Ovatko palstan kirjoittajat älykkäitä?

hassu-1

Testataampa palstalaisten fiksuutta hieman, jos kantti kestää. Samalla selviää myös rehellisyys, sillä oletuksena on tehdä testi vaan kerran, ilman mitään fuskua ja vieläpä paljastaa tulos muille.
Käytäthän tunnistettavaa nikkiä, jolla normaalistikin kirjoitat.

Sain hosuen tehdysta testistä tuloksen 120. Pistemäärä oli korkeampi kun 90,88% väestöstä keskimäärin.

Paljonko sinun pisteet ovat? Entä Jussufin, Raakkunan, Tosimiehen ym...

No niin aloita testi: http://tieku.fi/aeotesti

49

144

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei sitä kehtoo ihan kaikkia linkkejä avata.

• hassu-1

Kehtaa vaan, sillä se on Tieteen kuvalehden testi ja täysin ilmainen, ilman mitään sidonnaisuuksia. Kyllä sen verran uteliaisuutta täytyy löytyä.

• hassu-1 kirjoitti:

Kehtaa vaan, sillä se on Tieteen kuvalehden testi ja täysin ilmainen, ilman mitään sidonnaisuuksia. Kyllä sen verran uteliaisuutta täytyy löytyä.

Kolmannessa osiossa jumittui enkä päässyt eteenpäin, luovutin.

Satu sulla olemaan testiä siitä onko luovuttajaluonne?

• 18
        jjeeves kirjoitti:

Kolmannessa osiossa jumittui enkä päässyt eteenpäin, luovutin.

Satu sulla olemaan testiä siitä onko luovuttajaluonne?

Se jumittui testi kysymykseen koska VASTASIT SIIHEN VÄÄRIN. Vastaamalla oikein pääsi eteenpäin eli ohjelma ei juminut VAAN SINÄ.

• 18 kirjoitti:

Se jumittui testi kysymykseen koska VASTASIT SIIHEN VÄÄRIN. Vastaamalla oikein pääsi eteenpäin eli ohjelma ei juminut VAAN SINÄ.

Masentavaa.

Minkä älykön maailma minussa menettääkään!

• älyköitä

Onhan jos iteltä kysytään

• raakkuna1

No niin, hassu-1, toi palstallemme Tieteenkuvalehden älykkyysosamäärä testin, ja onhan se kiehtovaa testata omissa oloissaan älykyysosamääränsä, joka ilmaistaan pistetuloksina. Niin Raakkuna kuitenkin vaatii itseltään ja muilta esityksiä palstallemme, jotka sitten tutkitaan. Ja ollaan valmiita debatti vääntöön, silloin ollaan käytännön asioilla mukana, ja ilmaistaan oma älykkyytemme normaalissa käytännössä.

Mulla ei oo mitään käsitystä Mensan älykkyystestin luonteesta edes, ja kieltäytyisin varmuudella, koska ihminen on kokonaisuudessaan enemmän. Ja olen jo aikoinaan mieltänyt itseni fiksuksi ihmiseksi, ja että mulla on hallussa tunneälyä, joka auttaa mua selviytymään arjen vaatimuksista, ja kaikesta esille tulevista haasteista. Ja uskon että ihmisellä on kohtalo, eli ohjelma (Implantti) jonka avulla kykenemme suoriutumaan kaikesta. Tuon siis esiin ihmisen kokonaispotentiaalia joka mielestäni perustuu sukujuuriin joihin olemme syntyneet. Ja tarkentaakseni tätäkin käsitystä, niin vanha kunniakas sukuperinne ei pelkästään takaa onnistumista elämän haasteista, vaan sekin saattaa olla pahastikkin degeneroitunut, koska sukujuuren laatuun vaikuttaa aktuaalisti monikin tekijä, kuten perinnöllisyystekijöiden muutokset aviokumppanin valinnassa, ja sitten elämäntapa on sellainen asia joka saattaa vaikuttaa vahingoittavasti ohjelman(Implantin) laatuun. Joten ei sovi pelkästään vedota kunniakkaaseen sukunimeensä, vaan on tuotava ohjelmansa laati kirjoituksissa esiin. Salut.

• .Pisterivi.

Minä olen niin älykäs etten haaskaa aikaani tuollaisiin feikki-testeihin.

• hassu-1

Tapa kertoa ettei uskalla, sitä tuo on eikä mitään muuta.

Raakkuna on oikeassa, sillä toki ihminen on enemmän ja suurempien osatekijöiden summa, kun pelkkä älykkyys ja nimenomaan tunneäly on tekijänä suuri. ja varteenotettava.
        Silti, tällaista testiä ei kannata väheksyä, sillä se osoittaa kuitenkin jotain siitä kapasiteetista joka nupissa raksuttaa.
        Meitsillä meni testiin alle kymmenen minsaa.

Pankaas nyt joku näytille pisteenne, meni sitten suteen tai saveen, tai vaikka suoraan huipulle.

• hassuttelua 1.
        hassu-1 kirjoitti:

Tapa kertoa ettei uskalla, sitä tuo on eikä mitään muuta.

Raakkuna on oikeassa, sillä toki ihminen on enemmän ja suurempien osatekijöiden summa, kun pelkkä älykkyys ja nimenomaan tunneäly on tekijänä suuri. ja varteenotettava.
        Silti, tällaista testiä ei kannata väheksyä, sillä se osoittaa kuitenkin jotain siitä kapasiteetista joka nupissa raksuttaa.
        Meitsillä meni testiin alle kymmenen minsaa.

Pankaas nyt joku näytille pisteenne, meni sitten suteen tai saveen, tai vaikka suoraan huipulle.

Noista höpöhöpötesteistä alle 130 pistettä saadakseen täytyy olla keskimääräistä tyhmempi tai henkilö, joka ei ole montaa testiä aikaisemmin väkrtänyt eikä täten tiedä proseduuria. En ole koskaan saanut alle 135 pistettä näistä netin testeistä, ja TieKun testinkin olen joskus tehnyt. Siksipä Mensaan ei nettiklikkailulla pääsekään, vaan menemällä paikan päälle aitoon tilanteeseen. En ole vielä tavannut ihmistä, edes netissä, joka ei tuosta testistä olisi saanut parempaa tulosta kuin 50% kansalaisista. Ihmeellistä.

• Juhani A.

Tämä ituhippi sai 129 pistettä.
      Yhdessä kysymyksessä tuli mokattua kun en lukenut kunnolla ja huomasin virheen juuri kun painoin sitä seuraava-namiskaa. Ja viimeisessä loppui aika kesken.

Muka korkeampi pistemäärä kuin 97.34%:lla väestöstä keskimäärin. Tuskin pitää paikkaansa. Eiköhän tuolla vaan yritetä testiä ja lehteä kaupitella..

• Sama moka

Yhdessä loppui aika juuri sopivasti kesken, ja muutamaa sanaparia en ilmeisesti täysin ymmärtänyt, mutta se lieneekin juuri testin tarkoitus. :p

Kokonaispistemäärä: 125

Hyvin lahjakas

Pistemääräsi oli korkeampi kuin 95.22%:lla väestöstä keskimäärin.

Hyvä testi kuitenkin, ja sopivaa preppausta näin ennen työhaastatteluja ja tulevia psykotestejä.

• hassu-1

En kiellä, saati myönnä, mutta saattaahan tuo pitää paikkansa osaltasi.
      Aika kova tulos, josta onnittelut.

Saa niitä heikoimpiakin pisteitä esille laittaa, jos uskaltaa, sillä ei se älli mitään auta krapulaan, tai moneen muuhunkaan.

• tietäjä.

115

• Tri.Sorbus-Nappo

En ole älykäs mutta viisautta on kertynyt iän myötä. Toisin kuin Jussufeille ja Kaalepeille jotka tulevat pysymään ameeban tasolla henkisesti.

• hassu-1

Viisaus kertyykin elämänkokemuksen kautta, joten kannatta ehkä elää monipuolista ja vaihtelevaa elämää, jämähtämättä paikalleen. Tarkoitan että on uskallettava tehdä rohkeitakin ratkaisuja ja astua joskus askel tuntemattomaan.
        Maailmassa on myöskin paljon enemmän kun yksi totuus, jota harvoin nuorena ymmärtää, olipa kuinka älykäs tahansa.
        Oikeastaan viisaus taitaa olla huomattavasti tärkeämpää kun suoraan mitattavissa oleva älykkyys, jota sitäkin löytyy montaa lajia.
        Viisauteen liittyy mielestäni läheisesti edellä mainittu tunneälykin, empatiakykyineen yms..

Tunneälyn puute saa ihmisen tekemään raakuuksia, kuten olemme uutisistakin usein lukeneet mm: ihmisten päähänpotkimiset ja vastaavat.
        Luulen jopa muslimeilla olevan jonkinlaista tunneälyä, vaikka he katkovatkin kurkkuja ja kivittävät ihmisiä maakuoppiin, se olisi vaan saatava esiin jollain tavalla. Ehkä jussuf voisi auttaa siinä.

• Minä-,.

Huvikseni kokeilin tuon testin ja kone kertoi näin.
      "Pistemääräsi oli korkeampi kuin 97.34%:lla väestöstä keskimäärin." ÄO,ni oli 129. Tosin mahdollisuuksiani verotti heikko näköni ja lasit ovat vasta tilauksessa joten testi ei suosinut minua noissa aikaan sidotuissa tehtävissä joissa vastausaikaa jäi 30 sekuntia kun lukemiseen meni jo 20 sekuntia.

Muutoin olen sitä mieltä, että pakolaispolitiikkaa on kiristettävä ja maahanmuuton kynnystä on nostettava huomattavasti, että voimme nimittää maatamme jatkossakin älykkäiden ihmisten asuinpaikkana. Tällä testituloksella minulla on lienee oikeus vaatia sitä.

Ja vihervasurit huom! Julkaiskaapa oma tuloksenne! Jookosti?

• hassu-1

Mitäs jos panisimme mamut testiin kanssa, sillä onhan edesvastuutonta tyhmentää kanssaamme tarkoituksella. Sellaiseen ei yhdenkään poliitikon valtakirja riitä.

Olen samaa mieltä, kyllä sinulla on oikeus vaatia maahanmuutopolitiikkaan muutosta
        ja sinua on myöskin asiassa kuunneltava, mielellään meitä muitakin.

• äly vai puute siitä?

En käytä tunnistettavaa "nikkiä", kun en ole näin tyhmien kirjoittajien kuin Suomi24:ssa on, yhteisön jäsen. Häpeähän se ( ainakin mulle!) olisi, olla tällaisen p*skan jäsen, missä melkein kukaan ei osaa normaalisti kirjoittaa!

Ja varmastikaan mitään "älykkyystestiä" ei palstakirjoittajista Suomi24:ssa tarvitse tehdä, kun siihen riittäisi kolme sivua tulosteita joka Suomi24:n keskustelupalstojen ensimmäiseltä kolmelta sivulta, että 'varmentuisi' fakta palstakirjoittajien pääosin olevan tyhmiä, kenties jopa umpityhmiä(?). Veikkaan, että n. 1% Suomi24- palstoille aktiivisesti kirjoittavista on edes normaalisivistyksen omaavia, mutta mitähän sitä se yksikin tutkimuskin taannoin sanoi: Suomessa on paljon jopa niin p*ssiä porukkaa, että eivät tiedä edes kantasuomalaisina sitä mitkä puolueet istuvat hallituksessa tai että mitä on "hallitus" tai että mikä on " oppositio". Kauhee on joo into kys.
      " yhteiskunnallisia" "näkemyksiä" Suomi24- palstoilta lukea, joo....

• Minä-,.

"Häpeähän se ( ainakin mulle!) olisi, olla tällaisen p*skan jäsen, missä melkein kukaan ei osaa normaalisti kirjoittaa! "

Kun luin kirjoituksesi niin totesin, että kirjoittaminen ei ole vahvimpia puoliasi. Osuiko pilkka nyt omaan nilkkaan? Hah hah.

• raakkuna1
        Minä-,. kirjoitti:

"Häpeähän se ( ainakin mulle!) olisi, olla tällaisen p*skan jäsen, missä melkein kukaan ei osaa normaalisti kirjoittaa! "

Kun luin kirjoituksesi niin totesin, että kirjoittaminen ei ole vahvimpia puoliasi. Osuiko pilkka nyt omaan nilkkaan? Hah hah.

No annahan nyt esimerkki miten "Minä-,." kirjoittaa normaalisti.

• äly vai puute siitä?
        Minä-,. kirjoitti:

Kirjoittaminen on yksi vahvimpia puoliani. En ehkä käytä täydellistä kielioppia näillä palstoilla, kun älyäni ei suuremmin kiihota vastata TYHMIIN provokirjoituksiin, jotka päääosin sairaiden nettihörhöjen ihmisvihaa sisällöltään. Tyypillisesti älykkyys ilmenee kykynä _olla ymmärtävän kiinnostunut_ muiden eriävistäkin näkemyksistä ja kehittää keskustelua eteenpäin kysymyksillä ja ymmärryksellä ainakin kaikkea konsensusta kohtaan, joskin vihakirjoitteluun ei minun ymmärrykseni riitä. Se kun katsos on tyhmien laji.

Miksi minun pitäisi olla kiinnostunut lukemaan vaikkapa sellaista näiltä nettipalstoilta, että joku hörhö vihaa hysteerisesti esimerkiksi Suomeen tulevia somaleita, laatii palstakvereinen sata aloiutusta päivästä aiheesta eri nettimedioihin lukijapalstoille ja ylistää päivät päästään sokeasti jotakin vaikkapa poliitikkona kokematonta Jussi Halla-ahoa, kun jo anonyymienkin sellaisten tekstien tekstin takaa loistaa, etteivät kirjoittajat itse tunne henkilökohtaisesti välttämättä yhtäkään somalia, että eivät osaa edes tilastoteiden perusteita, vaikka pakkomielteisesti väittävät "maahanmuuton vievät rahat" ja että ovat vielä lisäksi niin syrjäytyneitä, että ei varmaan ole maineessakaan sellaisilla olisi paljoa menetettävää, kun kehtaavat täysin estoitta vihapropagandaa EDES anonyymisti nettipalstoille jauhaa?

Miksi minun pitäisi olla innostunut lukemaan tyhmien nettiä häiriköivien anonyymien _sairasta_ kirjoittelua, missä keskustelunavuksissa vetävät uutismedioista jonkun aiheen linkillä ja siihen sitten solvauksen johonkin ilman keskustelukykyä?

Jollei älykkyys ihan oikeasti ole nolla, niin sellaiset kirjoittajat tietävät, ETTEI TÄLLAISILLA VERTAISKESKUSTELUPALSTOILLA EDES SAA - anteeksi kun huudan - linkitellä uutismedioista aiheita keskustelunavauksiin ainakaan ilman oman koko omien nimien käyttöä selkeästi palstalla?

Ihan oon itse tehnyt päätelmän, että Suomi24:ssa kirjoittaa p*ssejä, pääosin. Kouluihin lisää mediakasvatusta! Nää on pihalla kohteliaasta käytöksestä nää anonyyminetin pilkkaajajuustopäät näillä Suomi24- palstoilla! Käy vaan sääliksi,. jos ei edes v*ttuilla osaa tyylillä nettipalstoilla.. ainiin mutta sekin vaatisi peruskäytöstapojen osaamista nettikirjoittelusta ja vastuunkantokykyä ilmaisunsa merkityksellisyydestä edes jokseenkin, vaikka mielipiteen vapaus on.

• äly vai puute siitä? kirjoitti:

Kirjoittaminen on yksi vahvimpia puoliani. En ehkä käytä täydellistä kielioppia näillä palstoilla, kun älyäni ei suuremmin kiihota vastata TYHMIIN provokirjoituksiin, jotka päääosin sairaiden nettihörhöjen ihmisvihaa sisällöltään. Tyypillisesti älykkyys ilmenee kykynä _olla ymmärtävän kiinnostunut_ muiden eriävistäkin näkemyksistä ja kehittää keskustelua eteenpäin kysymyksillä ja ymmärryksellä ainakin kaikkea konsensusta kohtaan, joskin vihakirjoitteluun ei minun ymmärrykseni riitä. Se kun katsos on tyhmien laji.

Miksi minun pitäisi olla kiinnostunut lukemaan vaikkapa sellaista näiltä nettipalstoilta, että joku hörhö vihaa hysteerisesti esimerkiksi Suomeen tulevia somaleita, laatii palstakvereinen sata aloiutusta päivästä aiheesta eri nettimedioihin lukijapalstoille ja ylistää päivät päästään sokeasti jotakin vaikkapa poliitikkona kokematonta Jussi Halla-ahoa, kun jo anonyymienkin sellaisten tekstien tekstin takaa loistaa, etteivät kirjoittajat itse tunne henkilökohtaisesti välttämättä yhtäkään somalia, että eivät osaa edes tilastoteiden perusteita, vaikka pakkomielteisesti väittävät "maahanmuuton vievät rahat" ja että ovat vielä lisäksi niin syrjäytyneitä, että ei varmaan ole maineessakaan sellaisilla olisi paljoa menetettävää, kun kehtaavat täysin estoitta vihapropagandaa EDES anonyymisti nettipalstoille jauhaa?

Miksi minun pitäisi olla innostunut lukemaan tyhmien nettiä häiriköivien anonyymien _sairasta_ kirjoittelua, missä keskustelunavuksissa vetävät uutismedioista jonkun aiheen linkillä ja siihen sitten solvauksen johonkin ilman keskustelukykyä?

Jollei älykkyys ihan oikeasti ole nolla, niin sellaiset kirjoittajat tietävät, ETTEI TÄLLAISILLA VERTAISKESKUSTELUPALSTOILLA EDES SAA - anteeksi kun huudan - linkitellä uutismedioista aiheita keskustelunavauksiin ainakaan ilman oman koko omien nimien käyttöä selkeästi palstalla?

Ihan oon itse tehnyt päätelmän, että Suomi24:ssa kirjoittaa p*ssejä, pääosin. Kouluihin lisää mediakasvatusta! Nää on pihalla kohteliaasta käytöksestä nää anonyyminetin pilkkaajajuustopäät näillä Suomi24- palstoilla! Käy vaan sääliksi,. jos ei edes v*ttuilla osaa tyylillä nettipalstoilla.. ainiin mutta sekin vaatisi peruskäytöstapojen osaamista nettikirjoittelusta ja vastuunkantokykyä ilmaisunsa merkityksellisyydestä edes jokseenkin, vaikka mielipiteen vapaus on.

Kohteliaimmin tiedustelen,

vaikuttako siltä että joku täällä kaipaisi sääliä?

Nettikirjoittelun peruskäytöstavoista huomauttaisin, että aivan kaikkien kirjoittajien ja kirjoitusten kohdalla ei näytä olevan tarvetta käyttää ylläpidon siivousvälineitä ja pikkutähtösiä.

Tähdennän vielä, että kirjoittaminen ei ole vahvimpia puoliani. Osallistumisen halu sen sijaan on.

Voikaa hyvin.

• Minä-,.
        äly vai puute siitä? kirjoitti:

Jos kirjoittaminen on vahvimpia puoliasi, kuten totesit, niin olen todella huolestunut. Miten arki sinulla noin muuten sujuu, kuten kävely ja syöminen ja juominen?

• äly vai puute siitä?
        jjeeves kirjoitti:

Kohteliaimmin tiedustelen,

vaikuttako siltä että joku täällä kaipaisi sääliä?

Nettikirjoittelun peruskäytöstavoista huomauttaisin, että aivan kaikkien kirjoittajien ja kirjoitusten kohdalla ei näytä olevan tarvetta käyttää ylläpidon siivousvälineitä ja pikkutähtösiä.

Tähdennän vielä, että kirjoittaminen ei ole vahvimpia puoliani. Osallistumisen halu sen sijaan on.

Voikaa hyvin.

Kyllä vaikuttaa siltä, että erittäin moni kaipaa sääliä, koska olen nähnyt tällä Suomi24:lla foorumilla naamoja, jotka tuskin aina kuitenkaan ovat kirjoitusten laatijoiden omia. Esimerkki: Jos kuvassa olisi vaikkapa virkamies, tuskin sellainen kirjoittelisi julkiselle nettipalstalle r*nkkaamisesta tai jos kuvassa olisi vaikkapa nätti nainen, tuskin sellainen julistaisi julkisesti, ettei kelpaa kenellekään miehelle. Eli halveksun nettikiusaamista, jos se kohdistuu täysin sivullisiin, kuten on omakin saamani asiaton herjauskäytös omallakin kohdallani kohdistunut minuun täysin sivulliseen, joka en häiriköi yhtään mitään, kun en ole edes Suomi24:n jäsen, vaan joka tässä kirjoitan nimettä tällaiselle netin julkiselle palstalle minulle tuntemattomille, mikä laissa on sallittua.

Kiroilu tuskin on pahempi rike, kuin vihakirjoittelu. Kun kerran jopa monissa lehdissä saa sanoa, että perkele, niin jo on mäntti foorumi tämä Suomi24, kun kerran tällaisella saa umpisairaat syöttää vapaasti falskia ja virheelistä vihapropagandaa, mutta on niin maan kauhea virhe sanoa kirosana sen inhon edessä, mikä epäoikeudenmukaisesta luetusta herää. Ennen tän saitin kirosanafilttereitä mä ainakin itse sensuroin tähdillä usein kirosanani jo muutenkin, ja vieläkin teen sitä, mutta sitä mä en siedä, että jos ilmaisuani vääristellään " sanafilttereillä", kun ainakaan rasismia ta propagointia mihinkään suuntaan en koskaan harjoita.

• raakkuna1
        äly vai puute siitä? kirjoitti:

Kyllä vain mielestäni kirjoitat "Normaalisti" Joop. Mutta kuitenkin kirjoituksesi ei ole rakentavaa, sen kaikessa arvostelun tuomitsemisessa. Jos kaveri osaa tuoda arvostelua ja kritiikkiä esiin vaikka hyväksyttävällä herjaamisen tasolla, niin silloin ollaan jo mielenkiintoisessa kirjoitustyylissä. Sillä oikeanlainen herjaava kirjoitus saa viranomaisemme tutkimaan tarkoin kirjoituksen sisältöä, ja rangaistusvaatimus on aina olemassa. Mutta jos kirjoitaja tuo asiansa esille herjaavassakin muodossa, niin se tulee lainmukaisesti tutkia asiasisältönsä perusteella, ja kun huomioidaan kirjoittajan suuttumus väärään politiikkaan, tai muutoin vahingolliseen asiaan yhteiskunnassamme, niin silloin lakimääräinen rangaistusvaatimus jää viranomaisilta tai jopa Tuomarilta suorittamatta. Usko poies, näin on käynyt jo monesti Raakkunan kohdalla.

• 130 pistettä

"Hyvin lahjakas

Pistemääräsi oli korkeampi kuin 97.72%:lla väestöstä keskimäärin."

Käytännössä tuon huomaa koulun ryhmätöissä, joissa joudun alisuorittamaan, jotta vajakit pysyisivät mukana. Se on melko turhauttavaa.

Siinähän "moottori karstoittuu" jos joutuu jatkuvasti löysäileen.

• Pitäskö mun olla huolissani, kun sain vain 60 pistettä - vai pitäskö olla ylpeä...

"Pistemääräsi on alempi kuin 99% väestöstä keskimäärin."

Eikös se erilaisuus ole arvo? Sillä tavalla ... jotenkin ... vapauttaa stressistä ja oravanpyöristä.

• Mobutu

Jamboooo Brother....
        Sama minule. Huvin mene kuitnke.

• 130 pistettä

Eivät hyvät tulokset tällaisissa testeissä muuta miksikään sitä tosiasiaa, että en ole saanut elämässäni aikaan oikeastaan yhtään mitään.

• 130 pistettä kirjoitti:

Eivät hyvät tulokset tällaisissa testeissä muuta miksikään sitä tosiasiaa, että en ole saanut elämässäni aikaan oikeastaan yhtään mitään.

Toi on niin suhteellista .. mitä pitäisi saada aikaan? Naisilta, jos kysytään, vastaus on tietenkin itsestäänselvä, perhe ja lapsia, mutta näin miesnäkökulmasta ... mitä ihmettä?

• ainakin klart

Palstalla on enimmäkseen psykoosissa riehuvia lörttöjä. Varokaa sellaista joka on psykoosissa koska psykoosi antaa uskomattomat voimat ja sellainen voi vaikka lyödä tai potkaista pään irti kainaloista.

• Jos minulla kasvaisi pää kainaloissa, saisi sen sieltä irti potkaistakin. Yksityiskirurgit ovat niin kovin kalliita.

• 34343666666666

jos lörttö on psykoosissa niin seisooko se

• Kaaaleppi

En osannut käyttää tuota tetsiä.

• Hermot meni >:(

En jaksa tuollaisia palikka- ja laatikkotestejä.
      Älykäs olen, enkä vaivaudu sen vuoksi tuollaiseen
      skeidaan.

• Hyvä, että edes

joku myöntää, mistä nuo testit ovat kotoisin XD

• timer1

Tämä palsta on oikeastaan sosiaalipornoa/ajanvietettä joten älykkyys maailmanmenoasuomi24 on erittäin huvittava yhdistelmä.
      Tosin,,, raakkkuna1 jaksaa yllättää aina?
      Testejä löytyy jokapaikasta mutta onneksi niihin ei sokeasti luoteta vaan "tyhmillekin" annetaan mahdollisuus sellainen maa tämä Finland on.
      Usassa oli jokin typerä testi (en muista) joka suurinpiirtein antaa tuomion jo teininä mihin on mahdollisuuksia joten "tapetaan" meidänkin nuorten mahdollisuudet heti alkuunsa.

Typerää hassu-1 ja motiivisi ovat jotenkin "et pärjää mulle" tyyliä.

• raakkuna1

Kiitos vaan timer1. Eipä mulle juuri ole tullut tunnustusta täällä suomessa.

• sivistynyt akateemin

Tieteen Kuvalehti ei ole skeidaa se on tässä juoruskandaalilehtien sekamelskassa vielä ainoa varteen otettava lehti johon tarttuu

• timer1

Olet oikeassa, tieteen kuvalehti ei ole skeidaa.

• Nahkakuula-

Tämä persu sai 141. Normaalia vähemmän kyllä, että vähän tuo testin muoto haittasi. Yleensä niissä testeissä, joita olen tehnyt, on ollut suhteessa enemmän kuvioita. Alla on testin jakauma ja oma sijoitus siinä.

http://tinypic.com/r/o6xtet/7

• sain

173 pistettä.

• saaaain 169

aika kivasti kahdella kerralla.

• Joop__

No 132

• muhamed hussein

minä sain 58 pistetta

• intelligentti-1

olen yli viiskymppinen enkä ole koskaan tavannut itseäni viisaampaa iihmistä. päättele siitä.

• Dadadadadadada1

Hahaa sain 122 pistettä. Noin 30% meni kyllä ylitse oman käsityksen, mutta ilmeisesti sitten alitajunta valitsi oikein osan. Ei yllättänyt, että kielellisissä ja visuaalisissa tehtävissä olin parempi.

Kuviopäättelytehtävät
      Osion keskiarvo – 10
      Tuloksesi – 16

Sanastotehtävät
      Osion keskiarvo – 10
      Tuloksesi – 20

Muistitehtävät
      Osion keskiarvo – 10
      Tuloksesi – 12

Sanojen keskinäisiä suhteita koskevat tehtävät
      Osion keskiarvo – 10
      Tuloksesi – 19

Matemaattiset tehtävät
      Osion keskiarvo – 10
      Tuloksesi – 13

-------muistitehtävät meni lähes kaikkia arvalla, eihän tuollaisia muista erkkikään. Matikkatehtävissä jäi ainakin neljässä vastaamatta, kun aika juuri loppui, kun laitoin pallukan...... paska aikasysteemi.

Oli miten oli, vihaan näitä kaikkia "älykkyys"testejä, kauheaa paskaa. Teimpä nyt kuitenkin vaihtelunvuoksi. Yleensä ei jaksa alkaa keskittymään nippelitippeli hinkkaamisiin. Oma alhainen keskittymiskyky monesti rajoittaa suuresti näiden tehtävien suorittamista. Nyt pystyi edes jotenkin keskittymään.

• Jussuf (se sama)

220

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1528
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1389
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      978
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      921
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      919
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      861
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      796
    Aihe