mikä mättää vai enkö osaa käyttää, yleensä otsikot ovat tippuneet tosi alas ja sitten vasemmalla lukemattomissa.
valvojalle.
4
<50
Vastaukset
- nörtti...???
Sullon kone paskana.
- Osaama bin Tanko
Mättääkö tässä joku ko enn huuomaa? Tai pitäskö minun vaiiin osata huomata että joku mättää vaikkei mättäiskääni? Tai pitäisskö minun olla vaan hilijaa ja olla hiljaa? Pitäii, eiköss vain?
Olisikohan sinulla zoomaus päällä, kokeile:
vaihtoehto 1: Paina CTRL pohjaan ja pyöritä hiiren rullaa edestakaisin, huomaatko miten suurenee ja pienenee
vaihtoehto 2: useimpien selainten oikeassa alareunassa on suurennuslasin kuva, mitä siellä lukee? ettei vain jotain 200% tai vastaavaa. Prosenttiluvun oikealla puolella on Explorerissa nuoli alas, valitse siitä kokeeksi 100%...
Jos näillä ei onnistu, voi sinulla olla näytön asetukset pielessä, useimmissa litteissä näytöissä on joku auto tms painike, joka saattaa auttaa. Älä paina tätä jos yllämainitut auttoivat...- hyvä neuvo, kiitos
uppista vaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339