Nalle hunajapurkilla..

korpisoturi-75

Pitäisikö jotain tehdä?.. UPM:n ja Nordean hallitusten puheenjohtaja Wahlroosin tilipussi taas paisuu oikein järkyttävästi, kun on laittanut porukkaa pihalle oikein urakalla!..

Kummankin yrityksen kurssithan ovat ilmoitusten jälkeen olleet varsinaisessa nousukiidossa ja tämä tietysti tietää Nallukalle muhkeita bonuksia niin osaketuloina kuin optioinakin. Tässä on mielestäni eräs mies, joka ansaitsisi mielestäni "Suomen epäisänmaallisin henkilö"-tittelin ihan varauksetta.

Myös muut ovat heränneet hiljalleen pohtimaan samaa aihetta;

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/huomenta-suomi-sakn-johtaja-vaatii-bjorn-wahlroosin-omaisuutta-takavarikkoon/art-1288411034514.html

18

76

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Entfuehrung

Miehestä voi olla vaarassa tulla Suomen Hanns-Martin Schleyer. ( 1977 )

• lopullinen ratkaisu

henki pois ...

• Ymmärtämätön här

En ole sellaisen yli-ideologisen resurssitalouden perään, mutta jotain tälle nykyiselle pörssimeiningille täytyisi tehdä. Rahaa yritetään tehdä rahalla, inhimillisten tragedioiden syntyminen tekee gutaa suurille osakkeenomistajille yms mukavaa. Maailmankauppa jatkukoon, mutta mihin oikeasti tuota rahan tekemistä rahalla tarvitaan?

• osakkaana olen

Kiitos Nalle!
      Tienasin tänään kymmeniä tuhansia, kun heitit tyhjäntoimittajia ulos.

• raakkuna1

Väitätkö että Nordean pankin virkailijat ovat olleet tyhjäntoimittajia, jotka ansaitsee potkut työstään. Niin minä väitän että olet yks kirottu osakkeilla sumpliva tyhjäntoimittaja maassamme. Salut.

• Täh?

Kuka jäisi kaipaamaan häntä?

• afgasdgsd

jos yleinen vittumaisuus olisi rikos, wahlroosilla olisi elinkautinen.

• Buntta oli SIKA

Isäänsä tuleepi: BUNTTAAN
        Keplotteli Wätrsilän jutuilla aikoinaan...

Buntta muistutti erehdyttävästi sikaa sikari suupielessä
        nimimerkillä. Buntan nähnyt ja oksentanut

• Tri.Sorbus-Nappo

Ihmeen kauan kyseinen mulkkuhurri on välttynyt murhayrityksiltä.

• Mökelö_

Mihin pankkiin kannattaisi vaihtaa? Ei täältä järkivastauksia saa, mutta kysynpä silti.

• Ehken kannattaa vaihtaa pankkiin, joka ainakin tällä hetkellä on täysin suomalainen. Löytyy niitä.

• Osuuspankki...

taitaa olla edelleen kokonaan suomalainen ja "asiakkaidensa omistama", vaikka kai sielläkin johtajat kuppaa asiakkaita.

Itse en nuorena saanut sieltä asuntolainaa, joten jäi asunto kokonaan hankkimatta, mutta enpähän ole ollut kusessakaan velkojen takia.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Osuuspankki_(yhtiömuoto)

Vähiten tarvitsi pankkitukea.

• ???????

Nallella on punaiset silmälasit...

• lisää RAHAA

Ja punaiset farkut. Onko se niitä miehiä?

• paholaisen renki

nalle on paholaisen pauloissa, demoni-hirviö. Hän joutuu vastaamaan teoistaan muiden ihmishirviöiden tapaan ns. viimeisellä tuomiolla.

Ei auta sitten rahakasat, linnat, jaguaarit jne.

• Fyysisesti hakee

rahansa pois nordeasta niin luulen että on tehnyt sen minkä yksi ihminen voi, siis noin laillisesti.

• huono on

Omahyväinen, ahne ja ylimielinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1429
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      941
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      806
    Aihe