onhan suomella raahaa . Kreikkaanki rahojamme jakelevat , antasivat omistaan ku ovat niin höylillä päällä.
Ensin maksamma sotavelat ja sitten lahjottelemme ympäri eurooppaa rahojamme kyllä net nauraa meille Suomalaisille, että tämähä se on tyhmää kansaa. - Sie ja mie
Metronomisti kirjoitti:
Mie vai Se oottelen sitä metroa Muonioon pääsis suoraan Kamphiin ei tarttis käyttää ratikkaa sole poika mikhään tehä tuhannen kilometrin tunneli nykypäivänä ja saatas työttömät töihin ja eihän se ole ees kallista onhan suomella raahaa . Kreikkaanki rahojamme jakelevat , antasivat omistaan ku ovat niin höylillä päällä.
Ensin maksamma sotavelat ja sitten lahjottelemme ympäri eurooppaa rahojamme kyllä net nauraa meille Suomalaisille, että tämähä se on tyhmää kansaa.Voisimme maksaa suoraan Kreikalle veroja palkastamme vaikka 29% niin niillä olisi sielä mukavaa ettei tarvitsisi ahdigossa elellä voi voi sentään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706