ostin siis illalla pussin ja jätin pöydälle. keittiössä hyöriessäni huomasin että pussissa möyri ötököitä. googletin ja näyttivät olevan riisihäröä.
heitin avaamattoman pussin pihalle ja se tietenkin hajosi ja levisi siihen!
miten mä nyt siivoan sen pihalta ettei se öttiäinen vaan leviä sisälle?
lapioin ojaan? roskikseen ei huvittaisi laittaa muhimaan, yöks!
voiko kulkeutua sisälle esim. kengänpohjissa? (munat)
hyi!
Ostamassani Euroshopper riisipussissa oli ötököitä -neuvoja?!
16
247
Vastaukset
- Huuko Saves
..enpä muista, kuinka menettelimme takavuosina sitten Euroshopperin portugalilaisten voileipäkeksien kanssa - sieltä löytyi jokin edesmennyt kuoriainen.
Sähkötin tästä K-plussaan; sieltä pahoiteltiin asiaa, ja lähettivät 5 euron ostokupongin hyvityksenä, ostos oli euron luokkaa.
Loppu hyvä, parempi mieli:) - 34
Nyt joudut polttamaan talosi idari. Olisit vain kiikuttanut pussin takaisin kauppaan ja hakenut rahasi pois nyt menee talo alta ja saat syytteet tuhopoltostä PÖLJÄ.
- PÖLJÄ ap
No joo joo oon hysteerinen,saa antaa maalaisjärjellä varustettuja neuvoja eikä haukkua! Onko niitä?
Inhoan vaan noita ötököitä niin paljon ja haluan niistä kerralla eroon! - koklaa.
PÖLJÄ ap kirjoitti:
No joo joo oon hysteerinen,saa antaa maalaisjärjellä varustettuja neuvoja eikä haukkua! Onko niitä?
Inhoan vaan noita ötököitä niin paljon ja haluan niistä kerralla eroon!No, koklaa suihkuttaa sellaista kuin kiilto airi kodin puhdistaja yleispuhdistusainetta. Tuota suihkautin ite muurahaisille, kun alkoi parvekkeelta virtana tulla. Taintuivat heti.
- Heitin kaikki
ruokani pois johon riisihärö oli asettunut ja ne yksilöt jotka löysin keittiön kaapeista harhailemassa ruokaa etsimässä kiikutin ulos luonnon helmaan. Kaapit pyyhin sitruunamehulla ja ruuat säilytin olohuoneessa paikkaa vaihtaen niin etteivät löytäneet ja lopulta ei huoneistossa vaeltanut enää yhtään häröä.
- Rei-Ma-Ori-
Kiikutit luonnon helmaan? Coloradon kuoriaiset perunamaalta neuvotaan äkkiä hävittämään. Riisipeltoja meillä ei paljon ole, mutta riisiä on heti naapurin kaapissa. Googlaapa huviksesi, onko ohrahärö olemassa!
- Älä häröile!
Minun ostamastani riisipussista ötökät PUUTTUIVAT! Olen siis saanut VAJAAN pakkauksen! Reklamoin välittömästi kauppiaalle!
Taisi tuossa Jimillä juuri mennä ruokaohjelma jota ohimennen vilkaisin. Siinä tehtiin huippukallista gourmet-ruokaa pääskysenpesistä, ja pääskysenpesät taas on tehty pääskysen syljestä, joka on oksettavan venyvän näköistä. Seassa oli kaikenKARVAISIA (höyheniä, pientä sälää) roskia, joita kiltti thaineito pinseteillä poisteli. Väittivät kalleimman annoksen olevan 1000 dollarin luokkaa. Sekundakeitto irtosi 40 dollarilla.
Tämä tarina tässä vain sivumennen...
- up
up
- up
up
- nimi.
Nimikin kertoo jo, että huonon laatuista: euroshopper. NImestä osaa jo päätellä, että huonoa luvassa.
- hyihyi
Vuosia takaperin ostin Euroshopperin paahtoleipää ja leipien välistä löytyi jotain kuolleita "torakoita" tai mitälie. Pussin heitin roskiin ja sen jälkeen en ole ostanut ainuttakaan euroshopperin tuotetta.
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
K-kauppa on K-kauppa vähän samaan tapaan kuin neegeri on neegeri. Käy S-marketissa tai kauppahallissa niin saat oikeaa ruokaa.
- Kaamee paikka!
Aiaiaai, kun on paha juttu!
Soita välittömästi Suomisomaliaseuraan päivystävälle poppamiehelle!
Riippuen siitä, missäpäin tämä vakava asia on tapahtunut, sinne lennätertään poppamies taikakaluineen Sepe.-pelastushelikopterilla.
Lisäksi sinun on ennen poppamiehen saapumista juostava asuntosi ympäri kolme kertaa. Ensin vastapäivään kolme kertaa, hieraistava puolessa matkassa VASEMMALLA pikkurillilläsi vasenta kulmakarvaasi, sanoen sanat: "Kilikspyödijuodi". Sitten juokset myötäpäivään 2 kertaa, ja samalla työnnettävä OIKEAN käden peukalo anukseesi.
Voi olla ettei vielä ole liian myöhäistä, mutta asuntosi saattaa olla noiduttu. - Voiko?
Voiko euroshopperista erota?
- riisihäröt
Ko riisihäröjä muhii muissakin viljatuotteissa jos jää pitkäksi aikaa käyttämättä. Itse koin viime keväänä yllärin ja sain kantaa kaikki jauhot ja tuotteet kaapeista roskiin. Laiska leipuri olin ollut kauan ja tuotteet seisseet liian pitkään kaapissa.
Ei ollut euroshopper tuotteita vaan risella riisiä ja sunnuntai jauhoja jne... Meni kauan ennen kuin luotin että ei enää moisia ötököita. Kaapit vielä vanhoja joissa koloja ym ja desinfioin mm kloriitilla suihkuttelin joka päivä ja uudet ryynit, riisit ja jauhot laitoin suljettuihin pusseihin tai purkkeihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806