Miten se oikein konkreettisesti todistajien mukaan menee. Kun Jehova tappaa käytännössä kaikki ihmiset, vain todistajat joita on promille, jäävät eloon. Niin kun ne tapetaan tänne maahan ja tänne tulee se paratiisi jossa leijonakin syö sitä ruohoa, niin eikö siinä ole aika kova raivaaminen aluksi näistä maailmallisten ruhoista?
Ehtinee mädäntyä kaikki ennen kuin raivastyö on loppu?
Varmaan kokee ylemmyyttä sitten maailmallisten ruhoja raivastessa kun oli pelastuksen arvoinen kun oli valehtelevan väärin ennustelevan seuran kautta pelastettu?
Tapettujen maailmallisten raivaus paratiisissä
3
<50
Vastaukset
Jt:t hekumoivat Jehovan massamurhalla niinkin pitkälle että ovat kehitelleet teorioita siitä miten Jehova hoitelee valtavat ruumismäärät pois päiväjärjestyksestä. Näin esimerkiksi:
Ciro Aulicino:
"Yrittäkää kuvitella tämä ystävät, tämä kaamea kuva, pahojen ihmisten kuolleita ruumiita ja ruumiinosia makaa levällään maan pinnalla kaduilla, kujilla, niityillä ja rakennuksissa. Huomioikaa että Jumala tässä jakeessa kertoo, että kukaan ei sure eikä hautaa näitä kuolleita. Mitä tämä kertoo meille? Se osoittaa, että emme traumatisoidu tästä hänen suorittamastaan näiden yksilöiden joukkotuhosta. Ei, hänen jumalallinen pahojen teloituksensa ei ahdista meitä loppuelämämme ajan.
Sen sijaan reagoimme siihen samoin kun häijy massamurhaaja teloitetaan. Miltä sinusta tuntuu, kun hän saa tuomionsa? No, tunnemme sisäistä tyydytystä. Suuttumuksemme on lepytetty. Kyllä, voiton tunne, kun viimeinkin Jehovan oikeus on toteutettu. Aids on lopetettu. Homot ovat poissa, homoseksuaalit tai lesbot, murhaajat, huumekeis... tuletko olemaan pahoillasi näiden ihmisten puolesta? Ehei! *naurahtaa*. Ja ne joita ei haittaa näiden eläminen ympärillään [epäselvää]. Ei.
Miten Jehova hävittää kaikki nämä teloittamiensa ruumiit? Hesekiel 39 ja Ilmestys 19 (voitte katsoa nämä kun pääsette kotiin, meillä ei ole aikaa) kertovat että hän kutsuu villieläimensä ja lintunsa ahmimaan näiden lihaisat osat. Ruumiiden valtava määrä tulee olemaan kuitenkin paljon suurempi kuin mitä ne voivat kuluttaa, siksi Jehova tulee epäilemättä käyttämään hyvin tieteellisiä keinoja, ehkä antimateriaa, hajottamaan heidän mädäntyvät organisminsa."
http://veljesseura.org/foorumi/viewtopic.php?f=1&t=3841
http://www.youtube.com/watch?v=ba8TDlVsEsU- 4tghb
Jo on mielikuvitus melkoinen. Ensin rakastetaan ihmisiä TOOOSI paljon ja sitten tapetaan ja syötetään eläimille.
GOD, I
- Pii on 3.0
..Eikös tämä puhe ole vähän sitä ns, hengellistä Lebenstraumia ,-
sitä, joka aikoinaan tuli sen Chamberlainin Munchenin matkan jälkeen , kun hän lupasi -Rauhan meidän ajallemme . - .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816