Pekka katosi, minne? Se puhu lähdöstä sorsamettälle, mutta baarissa se oli kuulemma ollut. Ei ole ollut koulussa alkuviikkona lainkaan. Löysiköhän se jonkun sutturan?
Mutta missä on pekka?
7
391
Vastaukset
Son kuule ryystämässä kaffia matarengissa hotelila, sielä mie sen näin, sillä oli semmonen ruottia molottava nainen kainalossa. Ei se selvänä ollu, ei se senthään selvänä ruottalaista...
- kaikista
huonoin provo minkä oon ikinä lukenut.ei varmaan kannata ilmoittaa poliisille, jos joku on kadonnut.
- Kaikenlaisia
tosikkoja sitä yöllä liikkuu?
- hymyile vähän.
joillaki sitä vaan ei ole huumorintajua ollenkaan.vitsinä tehty juttu. ei mikään provo.
- Pekka löytyi veneest
Niin oli vitsi. Opiskelutyönä seurasimme, miten ihmiset reagoivat selkeään vitsiin ja huuhaa-viestiin. Juttu oli kuitenkin harmiton eikä se loukannut ketään.
Saatuja kommentteja oli aika vähän, olisi pitänyt ehkä vääntää juttu kaljan hinnasta tai laimentamisesta. Selkeästi kuitenkin huomataan eri ihmistyypit, jotka kommenttien takana ovat. hymyile vähän - nimimerkki oli ajantasalla ja osasi suhtautua. Mutta ei hänkään kommentoinut meidän juttua, vaan provoksi haukkujaa.
Provoksi haukkuja on kuitenkin valveutunut ihminen, hän hakee jotain uutta ja mielenkiintoista tältä palstalta. Häntä tällaiset turhanpäiväiset viestit ärsyttävät ja hän katsoi asiakseen huomauttaa ehkä kiukustuneena aloitusviestistä. Kielenkäyttö taas kertoo, että hymyile vähän - nimimerkki on vähintään 30v, mutta provoksi haukkuja on alle 20-vuotias.
Kellonaikoja analysoimalla voi myös päätellä, että Provoksi haukkuja on nuorempi henkilö, joka on ehkä pelannut tai muuten surffannut netissä ja aamuyön ensimmäisinä tunteina purkaa turhautumista näppäimistön avulla.
Orginaal-mikko on nimimerkki-kirjoittaja. Tuo on vaarallista, hänen kirjoituksiaan voidaan jäljittää vuosienkin päähän ja hän paljastaa itsestään palan sieltä - palan täältä. Hän tuntuu tietävän paljon Kemi-Tornio- alueesta, Rovaniemestä, Kittilästä ja länsi-lapista, hienoa Hoon päälle - kirjoitustakin löytyy. Tähän aloitukseen hän suhtautui humoristisesti ja yritti jatkaa juttua siinä kuitenkaan onnistumatta.
Oletteko huomanneet, että kun seuraatte omia kirjoituksianne, miten mielentila ja vuorokauden aika vaikuttavat tekstin sävyyn, joillakin selvästi myös humalatila. - 5ew45hw4e5yj
Pekka löytyi veneest kirjoitti:
Niin oli vitsi. Opiskelutyönä seurasimme, miten ihmiset reagoivat selkeään vitsiin ja huuhaa-viestiin. Juttu oli kuitenkin harmiton eikä se loukannut ketään.
Saatuja kommentteja oli aika vähän, olisi pitänyt ehkä vääntää juttu kaljan hinnasta tai laimentamisesta. Selkeästi kuitenkin huomataan eri ihmistyypit, jotka kommenttien takana ovat. hymyile vähän - nimimerkki oli ajantasalla ja osasi suhtautua. Mutta ei hänkään kommentoinut meidän juttua, vaan provoksi haukkujaa.
Provoksi haukkuja on kuitenkin valveutunut ihminen, hän hakee jotain uutta ja mielenkiintoista tältä palstalta. Häntä tällaiset turhanpäiväiset viestit ärsyttävät ja hän katsoi asiakseen huomauttaa ehkä kiukustuneena aloitusviestistä. Kielenkäyttö taas kertoo, että hymyile vähän - nimimerkki on vähintään 30v, mutta provoksi haukkuja on alle 20-vuotias.
Kellonaikoja analysoimalla voi myös päätellä, että Provoksi haukkuja on nuorempi henkilö, joka on ehkä pelannut tai muuten surffannut netissä ja aamuyön ensimmäisinä tunteina purkaa turhautumista näppäimistön avulla.
Orginaal-mikko on nimimerkki-kirjoittaja. Tuo on vaarallista, hänen kirjoituksiaan voidaan jäljittää vuosienkin päähän ja hän paljastaa itsestään palan sieltä - palan täältä. Hän tuntuu tietävän paljon Kemi-Tornio- alueesta, Rovaniemestä, Kittilästä ja länsi-lapista, hienoa Hoon päälle - kirjoitustakin löytyy. Tähän aloitukseen hän suhtautui humoristisesti ja yritti jatkaa juttua siinä kuitenkaan onnistumatta.
Oletteko huomanneet, että kun seuraatte omia kirjoituksianne, miten mielentila ja vuorokauden aika vaikuttavat tekstin sävyyn, joillakin selvästi myös humalatila.Ei teilläkään hyvin mene kun tänne tulette opiskelijatyötä tekemään :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
- Siekös
sen huomasit? Mie en ainakhaan ole ollu asiala, mie olen nukkunu yöni oikheen kunniallisesti, en mithään riettailuja enkä irstailuja ole harrastanu, mien olen siveä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723093
- 572788
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322375- 792208
- 602023
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398