Pertsale kirjoitti täällä taas :(((((

aijnoa oikia uskowa

nyt sen nikissä lukee vain eri vuosiluku.

miks yllytätte? tyyppihän on vaarallinen seinähullu.
vihaa naisia, homoseksuaaleja, maahnamuuttajia, muslimeja jne

Kai on ääriateistien etujen mukaista luulotella että Pertsa on tyypillinen uskova...

18

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fundispoika

Kristitty ei Herramme tahdon mukaan vihaa ketään - ei edes vainoojia eikä vihamiehiään. Turhaa on panetella uskovaa ... :))

• pertsa2011

aijnoa oikia uskowa sanoi :
      Pertsale kirjoitti täällä taas :(((((
      nyt sen nikissä lukee vain eri vuosiluku.

Ette te mitään voittaneet tuolla bannauksellanne.Sitä kesti vain noin kaksi
      tuntia kunnes pääsin taas kirjoittamaan tänne.

Lucifer oli taas heikompi kuin Jumala.

• Luulisin, Pertsa, että myös ei-uskovat eli joilla ei ole Jumala takana olisívat onnistuneet ihan samalla tavalla palaamaan eetteriin. Sellaisestahan täällä kirjoitettiinkin sun babbauksen yhteydessä. Mutta ei se mitään, olenhan mä jo esittänyt, että oli Jumala tai Lucifer tai ei, kaikki asiat hoituu normaliin tapaan.

Eiväthän ei-uskovat rukoile edes Luciferia, ja silti onnistuvat kuten uskovatkin tai joskus paremminkin. Vai luuletko palattusi takaisin, onnistuneesi paremmin kuin muut, ja paremmin kuin varsinkin ateistit?

• Mistä kiikasti?

Kauanpa meni, pitäisi onnistua ihan samantien...

• pertsa2011
        helsinkijokkeri kirjoitti:

Luulisin, Pertsa, että myös ei-uskovat eli joilla ei ole Jumala takana olisívat onnistuneet ihan samalla tavalla palaamaan eetteriin. Sellaisestahan täällä kirjoitettiinkin sun babbauksen yhteydessä. Mutta ei se mitään, olenhan mä jo esittänyt, että oli Jumala tai Lucifer tai ei, kaikki asiat hoituu normaliin tapaan.

Eiväthän ei-uskovat rukoile edes Luciferia, ja silti onnistuvat kuten uskovatkin tai joskus paremminkin. Vai luuletko palattusi takaisin, onnistuneesi paremmin kuin muut, ja paremmin kuin varsinkin ateistit?

helsinkijokkeri sanoi :
        Vai luuletko palattusi takaisin, onnistuneesi paremmin kuin muut, ja paremmin kuin varsinkin ateistit?

• pertsa2011
        Mistä kiikasti? kirjoitti:

Kauanpa meni, pitäisi onnistua ihan samantien...

:-)

• tuasloukkassua.
        pertsa2011 kirjoitti:

helsinkijokkeri sanoi :
        Vai luuletko palattusi takaisin, onnistuneesi paremmin kuin muut, ja paremmin kuin varsinkin ateistit?

minä luen pertsaletta juurikin siksi koska hän keskustelee usein tuon mukavan helsinkijokkerin kanssa.
        Helsinkijokkeri on jees, pertsale vain itserakas narsissi.

Jollain tavalla huvittava tämä tilanne. Olen selannut palstoja jossa otsikoista saa lukea Karoliina. Tällä palstalla jostakin syystä "pertsa".

Soisi Karoliinan löytyvän. Miksi ei krisnuskon Jumala vastaa rukouksiin Karoliinan löytymisen puolesta?

• goddeloos
        pertsa2011 kirjoitti:

helsinkijokkeri sanoi :

"Jumala vastasi rukouksiini miksei koskaan sinulle :-) "
        - Miten jumalasi vastasi rukouksiisi? Käskemällä feikkaamaan? :p

Huonokin vitsi on silti vitsi, sinä olet hyvä... :p

• pertsa2011 kirjoitti:

helsinkijokkeri sanoi :

Et näköjään tajunnut, Pertsa. Ei-uskovat pääsevät samaan lopputulokseen ihan ilman rukouksia. Jos sinä tarvitset elämääsi rukouksia, niin OK. Minulle ei ole vastattu, kuten hyvin tiedät. Mutta elämäni on mennyt ihan hyvin rakkaudellisissa merkeissä, vaikka en usko enää mihinkään. Onhan se turhauttavaa, kun rukouksiin ei vastata, mutta ilman sitä elämäni on parempaa. Kun ei tarvitse turhautua. Saan olla vapaa ja onnellinen. Siihen en tarvitse Jumalaa.

• goddeloos

"Ette te mitään voittaneet tuolla bannauksellanne.Sitä kesti vain noin kaksi
        tuntia kunnes pääsin taas kirjoittamaan tänne."
        - Sinut bannatiin ja luulet voittaneesi jotain? Ja kuka sinut bannasi - käyttäjät vai ylläpito?

"Lucifer oli taas heikompi kuin Jumala. "
        - Aku Ankka voittaa silti edelleen molemmat!

• pertsa2011

goddeloos sanoi :
      - Sinut bannatiin ja luulet voittaneesi jotain? Ja kuka sinut bannasi - käyttäjät vai ylläpito?
      ________
      Ennen bannaustani ainakin esteri kirjoitti että niin pitäisi tehdä,mutta en oikein
      usko että hän olisi sen tehnyt.
      Veikkaisin jotakin niistä porukoista jotka pyörivät facebookissa ja kuuluvat
      myös tämän sivuston "parisuhderyhmittymiin".
      Olen huomannut ,että ovat siellä toistensa kavereita.

• hauh

Harhaluulo.
      sinulla on tosi vilkas tuo mielikuvitus.

Eikä sillä kuka bannit järjesti ole merkitystä, kunhan pesivät kätensä sinun touhuistas.

Et noudattanut Suomen lakia, ja vieläkään et noudata palstan sääntöjä. Esm.rasismi on kielletty, tiesitkö?

• kulmakivi fani

Apt 10:43 Hänestä kaikki profeetat todistavat, että jokainen, joka uskoo häneen, saa synnit anteeksi hänen nimensä kautta.

Hänestä tarkoittaa Jeesuksesta.

Kokkailen kaikenlaista ihan harrastusmielessä ja kokeilen mielelläni uusia ohjeita. Raamattua luen liian vähän ja ihailen iohmisiä, jotka lukevat Raamattua enemmän kuin minä. Pitääkin taas alkaa lukemaan edes 5 min päivässä. Joskus meni viikkoja että luin joka päivä kunnon aikajaksoja. Mutta nyt olisi taas 5min hyvä aika.

Sitä kun on aina muutakin tekemistä. Katsoa tv seiskaa, olla duunissa, katsoa elokuvaa, nukkua, syödä, ja vaikka mitä. Raivaan nyt sitten sen 5 min ainakin Raamatunlukemiselle. Jotenkin niin hyvä kanava toi tv7 seurata.

• aijnoa oikia uskowa
      25.8.2011 14:20

>>>Pertsale kirjoitti täällä taas...miks yllytätte? tyyppihän on vaarallinen seinähullu.
      vihaa naisia, homoseksuaaleja, maahnamuuttajia, muslimeja jne>Kai on ääriateistien etujen mukaista luulotella että Pertsa on tyypillinen uskova...

• tuomiolle vaan

No kyllä pertsa2012 joutuu vastaamaan teoistaan vielä ja ehkä jopa maalliselle tuomioistuimelle homoihin kohdistuvasta vainosta ja vihasta sekä vielä Jumalan edessä toiseen kertaan, jotta sillee...

• Vainona pidät ohjeistamista Jumalan tahdon mukaisuuteen ja vihana rakkautta, huolenpitoaan. Kiittää häntä tulee Herran tahdon esilläpidosta, eikä kiusata valheen sanoilla väärää todistusta antaen.

Valtaistuimella istuu Herra, ei ihminen. Kuulkaamme mitä Herra sanoo ja kunnioittakaamme ja totelkaamme Hänen tahtoaan ja tarkatkaamme sitä koko sydämestämme vaelluksemme ajan.

• ovi on auki, tule

Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen.

Joh 10:9

• Yu

tuomiolle vaan sanoi:"No kyllä pertsa2012 joutuu vastaamaan teoistaan vielä ja ehkä jopa maalliselle tuomioistuimelle homoihin kohdistuvasta vainosta ja vihasta sekä vielä Jumalan edessä toiseen kertaan, jotta sillee...----"JOKAINEN meistä joutuu tekemään tilin itsestään Jumalalle.Miksi sinä jumalaton tuomitset Pertsan,joka puhuu Jumalan totuutta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      72
      2467
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1799
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1654
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      372
      1587
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      18
      1552
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1407
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      109
      1166
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1128
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1094
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1009
    Aihe